Stel jezelf voor!
collectcoins schreef:Hallo,
mijn naam is Bjorn, 27 jaar en ben al disney-fan sinds jaren, met de paplepel ingegoten vrees ik. Ga graag naar een van de Disney-parken en probeer alle disney classics compleet te krijgen op blu-ray en de treasures op dvd.
De naam collectcoins komt vanuit de webwinkel waar ik eigenaar van ben.
Welkom collectcoins!!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Welkom, Twiggy71!!! Hopelijk heb je een supertijd in Disney gehad!!twiggy71 schreef:Hallo Allemaal
Vandaag door een lieven vriendin attent gemaakt op deze site. ( twiggy)
ik ben Diana en woon in het mooie zuid limburg.
wel 443 km van euro Disney af maar dat terzijde.
al jaren dol op alles wat met Disney te maken heeft.
morgen hoop ik met mijn ouders af te reizen voor een mooie dag Disney.
ik ga dan direct ook een jaarkaart nemen.
nadeel is dat als ik ernaar toe wil in het komende jaar ik vaak alleen ga reizen met de auto.
wellicht zijn hier nog meer lieve Disney vrienden die woonachtig zijn in zuid limburg zodat we misschien ook samen naar Disney kunnen gaan.
hopelijk zijn hier leuke mensen voor verdere vriendschappen.
ik wens iedereen een mooie avond en wellicht tot horens.
groetjes diana
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
Welkom, goofycollector!!! Als je tijd hebt, post gerust es je kamer (ben reuzebenieuwdGoofycollector schreef:Hey mede disney fans!
Ook ik ben nieuw op dit forum dus zal mij meteen even voorstellen. Ik ben Joey (20), woonachtig in Nederland en groot disney fan.
Als kleine jongen meedere keren in Disneyland Parijs geweest en toen al aangestoken met het virus. Op mijn 5e jaar kwam daar echter een specifiek "virus" bij, namelijk die voor Goofy. Kreeg in Disneyland California namelijk een Goofy knuffel, en van het één is het andere gekomen. Ondertussen telt mijn verzameling meer dan 700 Goofy's in een daarvoor speciale ingerichte kamer. Tevens na mijn 5e, nog veel vaker in Disney geweest, waaronder ook alle parken in Walt Disney world en zelfs een cruise mogen maken met de DCL.
Ik lees dus graag mee hier op het forum en zal misschien zo af en toe ook wat berichtjes plaatsen.
Meteen een vraag, is er al zoiets als een topic waarin mensen elkaar vragen misschien iets voor ze te willen meenemen uit Disney? Ik zie natuurlijk wel is wat aan foto's op internet verschijnen aan merchandise en als je dan geen reisje naar Disney op de planning hebt staan is het "frustrerend, haha" dat je de betreffende Goofy niet kunt kopen.
-
Goofycollector
- Member

Bedankt!
@ *Kitty*,
Foto's zijn te vinden in dit topic: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =31&t=1166
@ *Kitty*,
Foto's zijn te vinden in dit topic: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =31&t=1166
*Kitty* schreef:Welkom, Twiggy71!!! Hopelijk heb je een supertijd in Disney gehad!!twiggy71 schreef:Hallo Allemaal
Vandaag door een lieven vriendin attent gemaakt op deze site. ( twiggy)
ik ben Diana en woon in het mooie zuid limburg.
wel 443 km van euro Disney af maar dat terzijde.
al jaren dol op alles wat met Disney te maken heeft.
morgen hoop ik met mijn ouders af te reizen voor een mooie dag Disney.
ik ga dan direct ook een jaarkaart nemen.
nadeel is dat als ik ernaar toe wil in het komende jaar ik vaak alleen ga reizen met de auto.
wellicht zijn hier nog meer lieve Disney vrienden die woonachtig zijn in zuid limburg zodat we misschien ook samen naar Disney kunnen gaan.
hopelijk zijn hier leuke mensen voor verdere vriendschappen.
ik wens iedereen een mooie avond en wellicht tot horens.
groetjes diana
ja hoor het was super ondanks de regen heb nu ook een jaarkaart dreams en ik ga nu ook pogen stempels te sparen. ik wil in december nog een keer gaan fijn weekend allemaal
-
Jasmijn-DLP
Hoi hoi,
Ik ben Jasmijn, een groot Disneyland Parijs fan en sinds deze week ook lid van Cafe Mickey
Al sinds 1993 breng ik iedere 1 a 2 jaar een bezoekje aan DLP en de volgende staat gepland voor Mei '14
Neem ook eens een kijkje op mijn pintrestbord over DLP
http://www.pinterest.com/JasmijnvdKleij ... isney-dlp/
Ik ben Jasmijn, een groot Disneyland Parijs fan en sinds deze week ook lid van Cafe Mickey
Al sinds 1993 breng ik iedere 1 a 2 jaar een bezoekje aan DLP en de volgende staat gepland voor Mei '14
Neem ook eens een kijkje op mijn pintrestbord over DLP
http://www.pinterest.com/JasmijnvdKleij ... isney-dlp/
Hoihoi,
ik ben al enige tijd gek van Disney, zoals zovelen hier, hihi en ik heb ook een jaarpas.
