[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith
De laatste keer was er ook bij ons GEEN geluidPrince Philip schreef:Er is wel een ander gerucht voor Rock en dat gaat over dat de attractie een make over krijgt met andere muziek artiesten en andere veranderingen. Maar dit gerucht is al enkele jaren oud en tot op heden is het niet bevestigd of ontkracht. Veder is het geluid in de baan zelf wat vaak uit is een veel voorkomend probleem wat met de voertuigen te maken heeft toen ik er werkten was dit al veel voorkomend en dan moet het personeel de geluidsinstallatie van de voertuigen resetten.
Maakt de attractie minder leuk vind ik
- PuppyLikesYou
- Member

Ohnee..
ik hoop het toch echt niet! Dit jaar hopelijk rond de herfst naar Disney, en als grote Aerosmith fan wil ik er echt nog 1x in!
(Eerste x dat ik er in ging was het alleen maar huilen en krijsen, ik was 8, en vondt t dood eng hahaha)
(Eerste x dat ik er in ging was het alleen maar huilen en krijsen, ik was 8, en vondt t dood eng hahaha)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
-
P-C
Rock heeft veel problemen met het lanceersysteem. Als dat blokkeert of dienst weigert kost het veel tijd om hem te resetten.
Ik hoorde dat alle treinen een nieuwe geluidssysteem hebben, dus normaal zou de muziek weer moeten werken!
Ik hoorde dat alle treinen een nieuwe geluidssysteem hebben, dus normaal zou de muziek weer moeten werken!
- loekiloeki
- Member

De ene keer wel en de andere keer weer niet. De laatste keer dat ik er was, eind november, deed de muziek het wel gewoon. Eerder dat jaar in augustus weer niet.
dat zullen wel de ooh zo bekende kleine technische mankementen zijnloekiloeki schreef:De ene keer wel en de andere keer weer niet. De laatste keer dat ik er was, eind november, deed de muziek het wel gewoon. Eerder dat jaar in augustus weer niet.
- judoka Jol
- Member

De eerste keer dat ik daar in ging stond ik te trillen op mijn benen. Ik hou namelijk niet zo van het harde geluid. Dit was ook trouwens de laatste keer dat ik daar in ben geweest.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Ik heb 1x meegemaakt dat er een soort van storing was. Wanneer je wordt afgeschoten, tellen ze af. Dus wij zaten er helemaal klaar voor... 3... 2... 1... Go!!... Muziek in je oren! WALK THIS WAY!!! Maar.... er gebeurde niets! We stonden nog stil! Na een aantal seconden wachten, schoot de limo dan toch weg, maar dan zonder muziek. Een best aparte ervaring, deze rollercoaster zonder de muziek van Aerosmith. En ik kan zeggen, die muziek hoort toch wel bij de gehele beleving 
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Miss Ariel
- Member

vind deze coaster zo gaaaaaaaaaaaf!!! geniet er elkaar keer intens van
de muziek hoort er idd wel echt bij,maakt de beleving intenser
minpuntje dinsdag : wachtijd stond op 20min, we hebben zeker 45min moeten wachten en de castmember zei 30min!! jammer
de muziek hoort er idd wel echt bij,maakt de beleving intenser
minpuntje dinsdag : wachtijd stond op 20min, we hebben zeker 45min moeten wachten en de castmember zei 30min!! jammer
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Deze attractie is echt TOP maar het gebeurt best vaak dat ik zonder muziek in het karretje zit en dat maakt de hele rit toch een klein beetje saai... het een kan niet zonder het ander! !
Maar dat gevoel in je buik als je word afgeschoten... HEERLIJK
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
Maar dat gevoel in je buik als je word afgeschoten... HEERLIJK
Verstuurd vanaf mijn GT-I9505 met Tapatalk
- PuppyLikesYou
- Member

Pfft nou als ik zonder muziek erin te zitten kom ga ik gewoon nogmaals! Net zo lang tot ik Aerosmith hoor! argh! haha
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas