Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
*Kitty*
Moderator
Moderator

Julieverse schreef:Hallo iedereen!

Ik ben Loes en ik zit in mijn eerste jaar audiologie. Mijn Disney obsessie is maar enkele jaartjes geleden begonnen. :) Ik ben jammer genoeg nog maar 2 keer naar Disneyland Parijs geweest. Het is niet altijd even gemakkelijk om iemand te vinden die mee wil. Mijn favoriete Disney film is Mary Poppins en ik kijk heel erg uit naar de film saving mr. banks!
Welkom, Julieverse!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator

Welkom Julieverse!! Wie weet, misschien is er hier wel iemand die eens met je mee kan naar Disneyland Parijs! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
yolayo
Member
Member

Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.

Ik ben Yolanda 48 jaar jong en disneyfreak in hart en nieren, wonende aan de parking van Antwerpen met een hart in Den Bosch noord brabant.
Ben al een 5 tal jaar in bezit van een dreampas en dat zal zeker nog een aantal jaren een vervolg gaan krijgen.

ik ben gegrepen door het virus sinds 1997 toen ik tijdens het 5 jarig bestaan met 2 vriendinnen voor het eerst 3 dagen er was.

Ik heb zeker nog wel een aantal wensen op Disney gebied oa een 3 weken WDW en omstreken, wanneer dat zal gebeuren geen idee.
Ik ben ook wel bekend als Kinesia met de felle toon.
Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Julieverse schreef:Hallo iedereen!

Ik ben Loes en ik zit in mijn eerste jaar audiologie. Mijn Disney obsessie is maar enkele jaartjes geleden begonnen. :) Ik ben jammer genoeg nog maar 2 keer naar Disneyland Parijs geweest. Het is niet altijd even gemakkelijk om iemand te vinden die mee wil. Mijn favoriete Disney film is Mary Poppins en ik kijk heel erg uit naar de film saving mr. banks!
Welkom hoor en hopelijk vind je iemand om nog vaker mee te gaan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

yolayo schreef:Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.

Ik ben Yolanda 48 jaar jong en disneyfreak in hart en nieren, wonende aan de parking van Antwerpen met een hart in Den Bosch noord brabant.
Ben al een 5 tal jaar in bezit van een dreampas en dat zal zeker nog een aantal jaren een vervolg gaan krijgen.

ik ben gegrepen door het virus sinds 1997 toen ik tijdens het 5 jarig bestaan met 2 vriendinnen voor het eerst 3 dagen er was.

Ik heb zeker nog wel een aantal wensen op Disney gebied oa een 3 weken WDW en omstreken, wanneer dat zal gebeuren geen idee.
Welkom hoor en veel plezier hier!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Supermickey
Member
Member

Welkom en veel geluk en dat je die virus nooit en nooit meer krijgt
Dlrp is top
Moderator
Moderator
Moderator

Welkom Yolanda!

@supermickey: lees even goed, het gaat om het disney virus! Dat moet je juist NIET kwijt
Twiggy
Member
Member

Welkom Yolanda en Loes en veel plezier op het form :D
Supermickey
Member
Member

Oh ja zie het nu pas sukkel ben ik sorry
Dlrp is top
Mouseketeer
Member
Member

Welkom Loes! En welkom mama! :mrgreen:
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator

Welkom yolayo, fijn dat je je toch nog even voorstelt! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
*Kitty*
Moderator
Moderator

yolayo schreef:Al een aantal jaar een profiel waar ik niet erg actief in ben hihihi maar bij deze zal ik ook nog eens mezelf netjes voorstellen.

Welkom, yolayo!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Nancke1975
Member
Member

Hallo iedereen,

De meeste onder jullie zullen me nog uit een ander verleden kennen als tinkelbel maar een nieuw forum ontdekken is ook gelijk een andere nickname aanmaken. Dus vandaar Nancke1975, verklaring hoeven jullie ver te zoeken (Nancy is mijn naam en 1975 mijn geboortejaar);

Ik hoop ook hier veel bekenden en minder bekenden te mogen ontmoeten.

groetjes Nancy
Wie graag 10% korting heeft mag me altijd een privé berichtje sturen. Wij geven dit met veel plezier.

Do you believe in magic? I believe in magic
Twiggy
Member
Member

Welkom Nancke1975 :-)

Sent from my iPhone using Tapatalk
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”