Dit jaar ben ik 2 keer in Disneyland Parijs geweest, ik ben niet zo'n poster, maar ik lees graag mee!
ik ben al enige tijd gek van Disney, zoals zovelen hier, hihi en ik heb ook een jaarpas.
Dit jaar ben ik 2 keer in Disneyland Parijs geweest, ik ben niet zo'n poster, maar ik lees graag mee!
You don't know much about witches, do you?
Hey allemaal,
Ik ben Nadine en ik ben 20 jaar oud. Ik ben mijn hele leven al helemaal gek van disney.
Ontzettend vaak in Disneyland Parijs geweest.
Afgelopen jaar was wel heel bijzonder op disney gebied, ik heb zowel Disney World mogen bezoeken als mijn eerste cruise mogen maken.
Ik ben erg lang lid geweest van dlrpfans.be maar toen deze opgeheven werd ben ik op zoek gegaan naar een vervangend forum.
Groetjes,
Nadine
Ik ben Nadine en ik ben 20 jaar oud. Ik ben mijn hele leven al helemaal gek van disney.
Ontzettend vaak in Disneyland Parijs geweest.
Afgelopen jaar was wel heel bijzonder op disney gebied, ik heb zowel Disney World mogen bezoeken als mijn eerste cruise mogen maken.
Ik ben erg lang lid geweest van dlrpfans.be maar toen deze opgeheven werd ben ik op zoek gegaan naar een vervangend forum.
Groetjes,
Nadine
- Prins Adam
- Beheerder

Korte welkom aan iedereen vanuit DLp
gestuurd met Tapatalk http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 977#p21977
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hoi! Ik heb me net geregistreerd en ik zal me ineens voorstellen. Ik ben idylles, 22 en woon in Antwerpen (de provincie). Ik ben eigenlijk lid geweest van een paar andere Disney forums maar de meesten zijn inactief of helemaal niet zo gezellig. Maar we blijven proberen, he.
Ik ben opgegroeid met Disney, zoals velen van ons natuurlijk. Ouders die elke Classic op VHS kochten, reisjes naar Parijs, etc… Eén van mijn doelen in mijn leven is om alle Disney parken te bezoeken. Tot nu toe ben ik niet verder geraakt dan Parijs, jammer genoeg. Maar het is wel enorm leuk, dus ik ben er niet zo triest om.
Als grote "fan" van Disney ben ik ook een verzamelaar. Ik verzamel snow globes (groot en klein; het is eigenlijk een hele tijd geleden dat ik er nog een heb gekocht, ik hoop ooit die van Brave en Alice in Wonderland met de bloemen te kunnen kopen), figurines en Disney Pins. Mijn snow globes en figurines variëren eigenlijk qua onderwerp, ik houd gewoon van Disney in het algemeen. Maar ik merk wel dat ik altijd teruggrijp naar Alice in Wonderland (vooral Cheshire en Mad Hatter) en villains. Disney Pins heb ik er recent terug bijgenomen. Ik spaar nu Stitch, Alice in Wonderland en Jessica Rabbit. En stilletjes aan ben ik gecharmeerd door Tangled.
Ik heb nu ook mijn vriend weer in de gekte gekregen, hij houdt van Disney maar hij deed er niet veel mee. Maar nu hij mij al een tijdje kent kan hij er niet aan ontsnappen! Ik ben nu ook aan het sparen om nog eens naar Parijs te gaan. Ah, en ik kan niet wachten tot ik Frozen kan zien! Ben helemaal verliefd op Olaf en Sven!
Heb ook al de soft toy van Olaf en hij is zo lief.
Nou dat was het. Nog eens hoi en ik zal eens gaan rondkijken hier.
Ik ben opgegroeid met Disney, zoals velen van ons natuurlijk. Ouders die elke Classic op VHS kochten, reisjes naar Parijs, etc… Eén van mijn doelen in mijn leven is om alle Disney parken te bezoeken. Tot nu toe ben ik niet verder geraakt dan Parijs, jammer genoeg. Maar het is wel enorm leuk, dus ik ben er niet zo triest om.
Als grote "fan" van Disney ben ik ook een verzamelaar. Ik verzamel snow globes (groot en klein; het is eigenlijk een hele tijd geleden dat ik er nog een heb gekocht, ik hoop ooit die van Brave en Alice in Wonderland met de bloemen te kunnen kopen), figurines en Disney Pins. Mijn snow globes en figurines variëren eigenlijk qua onderwerp, ik houd gewoon van Disney in het algemeen. Maar ik merk wel dat ik altijd teruggrijp naar Alice in Wonderland (vooral Cheshire en Mad Hatter) en villains. Disney Pins heb ik er recent terug bijgenomen. Ik spaar nu Stitch, Alice in Wonderland en Jessica Rabbit. En stilletjes aan ben ik gecharmeerd door Tangled.
Ik heb nu ook mijn vriend weer in de gekte gekregen, hij houdt van Disney maar hij deed er niet veel mee. Maar nu hij mij al een tijdje kent kan hij er niet aan ontsnappen! Ik ben nu ook aan het sparen om nog eens naar Parijs te gaan. Ah, en ik kan niet wachten tot ik Frozen kan zien! Ben helemaal verliefd op Olaf en Sven!
Nou dat was het. Nog eens hoi en ik zal eens gaan rondkijken hier.
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom idylles! Bedankt Theodora
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier