Café Mickey afspreek topic

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik ben er 21-25 december.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
grumpy30
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 04 Nov 2013, 18:42

spijtige ge noeg ni want wij zijn er alleen op 16 december tot 20 december :sorc: :donald: :goofy:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Een paar foto,s van de meet in Disney
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
We hebben echt genoten en was heel leuk om iedereen weer te zien op naar onze volgende Meet en Greet :thumbs:
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52

Hallo,

Ik weet niet of het al eerder verzonnen is, maargoed.
Wat als we, als er een nieuwe Disneyfilm uitkomt, allemaal afspreken dat we daar dan heen gaan en we elkaar daar ook kunnen ontmoeten? Kunnen we meteen de nieuwe Disney zien en wat nieuwe vrienden maken.

Gewoon een simpel ideetje dat ontpopte in mijn hoofd vandaag....

Groetjes Chicken Little
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Gebruikers-avatar
desidinges
Member
Member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58

idee klinkt leuk... maar je hebt altijd te maken met de releasedatum van de film, die verschilt nog wel eens per land... dus dan zou je op tijd moeten melden en dan kijken of er mensen zijn die zo lang willen wachten met het zien van een nieuwe film ;)
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59

desidinges schreefCOLONidee klinkt leuk... maar je hebt altijd te maken met de releasedatum van de film, die verschilt nog wel eens per land... dus dan zou je op tijd moeten melden en dan kijken of er mensen zijn die zo lang willen wachten met het zien van een nieuwe film ;)
Ja, zat er ook aan te denken om hem ergens in een Pathé te doen, Eindhoven ofzo, en dan het eerste weekend dat hij draait...
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Chicken Little schreefCOLON Ja, zat er ook aan te denken om hem ergens in een Pathé te doen, Eindhoven ofzo, en dan het eerste weekend dat hij draait...
1) Er zitten hier veel Belgen. Die vaak een andere releasedatum hebben.
2) Eindhoven ligt niet echt centraal gelegen.

Leuk idee, maar lijkt me vrij lastig te realiseren enkel om samen naar een bioscoop te gaan.
Ik kijk graag nieuwe Disney films gewoon lekker op de bank.
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Goed idee, maar denk niet dat iedereen een hele trip wil doen om enkel maar een film te zien ;).

Mocht er terug interesse komen om af te spreken, dan kan er (op termijn) misschien terug een meet georganiseerd worden. Maar dit is door een lage opkomst wat naar de achtergrond geschoven :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Ik vindt t wel een leuk idee! :-) Veel van mijn vrienden gaan niet graag naar Disney films :p
Ik ga altijd in Pathe Arena Amsterdam, maar ik kan door de weeks gratis reizen met het OV dus bijna alles is mogelijk :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Chicken Little
Member
Member
BerichtenCOLON 59

PuppyLikesYou schreefCOLONIk vindt t wel een leuk idee! :-) Veel van mijn vrienden gaan niet graag naar Disney films :p
Ik ga altijd in Pathe Arena Amsterdam, maar ik kan door de weeks gratis reizen met het OV dus bijna alles is mogelijk :p
Pathe Amsterdam zou inderdaad beter zijn misschien, dat ligt Centraal Nederland. Helaas zitten we dan nog wel met de mensen in België onder ons.... Iemand een ideetje?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ik wil wel samen naar Saving Mr. Banks gaan in Belgie, Gent of Brussel. Mocht er interesse zijn?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hey iedereen

Tijdens mijn vorige bezoek aan Dlp van 1 maart tot 3 maart
Ben ik twee forum gebruikers tegengekomen .Dit vond ik zeer leuk!
Een ben ik smorgens tegen gekomen op de parking van het Dlp hotel
En een bij de immer populaire cm Alain.
De beide personen herkende mij aan mijn wielen.
Jammer genoeg ben ik de namen van deze mensen vergeten.

Ik zou graag deze mensen toevoegen aan mijn vrienden in cafe Mickey

Groetjes
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Hallo Tekenaar,

Wij zijn jullie op de parking tegengekomen... Ik ben dus Sofie... Wij vonden het ook heel leuk jullie eens in "het echt" te ontmoeten ;-)

groetjes,
Sofie1977
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ah Super
Ja ik was echt je naam echt vergeten en bij deze ga ik je ook toevoegen aan mijn vrienden op Cafe Mickey
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Dag Tekenaar,

En ik ben de 2e onbekende. Ik ben Nancy en vond het super met jou een gesprekje te kunnen voeren.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar