Stel jezelf voor!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

loekiloeki schreefCOLONHallo! Mijn naam is Davy, woon/studie in Leeuwarden en ben altijd al gefascineerd geweest voor pretparken. Met name Disneyland is een park wat ik graag op de voet volg. Het was daarom ook erg leuk en leerzaam om hiervoor een attractie te ontwerpen voor school. Via Twitter ben ik op deze site terecht gekomen en het moest er maar eens van komen om ook hier lid van te worden.
Welkom Davy

gestuurd met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rowi
Member
Member
BerichtenCOLON 192
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 08:26

Hoi Davy, welkom!
Gebruikers-avatar
mowgli_shanti
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 18 Jan 2014, 14:26

Hallo, mijn naam is Marieke, ik kom uit een dorp vlakbij Arnhem (Gelderland) en ik ben 30 jaar jong. Ik ben al zo lang ik me kan herinneren verzot op de Disney films en Mickey Mouse en toen in 1992 Disneyland Parijs werd geopend was mijn droom om daar ooit eens heen te gaan. Ongeveer 10 jaar later kwam die droom uit en sindsdien ben ik helemaal verkocht. Inmiddels heb ik het park vele malen mogen bezoeken, samen met mijn vriend die ook helemaal Disney fan is. Vorig jaar mei kwam nog een droom uit toen we de Atlantische Oceaan zijn overgestoken om WDW te kunnen zien. Ik was sprakeloos wat ik daar allemaal zag, wát een prachtige parken! Onze terugreis was ook erg bijzonder, namelijk aan boord van de Disney Magic gedurende de Transatlantic Cruise. Sinds deze bijzondere vakantie ben ik zo mogelijk een nog grotere Disney fan geworden en wil ik heel graag weer terug naar WDW om het nog eens te bekijken.
Mijn gebruikersnaam verwijst naar twee van onze katten, we hebben ze een Disney naam gegeven, dus dat vond ik heel toepasselijk voor op dit forum.
Ik denk dat ik op dit forum veel ga hebben aan de tips en weetjes over zowel Disneyland Parijs als over WDW en de cruise line.

Davy, wat leuk dat je je ook hebt aangemeld! (Ik ken Davy al een aantal jaren, erg grappig om hem hier dan tegen te komen)
Groetjes van Marieke en een pootje van de katjes Jamie, Mowgli en Shanti!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

mowgli_shanti schreefCOLONHallo, mijn naam is Marieke, ik kom uit een dorp vlakbij Arnhem (Gelderland) en ik ben 30 jaar jong. Ik ben al zo lang ik me kan herinneren verzot op de Disney films en Mickey Mouse en toen in 1992 Disneyland Parijs werd geopend was mijn droom om daar ooit eens heen te gaan. Ongeveer 10 jaar later kwam die droom uit en sindsdien ben ik helemaal verkocht. Inmiddels heb ik het park vele malen mogen bezoeken, samen met mijn vriend die ook helemaal Disney fan is. Vorig jaar mei kwam nog een droom uit toen we de Atlantische Oceaan zijn overgestoken om WDW te kunnen zien. Ik was sprakeloos wat ik daar allemaal zag, wát een prachtige parken! Onze terugreis was ook erg bijzonder, namelijk aan boord van de Disney Magic gedurende de Transatlantic Cruise. Sinds deze bijzondere vakantie ben ik zo mogelijk een nog grotere Disney fan geworden en wil ik heel graag weer terug naar WDW om het nog eens te bekijken.
Mijn gebruikersnaam verwijst naar twee van onze katten, we hebben ze een Disney naam gegeven, dus dat vond ik heel toepasselijk voor op dit forum.
Ik denk dat ik op dit forum veel ga hebben aan de tips en weetjes over zowel Disneyland Parijs als over WDW en de cruise line.

