Wachtrijen voor de meet & greets
Ik denk dat het niet meer zo is!!
als ik het programma toch goed bekijk ! 
als ik het programma toch goed bekijk ! - Mouseketeer
- Member

Dat ze niet meer op het programma vermeld staan, betekent niet dat er geen rijen meer gevormd worden.Thomas schreef:Ik denk dat het niet meer zo is!!
als ik het programma toch goed bekijk !

Misschien ..
- Prins Adam
- Beheerder

Er zijn nog steeds wachtrijen!!

Foto @Cockles87

Foto @Cockles87
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

-
BibiTotoLover
- Member

Ik denk inderdaad dat wachtrijen veel & veel beter werken + dat het ook veel eerlijker is, want grote 'kinderen' willen net zo graag als kleine kinderen met Disney figuren op de foto!

Waiting for the day we'll meet. 
Inderdaad!! En je krijgt ook een veel mooiere foto doordat er geen onbekenden mee op de foto staanBibiTotoLover schreef:Ik denk inderdaad dat wachtrijen veel & veel beter werken + dat het ook veel eerlijker is, want grote 'kinderen' willen net zo graag als kleine kinderen met Disney figuren op de foto!![]()
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
-
BibiTotoLover
- Member

^Haha, inderdaad, geen onverwachte photo bomb. 
Veel netter geregeld zo.
Veel netter geregeld zo.
Waiting for the day we'll meet. 
- Miss Ariel
- Member

vind dit super en hebben het de laatste keer meegemaakt en het werkt veeeeeeeel beter!!
de castmember kan ook duidelijker aangeven wanneer ze stoppen en je kan rustig een foto moment hebben.
heerlijk
de castmember kan ook duidelijker aangeven wanneer ze stoppen en je kan rustig een foto moment hebben.
heerlijk
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
- Maleficent
- Member

Zo Eindelijk!! Sta je tenminste alleen met een Disney figuur op de foto ipv met alle andere toeristen. Werd eens tijd. Raar dat het in WDW wel kan hahaa. Laten we hopen dat het zo blijft in DLRP!
Serena
Non omnis moriar
Infinity annual pass holder
Vorige week in de studio's hebben wij ook gebruik gemaakt van deze wachtrijen. Onze 2 kinderen hebben zo met verschillende figuren op de foto kunnen staan. Alleen ben ik wel van mening dat volwassenen hier niet in thuis horen. Er stonden héél veel kinderen (meisjes) te wachten op Ariël, op een gegeven moment zegt een castmember nog 5 minuten. Dit betekende voor vele meisjes dat ze niet op de foto konden aangezien de rij nog te groot was. Verschillende volwassenen nemen dan nog de tijd om op de foto te staan en vinden het op dat moment niet nodig om de kinderen te laten voorgaan. Gevolg vele kinderen waren aan het wenen, ontgoocheld.
Ik vind laat in alle tijden de kinderen voor en schuif nadien aan als volwassen!!!!
Ik vind laat in alle tijden de kinderen voor en schuif nadien aan als volwassen!!!!
Ik ga als volwassene ook niet op de foto met characters, enkel tijdens de brunch waar ze toch genoeg tijd nemen voor alle tafels, maar volwassenen hebben evenveel recht op een foto met een Disney-character als kinderen in mijn ogen... Er zijn rijen en wie er in de rij staat en zijn beurt afwacht, krijgt een foto; is dat een kind of een volwasseneHomer80 schreef:Vorige week in de studio's hebben wij ook gebruik gemaakt van deze wachtrijen. Onze 2 kinderen hebben zo met verschillende figuren op de foto kunnen staan. Alleen ben ik wel van mening dat volwassenen hier niet in thuis horen. Er stonden héél veel kinderen (meisjes) te wachten op Ariël, op een gegeven moment zegt een castmember nog 5 minuten. Dit betekende voor vele meisjes dat ze niet op de foto konden aangezien de rij nog te groot was. Verschillende volwassenen nemen dan nog de tijd om op de foto te staan en vinden het op dat moment niet nodig om de kinderen te laten voorgaan. Gevolg vele kinderen waren aan het wenen, ontgoocheld.