Hallo allemaal
Om met de deur in huis te vallen, ik ben Billy , ben bijna 19 , en woon in Zutendaal. Al een tijdje was ik op zoek naar een plekje om mijn ervaringen met Disney te delen, en ik hoop dat ik hier ook zal kunnen doen. Buiten Disney zijn mijn hobby's koken, zwemmen, uitgaan en lezen..
Stel jezelf voor!
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Axel en Billy!!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Welkom op Café Mickey, juniordisneyfan en billy1995!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
BibiTotoLover
- Member

Toch maar eventjes ook hier mezelf netjes voorstellen. 
Ik ben al Disney fan, zolang ik me kan heugen.
Van kleins af aan is het er al een beetje als pap in gegoten, met sommige Disney classics opgegroeid en me mams had me toen ook geabonneerd op de Disney Boekenclub. (Daar heb ik nog steeds een hele kast vol mee staan)
Ben ook jaren lid geweest van de Donald Duck, maar houd het nu alleen nog bij de Donald Duck Pockets verzameling.
Recentelijk probeer ik zoveel mogelijk om de Disney Classics op DVD te krijgen (de genummerde versies)
& ben ik superblij dat ik afgelopen Kerst mezelf de eerste Pixar box cadeau heb kunnen doen.
Ik zou ook graag eens een begin willen maken aan de Disney 'Art of..' boeken. Iemand hier daar al ervaring mee?
Ze lijken me in ieder geval supermooi!
The Art of Walt Disney staat in ieder geval wel al in me Boekenkast en ben daar ook super trots op! Was toen nog een heel gedoe om hem te vinden!
Ik ben wel degelijk fan van (bijna) alle Classics, en vind het ook moeilijk om één favoriet te kiezen, maar hoog aan me lijstje staan toch wel; Belle en het Beest, De Kleine Zeemeermin, Doornroosje & Alice in Wonderland.
& natuurlijk zowat alles van Donald Duck!
Van kleins af aan is het er al een beetje als pap in gegoten, met sommige Disney classics opgegroeid en me mams had me toen ook geabonneerd op de Disney Boekenclub. (Daar heb ik nog steeds een hele kast vol mee staan)
Ben ook jaren lid geweest van de Donald Duck, maar houd het nu alleen nog bij de Donald Duck Pockets verzameling.
Recentelijk probeer ik zoveel mogelijk om de Disney Classics op DVD te krijgen (de genummerde versies)
& ben ik superblij dat ik afgelopen Kerst mezelf de eerste Pixar box cadeau heb kunnen doen.
Ik zou ook graag eens een begin willen maken aan de Disney 'Art of..' boeken. Iemand hier daar al ervaring mee?
The Art of Walt Disney staat in ieder geval wel al in me Boekenkast en ben daar ook super trots op! Was toen nog een heel gedoe om hem te vinden!
Ik ben wel degelijk fan van (bijna) alle Classics, en vind het ook moeilijk om één favoriet te kiezen, maar hoog aan me lijstje staan toch wel; Belle en het Beest, De Kleine Zeemeermin, Doornroosje & Alice in Wonderland.
Waiting for the day we'll meet. 
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom!

BibiTotoLover schreef:Toch maar eventjes ook hier mezelf netjes voorstellen.
Welkom op Café Mickey, BibiTotoLover! Ook bij ons staat The Art of Walt Disney te pronken in de boekenkast
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
-
BibiTotoLover
- Member

Dankjewel allemaal!
Ja, ben nog niet in het boek begonnen *Kitty* maar kan eigenlijk niet wachten!
Ja, ben nog niet in het boek begonnen *Kitty* maar kan eigenlijk niet wachten!
Waiting for the day we'll meet. 
- PuppyLikesYou
- Member

Welkom allemaal! 
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Goedemorgen!
Ja, ik ben ook lid geworden van dit forum.
Ik ben Sandra, ik ben 26 jaar en kom uit Lelystad, ik heb een man en 3 monsters van cavia's.
Ik ben nu pas 4 keer in Disney geweest, maar als het kon ging ik een aantal keer per jaar. Heerlijk om daar rond te lopen, het voelt als thuis.
Al van jonge leeftijd al gek van Disney door de films en de boekenclub.
En nu lekker hier rond neuzen over alles van Disney.
Ja, ik ben ook lid geworden van dit forum.
Ik ben Sandra, ik ben 26 jaar en kom uit Lelystad, ik heb een man en 3 monsters van cavia's.
Ik ben nu pas 4 keer in Disney geweest, maar als het kon ging ik een aantal keer per jaar. Heerlijk om daar rond te lopen, het voelt als thuis.
Al van jonge leeftijd al gek van Disney door de films en de boekenclub.
En nu lekker hier rond neuzen over alles van Disney.
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Sandra!!