Partnerhotel: Vienna House Magic Circus

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Officieel Disneyland Parijs Partner Hotel: Vienna International Magic Circus
Geniet in de sfeer van het circus! Bereid je voor op een ontmoeting met clowns en jongleurs in dit schitterende familiehotel. Het vrolijke decor en de vriendelijke sfeer maken uw verblijf extra magisch. Dit hotel is per 1 februari 2009 van naam veranderd (voorheen Holiday Inn).

Afbeelding

Afbeelding

Ligging:
Het hotel bevindt zich in de directe ‘magische’ omgeving van de Disney Parken en Disney Village. Met de gratis pendelbus bent u na ongeveer 10 minuten bij de parken voor een dag vol wonderen. Parkeerplaatsen worden gratis ter beschikking gesteld aan de gasten.

Faciliteiten en services:
Het Vienna International Magic Circus Hotel biedt een breed scala aan diensten:
  • Informatiedesk
  • Conciërge
  • Kluisje bij de receptie
  • Bagagedepot
  • 1 Bar + 1 restaurant (selfservice)
  • Disneyboetiek
  • Shopping Service
  • Kinderhoek + binnenspeeltuin + buitenspeeltuin + amusementhal
  • Binnenzwembad (verwarmd) + kinderbad
  • Massage + aquagym
  • Fitnessruimte
  • Stomerij
  • Gratis parkeerplaats
  • Gratis pendelbus naar de Disney Parken en Disney Village
Afbeelding

Kamers:
De kwaliteitsvolle kamers van dit hotel zijn geschikt voor 3 à 4 personen en beschikken over:
  • Badkamer met haardroger
  • Telefoon
  • Televisie met internationale ontvangst
  • Radio
  • Internettoegang
  • Kluisje
  • Airconditioning
Standaardkamer

Het licht en de ruimte van de frisse, kleurrijke kamers zijn pas het begin van nog veel meer plezier.
1 tweepersoonsbed
Voor 2 personen

Standaardkamer 2

Het licht en de ruimte van de frisse, kleurrijke kamers zijn pas het begin van nog veel meer plezier.
1 tweepersoonsbed en 1 stapelbed
Voor 4 personen

Familiekamer

Voor grote gezinnen: geniet van een praktische kamer met tussendeur.
2 tweepersoonsbedden en 1 stapelbed
Voor 6 personen

Afbeelding

Eten en drinken:
Het restaurant L’Etoile biedt een prachtig uitzicht over de Val du Grand Morin en serveert zowel gerechten uit de internationale- als uit de traditionele Franse keuken. Het restaurant beschikt eveneens over een uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet en een groot terras om heerlijk buiten te eten. Er is eveneens een kindermenu verkrijgbaar.

Le Bar des Artistes: In de bar van het hotel kunt u genieten van een cocktail, een drankje en een snackje in een comfortabele omgeving.

Shopping en ontspanning:
Disneyboetiek: In het hotel bevindt zich een Disneyboetiek waar u tal van souveniers voor het thuisfront kunt kopen.

Kinderspeeltuin: De kinderspeeltuin met het circusthema is uitermate geschikt om uw kinderen veilig te laten spelen.

Trapezeshow: In de bar en loungeruimte kunt u elke avond onder een extra hoog plafond genieten van een adembenemende, computergestuurde trapezeshow, terwijl uw kinderen zich vermaken in de circushoek met paardenmolen.

Diverse: Verder beschikt het hotel over een biljartruimte, voetbaltafel en pingpongtafel.

Contactgegevens:
Vienna International Magic Circus
20, Avenue de la Fosse Pressoirs
77703 Magny-Le-Hongre
http://www.vi-hotels.com/magic-circus/

Je kan een kamer boeken in dit hotel met tickets voor de parken via de Disneyland Paris website. Of je kan een kamer boeken in dit hotel zonder tickets voor de parken via deze hotel boekingssites.

Wil je graag dit of andere hotels boeken? Kijk dan op deze pagina: aanbiedingen hotels. (Geef als bestemming de naam van je hotelkeuze in of Disneyland Paris om alle hotels te zien)

Je kan ook via de officiële Disneyland Paris website arrangementen boeken.
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Lijkt me een erg mooi hotel.
Heeft er iemand nog tips of foto`s betreffende dit hotel?

Wil me graag goed voorbereiden.
Afbeelding
P-C

Jeroen schreefCOLONLijkt me een erg mooi hotel.
Heeft er iemand nog tips of foto`s betreffende dit hotel?

Wil me graag goed voorbereiden.

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Jeroen
Member
Member
BerichtenCOLON 233
GeregistreerdCOLON 30 Sep 2013, 19:18

Ja, die foto`s ken ik wel.
Ik bedoel foto`s die iedereen zelf gemaakt heeft om een beeld te schetsen hoe het er nu is.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Weet iemand soms als je hier een arrangement voor 1 persoon boekt, of je dan ook zo'n kamer met stapelbedden krijgt? Vind het namelijk leuker als er zo'n zeteltje en apart tafeltje staan, in plaats van enkel een bureau en een stoel. Iemand enig idee?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Volgens jetair zijn dit het soorten kamers...

396 ruime kamers met bad, toilet, haardroger, badproducten van l'Occitane, telefoon, kabel-tv, minibar, minisafe en airconditioning. Kinderbedje mogelijk bovenop de bezetting bij elk kamertype.
Type 20: 2 persoonskamer met queensizebed.
Type 24: 3/4 persoonsfamiliekamer met queensizebed en stapelbed. De 3de en 4de persoon dienen jonger te zijn dan 15 jaar.
Type 26: 3/6 persoonsfamiliecombinatie met queensizebed en vier 1 persoonsbedden, bestaande uit twee tegenover elkaar gelegen of naast elkaar gelegen kamers zonder verbindingsdeur. De 3de tot 6de persoon dient jonger te zijn dan 15 jaar.
Type 10: 1/2 persoonskamer met queensizebed. De 2de persoon dient jonger te zijn dan 12 jaar.

Dus weet niet waar je juist beokt maar normaal kan je zelf kiezen welk soort kamer je wilt bij het boeken...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
elke w
Member
Member
BerichtenCOLON 295
GeregistreerdCOLON 07 Sep 2011, 12:45

Dankjewel! Ik boek via Sunjets, en daar wordt het type kamer gewoon toegewezen naargelang het aantal personen, dus zonder verdere info. Maar hier vind ik het dus wel terug! Bedankt!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Graag gedaan!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
judoka Jol
Member
Member
BerichtenCOLON 148
GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57

Ik heb zelf een keer hier vertoeft het is erg leuk hotel en ik vond het zo goed dat ik wel nog een paar keer daar willen vertoefen
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
Gebruikers-avatar
JohanD
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 25 Nov 2013, 13:00

Is een hotel dat we nog niet deden, circus thema spreekt ook minder aan
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Is leuk hotel, goed ontbijt, lekker bedden echt aan te raden.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Vind ook niet direct verschillen.... Er zijn ook wel suites maar deze zullen het niet zijn veronderstel ik?

Je kan ook eens de prijs checken via :http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =96&t=1343

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
peanuts
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:18

ok thanks ja heb ook naar die sites gekeken, maar weet nog niet precies wat we willen. dus bekijk echt ff alle sites ;-) liefst willen we naar hotel new york maar is met room only nog best duur
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

peanuts schreefCOLONok thanks ja heb ook naar die sites gekeken, maar weet nog niet precies wat we willen. dus bekijk echt ff alle sites ;-) liefst willen we naar hotel new york maar is met room only nog best duur
Idd de Disney hotels zijn best duur met jaarpas, er zijn gelijkwaardige hotels in de buurt voor de helft van de prijs!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
peanuts
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2014, 21:18

i know, maar mijn moeder heeft haar hart verloren aan dat hotel. en met 2 kleine kids is dat ook best wel prettig maar nog ff zoeken en denk ook dat het een hotel in de buurt word weer
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar