Stel jezelf voor!
- MermaidLagoon
- Member

Hi allemaal! Hier een stille meelezer die na 1000 jaar ook maar eens een account aangemaakt heeft. Ik ben Nikita, bijna 22 en Disneyfan zolang ik me kan herinneren. Walt Disney is echt mijn grootste held. Mijn lievelingsfilms zijn Alice in Wonderland, Beauty and the Beast, Peter Pan, The Little Mermaid, Aladdin, Mulan, Tangled, Pinocchio, de POTC- en Star Wars-reeks en Who Framed Roger Rabbit. Ook ben ik enorm bewonderaar van Tim Burton, Mary Blair en Glen Keane. Ik spaar WDCC en Traditions beelden, ben er echt gek op. Ik ben 30+ keer in DLP geweest, 1 keer in Disneyland Anaheim en 1 keer in WDW. Behalve dat ik verknocht ben aan 'ons' park, ben ik ook verliefd op Parijs en zou ik er het liefst zo snel mogelijk heen verhuizen. Daarnaast houd ik van zeemeerminnen, schrijven, mode, Harry Potter, LOTR, boeken, reizen, kunst, cappuccino's met sojamelk, sushi, hardlopen en ben ik verslaafd aan geurkaarsen. Hoop dat ik op dit gezellige forum gezellig kan kletsen met gelijkgestemden!
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Nikita!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hallo allemaal ! Nico aan het woord (°1984)
Ik was tevoren ook lid van het DLRP-Fans forum, dat blijkbaar "getransformeerd" is (mag ik het zo stellen?) tot dit Café Mickey... wat toch een stukje hipper klinkt nietwaar
Allereerste trip was al in 1992 - communiegeschenk van de grootouders en het park was nog maar enkele maanden open
Tot mijn 16 jaar ongeveer quasi elk jaar 1 à 2 keren geweest, en een exclusief "Preview weekend" bij de opening van de Walt Disney Studios meegemaakt (HTH stond er toen nog nog niet en AniMagique was denk ik ook nog niet operationeel).
Het is eigenlijk al even schandalig geleden, nl. van 2011 dat ik de kans heb gegrepen om DLRP te bezoeken... maar het kriebelt wel terug om rond mijn favoriete parkdelen te vertoeven, de shops langs en rond Main Street in te trekken met Disneyana merchandise, een poos te mijmeren op de Molly Brown of Mark Twain steamer onder een zonnetje. Misschien toch een impulsieve trip doen 19-20 april
Who's onboard ?
Ik was tevoren ook lid van het DLRP-Fans forum, dat blijkbaar "getransformeerd" is (mag ik het zo stellen?) tot dit Café Mickey... wat toch een stukje hipper klinkt nietwaar
Allereerste trip was al in 1992 - communiegeschenk van de grootouders en het park was nog maar enkele maanden open
Het is eigenlijk al even schandalig geleden, nl. van 2011 dat ik de kans heb gegrepen om DLRP te bezoeken... maar het kriebelt wel terug om rond mijn favoriete parkdelen te vertoeven, de shops langs en rond Main Street in te trekken met Disneyana merchandise, een poos te mijmeren op de Molly Brown of Mark Twain steamer onder een zonnetje. Misschien toch een impulsieve trip doen 19-20 april
Who's onboard ?
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Nico!!

- MermaidLagoon
- Member

Welkom, MermaidLagoon en Imagineer, op Café Mickey!
@ Imagineer: Café Mickey bestond ook al toen DLRP-fans nog bestond, hoor
. We zijn dus geen transformatie van het oude forum
...
@ Imagineer: Café Mickey bestond ook al toen DLRP-fans nog bestond, hoor
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
-
The Jungle VIP
- Member

Hallo allemaal.
Ik ben Nils
Na lang lezen heb ik ook maar eens besloten een account terug aan te maken want vroeger zat ik dag in dag uit op een ander Disney Forum en kzeg van ja nu ga ik nog eens terug opnieuw de draad op te pikken zodat ik ook wat meer kan meepraten over de passie hier die iedereen deelt met elkaar.
Mijn eerste Disney bezoek was in 2000 maar ondertussen ga ik binnenkort voor de eerste keer na lang wachten richting Walt Disney World!
Als er mensen zijn in de buurt van West-Vlaanderen die graag eens in het weekend richting Disneyland Parijs gaan en nog een plaats overhebben in de auto mag je het altijd eens aan mij vragen hoor, want heb nog maar net m'n rijbewijs maar me ouders betrouwen het nog niet zo goed om me naar Parijs te laten rijden
Ik weet dat ik hier in elk geval terug mijn oude gewoonte weer goed kan oppikken met jullie
Ik ben Nils
Na lang lezen heb ik ook maar eens besloten een account terug aan te maken want vroeger zat ik dag in dag uit op een ander Disney Forum en kzeg van ja nu ga ik nog eens terug opnieuw de draad op te pikken zodat ik ook wat meer kan meepraten over de passie hier die iedereen deelt met elkaar.
Als er mensen zijn in de buurt van West-Vlaanderen die graag eens in het weekend richting Disneyland Parijs gaan en nog een plaats overhebben in de auto mag je het altijd eens aan mij vragen hoor, want heb nog maar net m'n rijbewijs maar me ouders betrouwen het nog niet zo goed om me naar Parijs te laten rijden
Ik weet dat ik hier in elk geval terug mijn oude gewoonte weer goed kan oppikken met jullie
Laatst gewijzigd door The Jungle VIP op 07 apr 2014, 17:58, 1 keer totaal gewijzigd.
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom