Deze lijkt me zó mooi, alvast heel veel plezier!Dragy schreef:Nog één nachtje tot Disney On Ice - Durf te dromen in het Sportpaleis!!
Countdown
- Mouseketeer
- Member

- Mouseketeer
- Member

Nog 31 dagen tot Disney trip nummer 56, deze keer voor St. Patrick's Day.

Bedankt, wij zijn ook wel benieuwd! Hebben al paar voorstellingen gezien (en ook al een paar afgeslaan). Maar deze leek ons ook wel leuk!Mouseketeer schreef:Deze lijkt me zó mooi, alvast heel veel plezier!Dragy schreef:Nog één nachtje tot Disney On Ice - Durf te dromen in het Sportpaleis!!
Jij ook veel plezier met St. Paddy's Day
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Nog :
2 nachtjes tot We Love the 90's in Ahoy
32 nachtjes tot Backstreet Boys
63 nachtjes tot weekendje Centerparcs Kempervennen
193 nachtjes tot vakantie Orlando!
2 nachtjes tot We Love the 90's in Ahoy
32 nachtjes tot Backstreet Boys
63 nachtjes tot weekendje Centerparcs Kempervennen
193 nachtjes tot vakantie Orlando!
Nog 1 nachtje slapen tot "We Love The 90's" in Ahoy
Nog 31 nachtjes slapen tot Backstreet Boys in Ahoy
Nog 62 nachtjes slapen tot weekendje Kempervennen
En nog 'maar' 192 nachtjes slapen tot de vakantie in Orlando!
Nog 31 nachtjes slapen tot Backstreet Boys in Ahoy
Nog 62 nachtjes slapen tot weekendje Kempervennen
En nog 'maar' 192 nachtjes slapen tot de vakantie in Orlando!
- Mouseketeer
- Member

* Nog 18 dagen tot 2 dagen Disneyland Paris voor St. Patrick's Day.
* Nog 38 dagen tot 1 dagje Disneyland Paris voor de opening van het Spring Festival.
* Nog 64 dagen tot ik voor 5 maanden naar Spanje verhuis.
* Nog 38 dagen tot 1 dagje Disneyland Paris voor de opening van het Spring Festival.
* Nog 64 dagen tot ik voor 5 maanden naar Spanje verhuis.

Woow, grootste plannen! Krijg je de kans om af te kicken van DLP en fan te worden van Port AventuraMouseketeer schreef:* Nog 64 dagen tot ik voor 5 maanden naar Spanje verhuis.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Prins Adam
- Beheerder

Port aventura is aanraden
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Mouseketeer
- Member

Dragy schreef: Woow, grootste plannen! Krijg je de kans om af te kicken van DLP en fan te worden van Port Aventura
Port Aventura is een fantastisch park! Hier ben ik inmiddels ook alweer 6 keer geweest, en het is samen met Europa-Park mijn nummer 2 favoriet (DLP staat uiteraard op nummer 1). Helaas is de camping waar ik die maanden werkzaam op ga zijn nog 4 uur verwijderd van Salou, dus Port Aventura zit er niet in met iedere week maar 1 dagje vrij. Ik zal het moeten doen met dagjes Barcelona, ook heel leuk!Prins Adam schreef:Port aventura is aanraden
Maar afkicken van Disneyland Paris gaat het zeker zijn! Gelukkig ben ik op tijd terug voor het Halloween seizoen, mijn favoriete periode in DLP, dus ik val precies met m'n neus in de boter wanneer ik terug kom!

En DLP "vaarwel" zeggen tijdens een nieuw thema is ook zeker een mooie afsluiter! Veel succes met je Spanje-avontuur!! En natuurlijk veel plezier met je komende Disneytripjes!Mouseketeer schreef: Port Aventura is een fantastisch park! Hier ben ik inmiddels ook alweer 6 keer geweest, en het is samen met Europa-Park mijn nummer 2 favoriet (DLP staat uiteraard op nummer 1). Helaas is de camping waar ik die maanden werkzaam op ga zijn nog 4 uur verwijderd van Salou, dus Port Aventura zit er niet in met iedere week maar 1 dagje vrij. Ik zal het moeten doen met dagjes Barcelona, ook heel leuk!
Maar afkicken van Disneyland Paris gaat het zeker zijn! Gelukkig ben ik op tijd terug voor het Halloween seizoen, mijn favoriete periode in DLP, dus ik val precies met m'n neus in de boter wanneer ik terug kom!
- Mouseketeer
- Member

Zeker weten! Ik ben heel erg benieuwd naar het lentefestival.Dragy schreef: En DLP "vaarwel" zeggen tijdens een nieuw thema is ook zeker een mooie afsluiter! Veel succes met je Spanje-avontuur!! En natuurlijk veel plezier met je komende Disneytripjes!
Hoewel alles nog altijd een gerucht is, klinkt het toch al veelbelovend!
Dankjewel, dat gaat zeker allemaal lukken!
Ja het gaat allemaal héél hard!Suus schreef:Dat gaat ook snel!!!!Mouseketeer schreef:* Nog 64 dagen tot ik voor 5 maanden naar Spanje verhuis.
Maar met veel dingen in het verschiet de komende weken gaat de tijd sowieso vlug.
Twee Disney tripjes en nog een trainingsweekend in Duinrell, en dan vertrek ik al weer.
Heb er onwijs veel zin in! Heb al eerder op deze camping gewerkt dus het is een vertrouwde omgeving.