Disneywinkels/beurzen in Nederland & België

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
P-C

Wat is gebromeerde? Of bebof?
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Hallo allemaal ik heb een snowglobe van mickey,s house hourglass

Alles doet het licht en geluid maar behalve de blower alles is goed gewoon maar het uit en aan knopje mist er zit wel een soort zwart ding in de blower weet niet wat dat is kan iemand mij helpen
Dlrp is top
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

Heb je deze in dlrp gekocht??
Ik zou er foto's van maken van wat er mis is en dit mailen naar
hun, misschien lossen ze het wel op.

succes

m.v.g Dlrpfreak
Gebruikers-avatar
Supermickey
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 05 Okt 2013, 15:05

Nee niet in dlrp gekocht op marktplaats maar wou weten wie iets wist hoe je het kan maken maar wil hem het liefst ruilen of verkopen heb jij snowglobes te ruil
Dlrp is top
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Supermickey schreefCOLONNee niet in dlrp gekocht op marktplaats maar wou weten wie iets wist hoe je het kan maken maar wil hem het liefst ruilen of verkopen heb jij snowglobes te ruil
Denk niet dat je een kapotte snowglobe aan de straatstenen kwijt geraakt... Zou zelf ook niet graag ontdekken dat ik een kapotte snowglobe koop van iemand...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Met een holle naald kun je de snowglobe langzaam vullen en daarna waterdicht kitten. Hier ook weleens geprobeerd met een lekkende snowglobe, en die staat nu nog steeds in de kast. Het is wel ff een rotklusje!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Supermickey kan je aub je teksten beetje leesbaar houden

gestuurd met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Moderator
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 471
GeregistreerdCOLON 13 Okt 2013, 17:17

Supermickey schreefCOLONHallo allemaal ik heb een snowglobe van mickey,s house hourglass

Alles doet het licht en geluid maar behalve de blower alles is goed gewoon maar het uit en aan knopje mist er zit wel een soort zwart ding in de blower weet niet wat dat is kan iemand mij helpen
Zou je dit niet in je eigen snowglobe topic plaatsen volgende keer? Dit topic gaat over de verschillende Disney winkels in NL en BE.
DisneywinkelHelmond
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 11:44

Disney ruil/verzamel beurs :donald:

Zondag 18 mei 2014 van 12:00 tot 17:00. Molenstraat 181 in Helmond, Nederland.

Kom deze dag vooral langs voor het uitbreiden van je verzameling! Deze dag zal bestaan uit een hoop gezelligheid, eten&drinken, sfeervol amusement, enthousiaste verzamelaars en veel leuke verzamelingen. Om je ogen uit te kijken dus.

De entree is gratis, dus kom genieten van de gezellige sfeer! :sorc:

Wij zijn nog op zoek naar Disney verzamelaars!
Dus heb jij ook een verzameling en zou je die graag willen verkopen? Geef je dan nu op voor het huren van een marktkraam en verdien een mooi zakcentje.

Woon je verder weg en zou jij ook graag de beurs willen bezoeken, maar weet je niet hoe? Koop dan een kaartje voor onze bus, op de website! Deze bus reist van Den Haag centraal naar de beurs in Helmond en zal ook een op/afstap maken in Utrecht. De kosten voor de bus bedragen 17,95€ pp. Mits er genoeg animo is voor de bus, anders gaat de bus niet door.

Voor meer informatie over kraamverhuur of gebruik van de bus vanuit Den Haag, neem dan contact op met: lisa@disney-winkel.nl

Bezoek ook onze website; http://www.Disney-winkel.nl of http://www.Disney4you.nl
Wij zitten ook op Facebook

Pluto zal aanwezig zijn. Jij ook?
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Zijn er foto;s van de vorige edities? :-)
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik ga kijken of ik kan anders een andere keer. Ik vind het wel erg leuk dat er een beurs bestaat!
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
DisneywinkelHelmond
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 11:44

PuppyLikesYou schreefCOLONZijn er foto;s van de vorige edities? :-)
Nee, die zijn er helaas niet. Dit is de eerste keer dat dit wordt georganiseerd. Erg spannend dus!
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Ik vind het wel irritant dat ze altijd van die super schattige Disney kleding/pyjama's hebben voor kinderen, maar niet voor 'grote' kinderen. :P
Ik wil ook naar dromenland kunnen gaan in een Disney pyjama!
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ikzelf heb er ook een voor volwassenen hoor! Dus die verkopen ze ook wel
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
BibiTotoLover
Member
Member
BerichtenCOLON 763
GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Nou, ik zie ze anders totaal niet snel.. :(
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar