Bovenaan links vind je 'Gebruikerspaneel'. Klik daar op, ga vervolgens naar het tabblad Profiel en naar Avatar wijzigen. Let op, je afbeelding mag max 125*125 zijn en 500kb groot! Veel succes!Chicken Little schreefCOLONBedankt allemaal! Een vraagje nog: weet iemand hoe ik mijn profielfoto kan veranderen? Heb een erg leuk plaatje
Stel jezelf voor!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Chicken Little
- Member

- BerichtenCOLON 59
- GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 13:52
Danke schön Prins Adam en Dragy
Zoals jullie kunnen zien is het gelukt!
''Oh yes, the truth hurts. But the way I see it you can either run from it or learn from it.'' Rafiki, The Lion King.
- nicoleparijs
- Member

- BerichtenCOLON 14
- GeregistreerdCOLON 10 Nov 2013, 15:38
Hallo allemaal !
Ik wil me ook even voorstellen... Ik ben Nicole , 40 jaar uit Nederland, ben getrouwd en wij hebben
een zoontje van ( bijna) 6 jaar.
Mijn eerste bezoek aan DLP was in 1994 met kerst. Ik vond en vind nog steeds dat DLP het mooiste park van Europa is...
Helaas kom ik te weinig in DLP om volledig met jullie te kunnen meepraten maar ik zit dagelijks op dit
forum mee te lezen en vooral mee te GENIETEN ! Mijn dank daarvoor !
Groetjes Nicole
Ik wil me ook even voorstellen... Ik ben Nicole , 40 jaar uit Nederland, ben getrouwd en wij hebben
Mijn eerste bezoek aan DLP was in 1994 met kerst. Ik vond en vind nog steeds dat DLP het mooiste park van Europa is...
Helaas kom ik te weinig in DLP om volledig met jullie te kunnen meepraten maar ik zit dagelijks op dit
Groetjes Nicole
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Nicole
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

nicoleparijs schreefCOLONHallo allemaal !
Groetjes Nicole
Welkom, Nicole!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Hallo Disney lovers,
Ik zal me ook even voorstellen; Ik ben Sandra, 42 jaar, getrouwd en een zoon van 17 jaar.
Wij gaan sinds 1998 zeer geregeld naar DRLP. Ik denk dat we nu rond de 50 (we zijn de tel kwijt geraakt )bezoeken zitten van meerdere dagen. Wij zijn echt Disney verslaafd, dus hebben we sinds vorig jaar een dreampas. Dit resulteerde in 6 bezoeken (ruim 25 dagen) afgelopen jaar.
We gaan dit jaar in maart onze passen verlengen en we hebben alweer 4 bezoeken gepland voor 2014.
De mooiste periode vinden wij de Kerst periode, we gaan dan ook vast met de Kerstdagen naar Disney samen met vrienden.
Ik zat eerder op DRLPfans forum, helaas is deze opgeheven, maar dit is vast een gezellig forum !
Groet Sandra
Ik zal me ook even voorstellen; Ik ben Sandra, 42 jaar, getrouwd en een zoon van 17 jaar.
Wij gaan sinds 1998 zeer geregeld naar DRLP. Ik denk dat we nu rond de 50 (we zijn de tel kwijt geraakt )bezoeken zitten van meerdere dagen. Wij zijn echt Disney verslaafd, dus hebben we sinds vorig jaar een dreampas. Dit resulteerde in 6 bezoeken (ruim 25 dagen) afgelopen jaar.
We gaan dit jaar in maart onze passen verlengen en we hebben alweer 4 bezoeken gepland voor 2014.
De mooiste periode vinden wij de Kerst periode, we gaan dan ook vast met de Kerstdagen naar Disney samen met vrienden.
Ik zat eerder op DRLPfans forum, helaas is deze opgeheven, maar dit is vast een gezellig forum !
Groet Sandra
Ik wens iedereen heel veel Disney Magic !!
Dreampashouder sinds april 2013, sinds oktober 2016 Fantasypashouder.
Dreampashouder sinds april 2013, sinds oktober 2016 Fantasypashouder.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom Sandra

Hallo allemaal,
Onze hele familie is Disney gek. ik kan mijn kinderen niet blijer maken zoals we deze zomervakantie gaan doen. Op een camping in de buurt zitten en dan zowat elke dag even Disney in hoppen. Veel mensen verklaren ons voor gek. Maar Disney is gewoon ons ding. Ooit hoop ik dat we de kids kunnen meenemen naar Orlando. Dromen moet je houden Toch?
groetjes Wendy

Onze hele familie is Disney gek. ik kan mijn kinderen niet blijer maken zoals we deze zomervakantie gaan doen. Op een camping in de buurt zitten en dan zowat elke dag even Disney in hoppen. Veel mensen verklaren ons voor gek. Maar Disney is gewoon ons ding. Ooit hoop ik dat we de kids kunnen meenemen naar Orlando. Dromen moet je houden Toch?
groetjes Wendy
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom Wendy

Welkom!wdeb schreefCOLONHallo allemaal,
groetjes Wendy![]()
![]()