Character nieuwtjes
Ik vind net van niet! Haar schoentjes in de animatiefilm waren namelijk ook niet zwart.Maria schreef:Verbeterd! Het contrast in de kleur is verbeterd! Al zou ik wel de schoenen laten veranderen !
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- PuppyLikesYou
- Member

Klopt! Haar jurk is ook net boven de enkels, zodat je de schoentjes ziet. De mouwen hebben in de film wel een lichtere kleur, maar persoonlijk vindt ik dit ook mooier!Dragy schreef:Ik vind net van niet! Haar schoentjes in de animatiefilm waren namelijk ook niet zwart.Maria schreef:Verbeterd! Het contrast in de kleur is verbeterd! Al zou ik wel de schoenen laten veranderen !
Vooral de vintage lant look op de kraag is mooi!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Komt Merida naar Parijs? Volgens geruchten zou prinses Merida uit Disney/Pixar's Brave deze zomer haar opwachting maken in Disneyland Parijs. Het is inmiddels al weer 2 jaar geleden dat Brave in de bioscopen te zien was en sindsdien is zij alleen in andere Disney resorts geweest om bezoekers te ontmoeten. Volgt Parijs dit jaar?
Wij hebben haar al ontmoet in Walt Disney World, vorig jaar, en zij was echt super!! Hopelijk komt ze dus ook de Europese richting uit!
Bron: Discover the Magic.nl
Wij hebben haar al ontmoet in Walt Disney World, vorig jaar, en zij was echt super!! Hopelijk komt ze dus ook de Europese richting uit!
Bron: Discover the Magic.nl
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Zou wel leuk zijn dat merida komt naar disney paris
- D-Tekenaar
- Member

zou echt wel leuk als zij komt
Niet men favoriete DisneyPrincess maar zou het wel heel leuk vinden , ik zou haar dan in adventureland of fantasyaland plaatsen voor meet n greet 's
- PuppyLikesYou
- Member

Ohh ik hoop zo dat Merida naar Parijs komt! <3
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Wat hoop ik dit ook!!! Ik vind het wel raar dat ze nu pas een oversteek naar Disneyland Parijs zou brengen, maar beter laat dan nooit! Merida rules!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Mouseketeer
- Member

Zal vast gewoon in het Princess Pavillion zijn.Thomas schreef:Niet men favoriete DisneyPrincess maar zou het wel heel leuk vinden , ik zou haar dan in adventureland of fantasyaland plaatsen voor meet n greet 's
Persoonlijk vind ik het een leuke toevoeging, maar ik zou liever Anna en Elsa als meet&greet characters zien.

Nu ze twee nieuwe Prinsessen hebben, kost Merida waarschijnlijk maar een derde meer om haar met de Parijse bezoekers een foto te laten nemenMouseketeer schreef:Zal vast gewoon in het Princess Pavillion zijn.
Persoonlijk vind ik het een leuke toevoeging, maar ik zou liever Anna en Elsa als meet&greet characters zien.
Anna en Else verdienen zowiezo een eigen plek in DLP vind ik! Dus kom ook maar snel naar ons dames!!
- Prins Adam
- Beheerder

Zalig filmpje!!!
De Disney Characters van Walt Disney World doen de groeten aan Disneyland Parijs!
Bron Matthew
De Disney Characters van Walt Disney World doen de groeten aan Disneyland Parijs!
Bron Matthew
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- D-Tekenaar
- Member

Hahaha wat een leuk filmpje!
Er zijn heel wat characters te zien die ik ook wel eens wil ontmoeten.
Er zijn heel wat characters te zien die ik ook wel eens wil ontmoeten.
- PuppyLikesYou
- Member

Kijk dat is nou een leuk begin op de maandag ochtend!
Super leuk filmpje!
- Prins Adam
- Beheerder

Russel tijdens het Swing Into Spring Festival in Disneyland Parijs!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier