Ratatouille: The Adventure!
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Eerste sneak peek van de muziek voor de nieuwe Ratatouille ride, die net als in de film verzorgd wordt door Michael Giacchino! http://instagram.com/p/kU7zKzlduy/

- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Jongens lees eens wat er staat...
Official Opening Ratatouille The Ride around 14 july 2014, previews around 20th of June 2014
Er is niets officieel, want er is nog altijd geen officiële openingsdatum bekend gemaakt.
Er staat ROND 14 juli, niet dat de attractie ook daadwerkelijk de 14e geopend wordt.
En de 14e is al tijden een gerucht, niets nieuws dus.
Daarbij lijkt het me sterk dat aandeelhouders etc. geen datum krijgen.
Maar DLRPFans (die niet eens meer als echte site bestaat) dan als enige een datum krijgt van DLP.
Daar waar sites die groter zijn, bekender zijn en dichtere banden met Disneyland Paris zelf hebben nog altijd geen datum weten, simpelweg omdat die er nog niet is.
Official Opening Ratatouille The Ride around 14 july 2014, previews around 20th of June 2014
Er is niets officieel, want er is nog altijd geen officiële openingsdatum bekend gemaakt.
Er staat ROND 14 juli, niet dat de attractie ook daadwerkelijk de 14e geopend wordt.
En de 14e is al tijden een gerucht, niets nieuws dus.
Maar DLRPFans (die niet eens meer als echte site bestaat) dan als enige een datum krijgt van DLP.
Daar waar sites die groter zijn, bekender zijn en dichtere banden met Disneyland Paris zelf hebben nog altijd geen datum weten, simpelweg omdat die er nog niet is.

Mouseketeer schreefCOLONJongens lees eens wat er staat...
Official Opening Ratatouille The Ride around 14 july 2014, previews around 20th of June
Laten we A.U.B niet gaan op andere sites bestaande of niet meer gaan roepen of schelden of hoe je het ook wil noemen.
Als site bestaan ze niet meer , maar ondertussen is het toch wel een zeer goede blog vindt ik persoonlijk.
Laten we dus een beetje respect hebben voor anderen .
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
Ik scheld er ook niet op, ze doen het prima.vankan schreefCOLON Laten we A.U.B niet gaan op andere sites bestaande of niet meer gaan roepen of schelden of hoe je het ook wil noemen.
Als site bestaan ze niet meer , maar ondertussen is het toch wel een zeer goede blog vindt ik persoonlijk.
Maar feit blijft dat het vrij klein is vergeleken met anderen.
En als zelfs aandeelhouders geen datum krijgen, lijkt het me sterkt dat zij het dan wel krijgen.
Maar dat terzijde, ook DLRPFans geeft helemaal geen officiële datum.
Er wordt niet goed gelezen, en daar komt verwarring van. Die zet ik even recht.

Mouseketeer schreefCOLONIk scheld er ook niet op, ze doen het prima.vankan schreefCOLON Laten we A.U.B niet gaan op andere sites bestaande of niet meer gaan roepen of schelden of hoe je het ook wil noemen.
Maar feit blijft dat het vrij klein is vergeleken met anderen.
En als zelfs aandeelhouders geen datum krijgen, lijkt het me sterkt dat zij het dan wel krijgen.
Maar dat terzijde, ook DLRPFans geeft helemaal geen officiële datum.
Er wordt niet goed gelezen, en daar komt verwarring van. Die zet ik even recht.
Kan allemaal goed waar zijn wat je schrijft.
Maar heb het al vele malen meegemaakt dat we niet altijd moeten denken dat de kleintjes het niet weten of kunnen weten.
Later bleek dan dat het toch zo was.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Omdat niets zeker en officieel bekend is voor het moment...marc schreefCOLONKan heel goed waar zijn ,waarom niet ?????kpax08 schreefCOLONIk ben er ook niet voor het te gaan uitschreeuwen, heb wel via bevriende cm gehoord dat momenteel 22juni soft-opening gepland is
gestuurd met Tapatalk
Nog een filmpje van making off
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Vandaag....

Bron InsideDLParis
En de attractie is nu ook vermeld op de DLP UK site
http://www.disneylandparis.co.uk/parks- ... udios.html

Bron InsideDLParis
En de attractie is nu ook vermeld op de DLP UK site
http://www.disneylandparis.co.uk/parks- ... udios.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Het ziet er alvast geweldig uit ! Misschien toch eens in de grote vakantie naar DLP gaan , helaas heb je dan die drukte .