Ge-wel-dig!! Wat een topstuk!!Prins Adam schreef:Onze aankopen van dit weekend!
Laatste aankopen
- loekiloeki
- Member

Afgelopen november voor het laatst in DLP geweest en hier hebben we twee sleutelhangers (Goofy, Tower of Terror), 3 jaarkalenders en het boek 20th Anniversary Book gekocht.
- Mouseketeer
- Member

Dankjewel voor de reacties allemaal!

- Mouseketeer
- Member

Mokken van Disney Store.

Mary Poppins aankoopjes.
* Pluche komt van Disney Store
* Boek komt van Book Depository
* CD komt van eBay
De cd is de 50th Anniversary Edition. Disc 1 bevat de soundtrack
Disc 2 bevat opnamefragmenten van de meetings tussen P.L. Travers en de Sherman Brothers.
Tijdens het maken van de film Mary Poppins.

Mary Poppins aankoopjes.
* Pluche komt van Disney Store
* Boek komt van Book Depository
* CD komt van eBay
De cd is de 50th Anniversary Edition. Disc 1 bevat de soundtrack
Disc 2 bevat opnamefragmenten van de meetings tussen P.L. Travers en de Sherman Brothers.
Tijdens het maken van de film Mary Poppins.

- Prins Adam
- Beheerder

Kocht ook deze Mickey na het zien van Niki dat hij op Disney UK in solden was! Zag hem ook aan boord van de Magic maar vond hem toen wat duur en nu was het een koopje!

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Ik heb de Amerikaanse DVD van Make Mine Music uiteindelijk maar gekocht, omdat deze toch nooit in Nederland wordt uitgebracht, heb ik het idee. Verder heb ik heel veel pvc-figuren aangeschaft, die op dit moment nog moeten binnenkomen.
Wel heb ik déze onlangs ontvangen: Charles Muntz uit de film Up. Het figuurtje zat alleen in Engeland in de set, maar natuurlijk kwam ik daar pas achter toen ik de Amerikaanse set al had gekocht. Gelukkig heb ik 'm nu los kunnen aanschaffen. Muntz is dus wat zeldzamer dan de overige Up-figuren.

Wel heb ik déze onlangs ontvangen: Charles Muntz uit de film Up. Het figuurtje zat alleen in Engeland in de set, maar natuurlijk kwam ik daar pas achter toen ik de Amerikaanse set al had gekocht. Gelukkig heb ik 'm nu los kunnen aanschaffen. Muntz is dus wat zeldzamer dan de overige Up-figuren.

Thanks! De vitrine staat er vol mee!
Nee, gelukkig geen last van. Ik heb twee laptops en van één heb ik de DVD-speler op regio 1 gezet.
Nee, gelukkig geen last van. Ik heb twee laptops en van één heb ik de DVD-speler op regio 1 gezet.
- Supermickey
- Member

Nog even een vraagje is de frozen snowglobe het hele jaar verkrijgbaar in disney
Dlrp is top
-
P-C
Tot ie op is lijkt me...Supermickey schreef:Nog even een vraagje is de frozen snowglobe het hele jaar verkrijgbaar in disney
-
Tinkerbell13
- Member

Ik heb een zeer mooie rapunzel pop gekocht en een tinkerbell versie is er van in aantocht

- Prins Adam
- Beheerder

yolayo schreef:Mijn nieuwe keuken weegschaal,![]()
Gekocht bij Blokker
Leuk wil ik ook
verzonden via Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Mouseketeer
- Member

Duffy Outfit Schots:
* Normaal: 16€
* Nu: 1,60€
Kasteel 20th Anniversary:
* Normaal: 100€
* Nu: 16€
Vooral met het beeld van het Kasteel een héle mooie deal geslagen! Solden in Disneyland Paris, ik hou er van!

* Normaal: 16€
* Nu: 1,60€
Kasteel 20th Anniversary:
* Normaal: 100€
* Nu: 16€
Vooral met het beeld van het Kasteel een héle mooie deal geslagen! Solden in Disneyland Paris, ik hou er van!