Davy, wat leuk dat je je ook hebt aangemeld! (Ik ken Davy al een aantal jaren, erg grappig om hem hier dan tegen te komen)
Welkom Marieke!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
loekiloeki
Member
Member
BerichtenCOLON 10
GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 20:53

mowgli_shanti schreefCOLON Davy, wat leuk dat je je ook hebt aangemeld! (Ik ken Davy al een aantal jaren, erg grappig om hem hier dan tegen te komen)
Toevallig!
Gebruikers-avatar
Haagsewes
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2012, 21:20

Hoi mijn naam is wesley heb mij een tijd geleden al aangemeld maar nog nooit een berichie achter gelaten dus bij deze

Ik ben wesley en kom uit den haag ben een grote disney fan zowel van de films als de parken en de muziek vind ik geweldig en hoop dat ik hier een hoop nieuws mag lezen want in nederland heb je geen goede sites waar je disney nieuws van daan kunt halen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Haagsewes schreefCOLONHoi mijn naam is wesley heb mij een tijd geleden al aangemeld maar nog nooit een berichie achter gelaten dus bij deze

Ik ben wesley en kom uit den haag ben een grote disney fan zowel van de films als de parken en de muziek vind ik geweldig en hoop dat ik hier een hoop nieuws mag lezen want in nederland heb je geen goede sites waar je disney nieuws van daan kunt halen

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Welkom hoor!

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Welkom iedereen!! Veel plezier op Café Mickey!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
moniqueske
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2014, 20:12

Hallo, ik ben monique, 37jaar, gehuwd en heb een toffe zoon van 8jaar. wij zijn afkomstig uit belgie provincie antwerpen.
mijn eerste disneyland parijs bezoek was in 1997 met hun 5 jaar bestaan en sindsdien ga ik jaarlijks 1 of 2 maal terug en logeer ook altijd in een verschillend disneyhotel.
groetjes... :sorc:
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hartelijk welkom moniqueske!!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

moniqueske schreefCOLONHallo, ik ben monique, 37jaar, gehuwd en heb een toffe zoon van 8jaar. wij zijn afkomstig uit belgie provincie antwerpen.
mijn eerste disneyland parijs bezoek was in 1997 met hun 5 jaar bestaan en sindsdien ga ik jaarlijks 1 of 2 maal terug en logeer ook altijd in een verschillend disneyhotel.
groetjes... :sorc:
Welkom! :sorc:

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Welkom aan iedereen die zich aangemeld heeft.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Poohfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 23 Jan 2014, 20:27

Hoi.

Mijn naam is Tessa en ik ben bijna 32 jaar. Ik ben al jaren fan van Disney en ben dan ook al heel vaak in Disneyland geweest. Het is een beetje mijn tweede thuis :D . Daarnaast spaar ik spullen van Winnie de Pooh, al krijg ik een beetje ruimtegebrek zo langzamerhand.

Ik heb trouwens gelijk een vraag: ik ga om het jaar naar Disneyland en dan meestal met familie of vrienden. Dit jaar is er echter niemand die mee wil, dus wil ik alleen gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil heel graag weer een bezoek brengen, maar vraag me af of het leuk is in je eentje. Je hebt namelijk niemand met wie je je enthousiasme kan delen. En zijn er mensen die wel alleen zijn gegaan, maar ter plaatse reisgenoten hebben getroffen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Gr. Tessa
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Welkom Tessa! En als antwoord, er gaan geregeld mensen alleen naar DLP, laat je hier horen, wellicht zijn er mensen op het zelfde moment :-).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Poohfreak schreefCOLONHoi.

Mijn naam is Tessa en ik ben bijna 32 jaar. Ik ben al jaren fan van Disney en ben dan ook al heel vaak in Disneyland geweest. Het is een beetje mijn tweede thuis :D . Daarnaast spaar ik spullen van Winnie de Pooh, al krijg ik een beetje ruimtegebrek zo langzamerhand.

Ik heb trouwens gelijk een vraag: ik ga om het jaar naar Disneyland en dan meestal met familie of vrienden. Dit jaar is er echter niemand die mee wil, dus wil ik alleen gaan. Heeft iemand hier ervaring mee? Ik wil heel graag weer een bezoek brengen, maar vraag me af of het leuk is in je eentje. Je hebt namelijk niemand met wie je je enthousiasme kan delen. En zijn er mensen die wel alleen zijn gegaan, maar ter plaatse reisgenoten hebben getroffen? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Gr. Tessa
Welkom Tessa!

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar