is ook wel nodig!Moderator schreefCOLONVanaf 17 maart sluit Crush Coaster voor een onderhoudsbeurt, en volgens bovenstaande tweet zal ook de wachtrij worden aangepakt. De rij buiten wordt verlengd en er komt een single riders line!DisneylandBerry (@DisneylandBerry)
07-01-14 11:14
Crush's Coaster will be closed from 17 March for many weeks for an extension of the main queue and the creation of a single rider line
Crush's Coaster
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Jammer dat de wachtrij zelfs in de week lang is !
Maar als het niet lang aanschuiven was zou ik het eens willen doen . Maar ik heb een beetje schrik van de attractie . Ik heb geen flauw idee wat er tijdens de rit gebeurt .
Maar als het niet lang aanschuiven was zou ik het eens willen doen . Maar ik heb een beetje schrik van de attractie . Ik heb geen flauw idee wat er tijdens de rit gebeurt .
Je hoeft geen schrik te hebben hoor. Het is merendeels in het donker dus je ziet niet echt wat de coaster doet, maar hij gaat niet overkop ofzo. Er zijn een paar foto's op het internet beland van de coaster in het licht en daar kan je zien dat het eigenlijk niet zo erg is. Het karretje waar je in zit draait rond zijn as en rondom je zie je allemaal onderwater scenes, echt prachtig.juniordisneyfan schreefCOLONJammer dat de wachtrij zelfs in de week lang is !
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Vind je BTM leuk? als je die leuk vind is Crush zeker leuk!

Mijn broertje denkt daar toch echt anders over. Ik vind crush geweldig. Maar de wachttijd niet waard. Mijn broertje kan dat niet weten wat onder/boven/rechts/links is niet waarderen. Een vriendin van me met evenwichtsproblemen heeft m om die reden overgeslagen.Prins Adam schreefCOLONVind je BTM leuk? als je die leuk vind is Crush zeker leuk!
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Ja zelf mijn favorieten ! Ik ga hem toch eens proberen in de paasvakantie .Prins Adam schreefCOLONVind je BTM leuk? als je die leuk vind is Crush zeker leuk!
Hopelijk dan niet gesloten, en dat het niet druk in de parken ( ze zeggen dat in de paasvakantie altijd rustig is )
Dankje ! Altijd leuk om nieuwe dingen te doen in het park .
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Ik ga tussen 17 februari en 19 februari er naar toe en dan ga ik er zeker in ook al is de wachtrij hartstikke lang!! 
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De werken zijn begonnen!Prins Adam schreefCOLONis ook wel nodig!Moderator schreefCOLONVanaf 17 maart sluit Crush Coaster voor een onderhoudsbeurt, en volgens bovenstaande tweet zal ook de wachtrij worden aangepakt. De rij buiten wordt verlengd en er komt een single riders line!DisneylandBerry (@DisneylandBerry)
07-01-14 11:14
Crush's Coaster will be closed from 17 March for many weeks for an extension of the main queue and the creation of a single rider line

Om Cars Race Rally te bereiken moet je via de ingang van Toy Story Playland gaan...

Foto's InsideDLParis

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Tijdswinst voor de gewone rij zal idd beperkt zijn, wel kan je mss alleen gaan als je minder lang wilt aanschuiven...

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
De rotsen bij Crush's Coaster worden geverfd!

Bron InsideDLParis

Bron InsideDLParis