Blijkbaar nog wat plaatsen vrij tussen de kijkende rijen mensen. Was het niet al te druk dan?
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
Bij stars 'n cars was het heel rustig, wij gaan pas 5 minuten ervoor naar daar en er was een hele plaats waar nog niemand stond, voor de rest was het wel heel druk hoor. Maar de laatste uurtjes voor middernacht was het tamelijk kalm in studios.
We zijn ook weer geweest om oud en nieuw te vieren 29-12 t/m 03-01 het was weer super. Zoals alle andere jaren erg druk, maar dat nemen we op de koop toe. Veel atracties kunnen doen (veel fastpass en babyswitsch gebruikt) mijn zoontje mocht voor het eerst in buzz light om te schieten en is hier vaak in geweest. Gisteren was hij een paar keer stuk dus ik zag de bui al hangen, maar gelukkig was hij weer op tijd gemaakt zodat hij er nog 2 keer in kon en toen bepakt met alle aankopen weer naar huis rond half zes gisteravond. Er was wel veel gedoe dat er mensen voorgaan met een speciale pas, wat veel agressie opleverde bij onder andere Russische bezoekers. Ik kijk echt niet op een euro, maar ik vind het avondeten erg prijzig (met uitzondering van Mac) ik ben namelijk 85 euro kwijt voor 2 kids met mijn vrouw en ik. Weet iemand of er een dergelijke pas tekoop is zodat je niet hoeft te wachten in de rij?ik stond namelijk regelmatig bij uitgang te wachten en zie dat mensen met een soort pasje zo doorlopen(moet wel zeggen dat zijn meest Fransen)