Saving Mr. Banks
- dennisz1986
- Member

Ik heb de film gisteren gezien! Was erg onder de indruk, aanrader om snel te gaan kijken!
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
Sent from my GT-I9505 using Tapatalk
- Prins Adam
- Beheerder

Ontdek meer het creeren van de jaren 60 look en de hele setting in de film Saving Mr. Banks!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Bij mij draait hij helemaal niet in de buurt @Dragy.
Dus ik heb hem online moeten kijken
Maar mijn ouders zouden me ook niet willen brengen, zo ver weg voor een bioscoop bezoekje, dus ik kon het over het algemeen vergeten die film te zien of ik zou 1 jaar moeten wachten tot die op DVD kwam.
Maar toen ik op 1 van mijn sites kwam en ik zag hem staan viel mijn mond open, tranen in mijn ogen, ik ging gelijk kijken.
Emma Thompson AKA Pamela Travers was echt geweldig
Dus ik heb hem online moeten kijken
Maar mijn ouders zouden me ook niet willen brengen, zo ver weg voor een bioscoop bezoekje, dus ik kon het over het algemeen vergeten die film te zien of ik zou 1 jaar moeten wachten tot die op DVD kwam.
Maar toen ik op 1 van mijn sites kwam en ik zag hem staan viel mijn mond open, tranen in mijn ogen, ik ging gelijk kijken.
Emma Thompson AKA Pamela Travers was echt geweldig
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
- Maria-Anna
- Member

Toen wij vorige week de film gingen zien zaten er 10 personen in de zaal (wij inclusief) terwijl het druk was
in de bioscoop. Het is zeker een prachtige film! Begrijp niet waarom er zo weinig bezoekers komen.
in de bioscoop. Het is zeker een prachtige film! Begrijp niet waarom er zo weinig bezoekers komen.
.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
- Mouseketeer
- Member

Omdat het echt een film is, puur gericht op de ECHTE Disney fan.Maria-Anna schreef:Toen wij vorige week de film gingen zien zaten er 10 personen in de zaal (wij inclusief) terwijl het druk was
Daar waar een film als Frozen ook bezoekers trekt die niets met Disney hebben maar gewoon met hun kinderen gezellig een middagje naar de bioscoop gaan.

- Prins Adam
- Beheerder

Wel is het te hopen dat hij wat geld opbrengt...nikkimouse schreef:Omdat het echt een film is, puur gericht op de ECHTE Disney fan.Maria-Anna schreef:Toen wij vorige week de film gingen zien zaten er 10 personen in de zaal (wij inclusief) terwijl het druk was
Daar waar een film als Frozen ook bezoekers trekt die niets met Disney hebben maar gewoon met hun kinderen gezellig een middagje naar de bioscoop gaan.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier