Ik hoorde van iemand dat Merida van Brave nog niet in Disneyland Paris te vinden is, weet iemand hoe dit komt en/of wanneer ze wel te vinden zal zijn in het park?
Groetjes

Pocahontas was 2jaar geleden nog (zeer zelden) te zien in haar eigen speelveldje in Frontierland. Maar helaas is ze al een hele tijd niet meer gespot, inderdaad.paterdave2 schreef:Maar volgens mij missen wij in parijs wel meer prinsessen want Pocahontas of Mulan zie je ook nooit

Lijkt me wel dat ze moeilijk doen over tatoeages.xotinkerbellxo schreef:Zo een auditie lijkt mij interessant maar ze schijnen moeilijk te doen over tattoos, weet iemand de regels hierover of meer details?

Ja maar je kunt ook tattoos hebben op plekken die je makkelijk kunt verstoppen zoals je heupen o.a. en als je villain zou willen zijn dan heb je toch meestal lange kledij aan, gewoon om een voorbeeld te geven, het is vooral bij de prinsessen waar je veel bloot ziet (vooral de armen en rug). Dat van die tattoos en piercings wist ik wel ja.nikkimouse schreef:Lijkt me wel dat ze moeilijk doen over tatoeages.xotinkerbellxo schreef:Zo een auditie lijkt mij interessant maar ze schijnen moeilijk te doen over tattoos, weet iemand de regels hierover of meer details?
Ooit al een Belle met een tatoeage gezien?
Geen zichtbare tatoeages of piercings. Dat is de regel.

Ah, wat voor makeup gebruik je? Ik heb wel eens gelezen dat de foundation en concealer van Kat Von D wel goed is?PuppyLikesYou schreef:Ik heb een neus piercing, die haal ik er uit en ik doe make-up er over heen.
Ook heb ik twee vlinders op mijn buik, daar zullen ze wss niet moeilijk over doen.
Over de tattoo in mijn nek wel :'D ookal is die klein..ik kan hem prima verbergen met make-up, en als ik lang haar heb zie je het niet, of een hoogkraagje :p

Geen idee, die heb ik nooit gebruikt, ik gebruik foundation van de hema, en daarna poeder erover.xotinkerbellxo schreef:Ah, wat voor makeup gebruik je? Ik heb wel eens gelezen dat de foundation en concealer van Kat Von D wel goed is?PuppyLikesYou schreef:Ik heb een neus piercing, die haal ik er uit en ik doe make-up er over heen.
Ook heb ik twee vlinders op mijn buik, daar zullen ze wss niet moeilijk over doen.
Over de tattoo in mijn nek wel :'D ookal is die klein..ik kan hem prima verbergen met make-up, en als ik lang haar heb zie je het niet, of een hoogkraagje :p