Van welke Disney-villain willen jullie later een film zien?

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 21:56

Ja, je hoort het. Er komt nu van Maleficent een film volgende maand uit, maar lijkt me boeiend om te weten : Van welke Disney villlain zien jullie liefst een film in de nabije toekomst verschijnen en waarom?

Ik heb gekozen voor de boze stiefmoeder uit Assepoester : Zo mysterieus, zo kil en akelig, er is zo weinig van haar bekend, dat zij zo harteloos is geworden, lijkt me leuk om haar verleden eens te gaan uitspitten :D

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Nou mijn wens komt al uit haha.
Mijn all time favoriete character is Maleficent, en die film komt volgende maand.
Verder hoeft er van mij niet zo nodig van ieder character uit een film een losse film gemaakt te worden.
Vaak is dat afbreuk aan het verhaal en het karakter van een bepaald character uit de originele film.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135

Hoeft niet per se film te zijn, eventueel in een boek , zoals bij de Boze Stiefmoeder uit Sneeuwwitje.. ;) Ik ben kan echt niet inbeelden dat al die villain van jongsaf slecht zijn..
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Lady Tremaine, is toch zo pure evil omdat ze kei jaloers was op Assepoester? Zij was mooi, succesvol, geliefd en stond op plekje nummer 1? Maja, zo heb ik het altijd gezien. :p Kan me vaag herinneren uit andere films dat de stiefmoeder in de steek was gelaten, of dr man was overleden, en zocht zo een nieuw huwelijk wat haar en haar kids kon redden van de afgrond xD

Persoonlijk, zou een film voor the Evil Queen, Lady Tremaine zeer interessant kunnen zijn! :D
We hebben al een boek voor the Evil Queen, en volgend jaar komt er een film over Assepoester, en daar is nog niet veel over bekend. Hopelijk krijgen we daar meer achtergrond informatie? ;-) Ogen zijn nu toch gericht op Maleficent.

Kwa andere Villains...hmm...captain hook! Altijd leuk :-) Veder kan ik me nu niet even snel wat bedenken, haha.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ik sluit me bij de opgenoemde al aan ;)
the evil queen, captain hook en Lady Tremaine zijn zeer intressant
maar ik zou graag eens meer over Ursula weten, hoe zij zo geworden is.
ze was toch niet altijd zoals wij ze hebben gezien en ze kan meer met haar toverkracht dan wij weten
dus lijkt me intressant
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
billy1995
Member
Member
BerichtenCOLON 135

Leuk, leuk :D Als er in na de nabije toekomst plannen komen voor een film over The Wicked Queen, kunnen ze het verhaallijn baseren op het boek. Maar mijn nummer blijft toch wel Lady Tremaine :D
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Gaston

ik ben echt benieuwd hoe hij als kind was
Gebruikers-avatar
Eftelier
Member
Member
BerichtenCOLON 254
GeregistreerdCOLON 20 Mrt 2014, 17:15

Ik wil graag een film van volgende villains:

1. the evil queen van snow white (cause the book is my alltime favorite)
2. scar! :D Dus eigenlyk een lion king film over scar's jeugd! :D
3. Hades! :D (want een film met die gast zijn humor is gewoon geniaal) xD
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Maria
Member
Member
BerichtenCOLON 171
GeregistreerdCOLON 28 Nov 2013, 00:20

Frollo x)

(rare keus, I know. Maar hij is zo gecompliceerd en zo, zo overtuigd over het geloof, en wilt zich niet toegeven aan zijn zonden terwijl hij toch een gewone man is) (wouldn't that be an interesting movie?)
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

D-Tekenaar schreefCOLONGaston

ik ben echt benieuwd hoe hij als kind was
omg jaaaaaaaaaaa goed bedacht ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Hades, The Evil Queen, Lady Tremaine, Gaston, Frollo of anders Ursula. Er kunnen niet genoeg Disney-villain films zijn!
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar