Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Pica250585 schreef:Hoi allemaal,

Bij deze wil ik mezelf even voorstellen, ik ben Delphine, 28j oud en woon in Wevelgem.
Ik houd van Disney en daardoor ben ik hier beland. Hopelijk leer ik hier nieuwe mensen kennen die even zot zijn van Disney als ik.
Welkom en veel plezier op Café Mickey!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Sam
Member
Member

Hallo iedereen. Ik ben Sam (zowel hier, als in het echt) en had dezelfde username op het oude Fans-forum. Ik ben tevens de webmaster van www.dlrpgids.be. Forumleden van lang, lang, lang geleden zullen die site misschien nog kennen.
Eerst volgende reis is voor eind februari, dan haal ik mij opnieuw een jaarabonnement.
DLRP Gids /// http://www.dlrpgids.be /// Reisgids in wording.
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Welkom Sam!

Afbeelding
Afbeelding
Maria-Anna
Member
Member

Welkom Sam!

.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Twiggy
Member
Member

Welkom Sam
Nous
Member
Member

Hoi allemaal,

Ik ben Anouschka (Nous op het forum). Ik ben 24 en ik studeer nog. Verder zat ik ook op de site van dlrpfans, daar las ik vaak mee. Ik ben blij dat ik weer een leuke disney forum heb gevonden. Ik hoop dat ik hier leuke disneyvrienden maak en ik ben van plan om naast het meelezen ook wat meer te posten.

Nous
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Nous schreef:Hoi allemaal,

Ik ben Anouschka (Nous op het forum). Ik ben 24 en ik studeer nog. Verder zat ik ook op de site van dlrpfans, daar las ik vaak mee. Ik ben blij dat ik weer een leuke disney forum heb gevonden. Ik hoop dat ik hier leuke disneyvrienden maak en ik ben van plan om naast het meelezen ook wat meer te posten.

Nous
Vanuit phantasialand welkom! Laat je zeker gaan met posten.

gestuurd met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
*Kitty*
Moderator
Moderator

Nous schreef:Hoi allemaal,

Nous

Welkom, Nous!!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Dragy
Moderator
Moderator

Hartelijk welkom Sam & Nous!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Rowi
Member
Member

Hoi allemaal!!

Groot Disney-fan en -verzamelaar hier!! Leuk om met anderen te kunnen discussiëren over deze magische wereld voor jong en oud!!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Rowi schreef:Hoi allemaal!!

Groot Disney-fan en -verzamelaar hier!! Leuk om met anderen te kunnen discussiëren over deze magische wereld voor jong en oud!!
Welkom hoor!

gestuurd met Tapatalk

Afbeelding
Afbeelding
Angel007
Member
Member

Welkom op het forum Sam, Nous en Rowi
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
loekiloeki
Member
Member

Hallo! Mijn naam is Davy, woon/studie in Leeuwarden en ben altijd al gefascineerd geweest voor pretparken. Met name Disneyland is een park wat ik graag op de voet volg. Het was daarom ook erg leuk en leerzaam om hiervoor een attractie te ontwerpen voor school. Via Twitter ben ik op deze site terecht gekomen en het moest er maar eens van komen om ook hier lid van te worden.
Plaats reactie

Terug naar “"Ons Café"”