Beste Café Mickey-leden,
De kogel is door de kerk! Uit jullie reacties op onze enquête hebben we een datum kunnen prikken voor de volgende Café Mickey-meet! Laten we samen de Efteling onveilig maken, een groepsfoto maken, enkele attracties afschuimen en (eventueel) eindigen met een groepsetentje.
Noteer zaterdag 27 september 2014 in jullie agenda. En laat ons alvast weten of je komt, en met hoeveel personen, via e-mail (kitty@cafemickey.com)! Wij kijken er alvast naar uit!
Tot dan!
Café Mickey
Lijst inschrijvingen tot nu toe:
Lady Levaenen (1 persoon)
Twiggy (3 personen)
Nancke (4 personen)
pinocchio (2 personen)
Yolayo (1 persoon)
sofie1977 (4 personen)
Dragy & *Kitty* (2 personen)
Boomerke & Prins Adam (2 personen)
HomuHomu (1 persoon)
ElsV (1 persoon)
Angelique Verbeek (1 persoon)
Kristof27 (1 persoon)
Annet (1 persoon)
Mich€l (1 persoon)
Michelle (2 personen)
mouseketeer (1 persoon)
Dory (2personen)
Edit *Kitty*: Deelnemers toegevoegd
Wil je mee gaan eten? Meer info: http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 751#p36751 (De mensen die al meedeelden dat ze mee gaan eten staan in het vet aangeduid! Mocht je naam niet in het vet staan en je wilt toch mee gelieve dit dan te laten horen!)
Café Mickey Meet 2014 in de Efteling
OMG OMG OMG! Ik kom zeker mee!
ik ga eens polsen aan vrienden
of is er nog iemand die alleen komt en mijn eftelpartner wil zijn?!
ps: ik ben in het bezit van een auto dus ik kan eventueel 4 mensen meenemen!
(liefst wel uit mijn regio uiteraard)
ps: ik ben in het bezit van een auto dus ik kan eventueel 4 mensen meenemen!
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Hè jammer! Dat is net de dag dat mijn camping sluit, ik kom pas 2/3 weken later terug uit Spanje.
Was er zo graag bij geweest!

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Mouseketeer schreefCOLONHè jammer! Dat is net de dag dat mijn camping sluit, ik kom pas 2/3 weken later terug uit Spanje.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

LadyLevaenen schreefCOLONOMG OMG OMG! Ik kom zeker mee!ik ga eens polsen aan vrienden
ps: ik ben in het bezit van een auto dus ik kan eventueel 4 mensen meenemen!(liefst wel uit mijn regio uiteraard)
Je mag gerust ook alleen afkomen
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Ja, misschien is dat een beter plan, maar zou het zonde vinden dat ik dan misschien de enige ben die dan "alleen" is xD :p*Kitty* schreefCOLONLadyLevaenen schreefCOLONOMG OMG OMG! Ik kom zeker mee!ik ga eens polsen aan vrienden
ps: ik ben in het bezit van een auto dus ik kan eventueel 4 mensen meenemen!(liefst wel uit mijn regio uiteraard)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Je bent nooit alleen, we zijn er allemaal samen...

ooh zo mooi Adam ^^Prins Adam schreefCOLONJe bent nooit alleen, we zijn er allemaal samen...
LadyLevaenen schreefCOLONJa, misschien is dat een beter plan, maar zou het zonde vinden dat ik dan misschien de enige ben die dan "alleen" is xD :p*Kitty* schreefCOLONLadyLevaenen schreefCOLONOMG OMG OMG! Ik kom zeker mee!ik ga eens polsen aan vrienden
Je bent er nooit alleen, zoals Prins Adam zegt. Die dag spreekt iedereen met iedereen, leren we elkaar beter kennen, ... Het is dan net de ideale moment om iedereen te leren kennen! Kom dus maar gerust af!
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Mss kan je met LadyLevaenen iets regelen?ElsV schreefCOLONIk zou heel graag komen,maar ik zie het totaal niet zitten om zover alleen te rijden! Dus even zoeken naar een oplossing of mensen die hier in west-vlaanderen wonen!
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk

Wij zijn er zeker weer bij! Gezellig om jullie allemaal weer te zien. En leuk om weer nieuwe mensen te ontmoeten. Andere keren waren er ook personen die "alleen" kwamen, maar ook die werden meteen in de groep opgenomen. Kom dus gerust... Tot dan!
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
@Els: wel als jij met de trein naar Antwerpen kan komen, wil je ik wel oppikken bij het station (stukje tram naar Merksem) en vandaaruit de auto inspringenElsV schreefCOLONIk zou heel graag komen,maar ik zie het totaal niet zitten om zover alleen te rijden! Dus even zoeken naar een oplossing of mensen die hier in west-vlaanderen wonen!
Verstuurd vanaf mijn GT-P3100 met Tapatalk