Stel jezelf voor!
- Natasja1975
- Member

Hallo allemaal 
Ik ben Natasja 38 jaar en ben getrouwd met Edwin. Ik ben 14 maart voor de 2e keer naar euro Disney geweest. De eerste keer dat ik daar ben geweest was al ruim 15 jaar geleden. Nu gezellig met de hele familie geweest. We hebben er ongelooflijk mooie dagen gehad. Voor mijn man was het de eerste keer in Disney. We hebben gisteren ons volgend reisje naar Disney al weer geboekt. December gaan we weer. Want we willen toch echt wel de kerstsfeer daar een keer mee maken, en dan ook een dreampas aanschaffen zodat we nog vaker terug kunnen
Ik zat sinds een paar dagen wat rond te kijken op dit forum en het ziet er echt gezellig uit en er is veel informatie te vinden . Dus bij deze heb ik mij aangemeld. Verder wens ik iedereen nog een fijne paas maandag! Groetjes Natasja
Ik ben Natasja 38 jaar en ben getrouwd met Edwin. Ik ben 14 maart voor de 2e keer naar euro Disney geweest. De eerste keer dat ik daar ben geweest was al ruim 15 jaar geleden. Nu gezellig met de hele familie geweest. We hebben er ongelooflijk mooie dagen gehad. Voor mijn man was het de eerste keer in Disney. We hebben gisteren ons volgend reisje naar Disney al weer geboekt. December gaan we weer. Want we willen toch echt wel de kerstsfeer daar een keer mee maken, en dan ook een dreampas aanschaffen zodat we nog vaker terug kunnen

- Prins Adam
- Beheerder

Welkom Natasja!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

boekie73 schreef:Ik ben Edwin de man van Natasja. Voor mij was de eerste keer een paar weken terug. Het was een geweldige ervaring. Op naar de volgende keer
Ook van harte welkom Edwin, veel plezier nog hier

hallo... mijn naam is chantal (toeter01).. moeder van Mick 6 jaar oud.. en getrouwd met arjen.. begin mei gaan we weer lekker twee daagjes naar disney, Mick gaat dan voor de vierde keer ( ben voor mijn eigen de tel kwijt geraakt
onze huisdieren zijn ook vernoemd naar de disneyfiguren (mike en sully, knabbel en babbel nemo stitch)
hoop hier veel leuk disney nieuws te lezen
groetjes toeter01
onze huisdieren zijn ook vernoemd naar de disneyfiguren (mike en sully, knabbel en babbel nemo stitch)
hoop hier veel leuk disney nieuws te lezen
groetjes toeter01
Welkom Natasja1975, boekie73 en toeter01! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Prins Adam
- Beheerder

Welkom aan alle nieuwe leden

Hallo allemaal! Na een poosje een stiekeme meelezer te zijn geweest zal ik me toch maar even netjes voorstellen hier! Mijn naam is Annet, 30 jaar alweer. Ik bezocht DLP altijd jaarlijks, vanaf 2006, maar sinds 2012 heb ik een jaarkaart en is het hek van de dam 
Een aantal mensen hier herken ik van het MousEars forum en ik verheug me erop nog meer gelijkgestemde Disney zielen te leren kennen!
Een aantal mensen hier herken ik van het MousEars forum en ik verheug me erop nog meer gelijkgestemde Disney zielen te leren kennen!