Merida

xotinkerbellxo
Member
Member

Hi allemaal,

Ik hoorde van iemand dat Merida van Brave nog niet in Disneyland Paris te vinden is, weet iemand hoe dit komt en/of wanneer ze wel te vinden zal zijn in het park? :)

Groetjes
P-C

Waarschijnlijk nooit...
Mouseketeer
Member
Member

Of ze "nooit" zal komen, kun je niet zeggen.
Maar voorlopig in ieder geval niet.
Over enkele dagen is er weer een casting dag voor Meet 'n Greet characters.
Elsa en Anna staan er wel tussen, maar Merida niet.
Je hoeft in ieder geval dit jaar niet op Merida te rekenen.
Afbeelding
xotinkerbellxo
Member
Member

Ok, bedankt voor de reactie's iedereen :)
paterdave2
Member
Member

Maar volgens mij missen wij in parijs wel meer prinsessen want Pocahontas of Mulan zie je ook nooit
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Dragy
Moderator
Moderator

paterdave2 schreef:Maar volgens mij missen wij in parijs wel meer prinsessen want Pocahontas of Mulan zie je ook nooit
Pocahontas was 2jaar geleden nog (zeer zelden) te zien in haar eigen speelveldje in Frontierland. Maar helaas is ze al een hele tijd niet meer gespot, inderdaad.

Mulan kom je toch wel vaak tegen in de Walt Disney Studio's hoor. Zo zit ze af en toe in Stars 'n Cars, en doet daarvoor dan ook meets.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Prince Philip
Member
Member

Momenteel zijn er weer veel Face auditie´s en is het in parijs zo dat er weinig nieuwe mensen nog worden aangenomen in de maanden Januari-Februari-Maart daarna gaan de meeste nieuwe contracten in. We kunnen alleen maar hopen dat er weer meer prinsessen terug komen zoals mulan dagelijks in Disney Stars 'n' Cars. En misschien dat we ooit Merida mogen verwelkomen op set en eventueel Anna en Elsa ook als meet en greet.
Mark
Member
Member

Ik las vorige week toch weer dat enkele dames hun goedkeuringen kregen voor Pocahontas. Dus ik vermoed in de toekomst wel dat we weer oude bekenden gaan zien. Je moet gewoon geluk hebben.
PuppyLikesYou
Member
Member

Hmmm..misschien moet ik me dan toch maar eens aanmelden voor auditie :p hahah
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
xotinkerbellxo
Member
Member

Zo een auditie lijkt mij interessant maar ze schijnen moeilijk te doen over tattoos, weet iemand de regels hierover of meer details?
Mouseketeer
Member
Member

xotinkerbellxo schreef:Zo een auditie lijkt mij interessant maar ze schijnen moeilijk te doen over tattoos, weet iemand de regels hierover of meer details?
Lijkt me wel dat ze moeilijk doen over tatoeages.
Ooit al een Belle met een tatoeage gezien?
Geen zichtbare tatoeages of piercings. Dat is de regel.
Afbeelding
xotinkerbellxo
Member
Member

nikkimouse schreef:
xotinkerbellxo schreef:Zo een auditie lijkt mij interessant maar ze schijnen moeilijk te doen over tattoos, weet iemand de regels hierover of meer details?
Lijkt me wel dat ze moeilijk doen over tatoeages.
Ooit al een Belle met een tatoeage gezien?
Geen zichtbare tatoeages of piercings. Dat is de regel.
Ja maar je kunt ook tattoos hebben op plekken die je makkelijk kunt verstoppen zoals je heupen o.a. en als je villain zou willen zijn dan heb je toch meestal lange kledij aan, gewoon om een voorbeeld te geven, het is vooral bij de prinsessen waar je veel bloot ziet (vooral de armen en rug). Dat van die tattoos en piercings wist ik wel ja.
PuppyLikesYou
Member
Member

Ik heb een neus piercing, die haal ik er uit en ik doe make-up er over heen.
Ook heb ik twee vlinders op mijn buik, daar zullen ze wss niet moeilijk over doen.
Over de tattoo in mijn nek wel :'D ookal is die klein..ik kan hem prima verbergen met make-up, en als ik lang haar heb zie je het niet, of een hoogkraagje :p
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
xotinkerbellxo
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Ik heb een neus piercing, die haal ik er uit en ik doe make-up er over heen.
Ook heb ik twee vlinders op mijn buik, daar zullen ze wss niet moeilijk over doen.
Over de tattoo in mijn nek wel :'D ookal is die klein..ik kan hem prima verbergen met make-up, en als ik lang haar heb zie je het niet, of een hoogkraagje :p
Ah, wat voor makeup gebruik je? Ik heb wel eens gelezen dat de foundation en concealer van Kat Von D wel goed is?
PuppyLikesYou
Member
Member

xotinkerbellxo schreef:
PuppyLikesYou schreef:Ik heb een neus piercing, die haal ik er uit en ik doe make-up er over heen.
Ah, wat voor makeup gebruik je? Ik heb wel eens gelezen dat de foundation en concealer van Kat Von D wel goed is?
Geen idee, die heb ik nooit gebruikt, ik gebruik foundation van de hema, en daarna poeder erover.

Ik stuur gewoon een foto erbij met voor / erna van de tattoo in mn nek. Die op mijn buik krijg je toch niet te zien,
Plaats reactie

Terug naar “Disney Characters & Castmembers - Disneyland Paris”