Hahaha! alsnog zijn ze erg gaaf!Prins Adam schreefCOLONLol wij zeggen tegen een mok een tas in België. Mok gebruiken we zelf nooit![]()
Dreams! The Night Time Show
- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Hopelijk is er van het t shirt in Peter Pan stijl een XXL versie 
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Ik weet ook niet echt of ik 'm mooi moet vinden.
Vind sowieso die hele vernieuwde Dreams lijn niets.
Wie weet denk ik anders over de mok/tas (hoe je het beestje ook wilt noemen) als ik 'm in het echt zie.
Vind sowieso die hele vernieuwde Dreams lijn niets.
Wie weet denk ik anders over de mok/tas (hoe je het beestje ook wilt noemen) als ik 'm in het echt zie.

- xotinkerbellxo
- Member

- BerichtenCOLON 13
- GeregistreerdCOLON 10 Jan 2014, 01:41
Paar dagen geleden heb ik Disney Dreams voor het eerst gezien en vond het toch wel jammer dat Pocahontas er niet bij zat, ze is toch een van mijn grote favorieten, vooral toen ik klein was, voor de rest is het een heel mooi spektakel 
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vanaf vandaag tot 12/02 is Dreams te zien zonder The Second Star omdat deze in jaarlijks onderhoud is.

Bron InsideDLParis

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- loekiloeki
- Member

- BerichtenCOLON 10
- GeregistreerdCOLON 16 Jan 2014, 20:53
Hoe komt het dat dit nu al om aandacht vraagt?
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
De ster wordt ieder jaar opgeknapt.loekiloeki schreefCOLONHoe komt het dat dit nu al om aandacht vraagt?
Aangezien deze iedere dag in- en uit klapt, toont het sneller tekenen van slijtage.

Beter voorkomen zodat ze niet plots helemaal stuk is in hoogseizoen.Mouseketeer schreefCOLONDe ster wordt ieder jaar opgeknapt.loekiloeki schreefCOLONHoe komt het dat dit nu al om aandacht vraagt?![]()
Aangezien deze iedere dag in- en uit klapt, toont het sneller tekenen van slijtage.
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Dat hebben we vorig jaar zomer eens meegemaakt, door onweer.Moderator schreefCOLONDit is de waterschermloze optie, door teveel wind:
Geen waterscherm en geen vuurwerk, apart maar tof om eens mee te maken.

Af en toe eens afspuiten met hogedrukreiniger kan natuurlijk geen kwaadmarc schreefCOLONzulke zaken krijg je als er met water gewerkt wordt.
Het is zeker niet mooi , maar of men er iets aan kan doen is een andere vraag
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)