Toekomstplannen voor Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er zijn terug een heleboel nieuwe geruchten!

Heel wat nieuwigheden zouden we volgens deze website mogen verwachten in Disneyland Parijs. Dit zijn momenteel geruchten en zijn nog niet bevestigd door Disney of Disneyland Paris.

DISNEYLAND PARK ENTERTAINMENT
4 seizoenen per jaar:
- Lente Festival
Die normaal in 2015 ging starten, maar die dit jaar al werd geïntroduceerd. Het seizoen zal nog verder uitgebreid worden in 2015.
- Zomer Seizoen
Dit seizoen zou een “beach”-thema krijgen met een verfrissende Cavalcade met het gebruik van watereffecten. Een gelijkaardige parade met watereffecten is ook al te zien in Hong Kong Disneyland.
- Herfst/Halloween seizoen
Dit seizoen kreeg een volledige re-styling sinds 2011. Het is de bedoeling het seizoen nog ieder jaar te laten groeien. En zou waarschijnlijk ook reeds in september beginnen ipv oktober nu, zoals in alle andere Disney Parken.`
- Kerstseizoen
Ook dit seizoen kreeg een re-styling de afgelopen jaren en zal nog verder worden uitgebreid de komende jaren.

Iedere seizoen zal hebben:
- Decoraties in Main Street Usa & Central Plaza en eventueel in andere landen.
- Meet’n’Greets met zeldzame Disney figuren of Disney figuren in speciale outfits.
- Een show of happening op Town Square
- Een cavalcade
- Een show op de Castle Stage met de bekendste Disney figuren
- Ten minste tijdens één seizoen een aangepaste Disney Dreams!

De Cottonwood Creek Ranch krijgt kleine events van enkele dagen zoals St. Patrick’s Day & St. David’s Welsh Festival.

RENOVATIES:
- De renovatie van Disney’s Hotel New York zou beginnen tegen het eind van 2014. Daarna is het de beurt aan Disney’s Hotel Cheyenne, die zal eindigen op hetzelfde moment als Disney’s Newport Bay Club. Als laatste is het de beurt aan het Disneyland Hotel, deze renovatie zou in twee fases gebeuren met een pauze halfweg 2017 voor de viering van “25 jaar Disneyland Paris”.

- Disney Village krijgt een grote update en nieuw thema, daarna zal het worden uitgebreid met oa. Een nieuwe groot restaurant.

- In het Disneyland Park gaan de renovaties verder met Space Mountain die begin 2015 tot 6 maanden gesloten zou zijn voor het installeren van nieuwe treintjes en nieuwe showelementen en effecten.

Halfweg 2015 - begin 2016 update van “Star Tours” naar “Star Tours 3D the Adventures Continue”.

Tijdens 2016 krijgt Big Thunder Mountain een grote renovatie, met de toevoeging van een extra wagentje aan de treintjes om de capaciteit te verhogen en een interactieve wachtrij zoals in de US Parken. Misschien zal ook het meer doorgelegd worden om de geysers naast Phantom Manor te herstellen.

WALT DISNEY STUDIOS:

- Volledig nieuw thema voor Backlot, rond de superhelden van Marvel. In 2017 twee grote projecten, rond ‘Stark Expo’ en ‘Manhattan’. Nieuwe facades om Times Square na te bootsen, facade van Rock’n’Roller coaster zou worden veranderd naar de facade van ‘The Daily Bugle’ uit Spider-Man. Rock’n’Roller coaster zou een Spider-Man attractie worden met nieuwe decors.
De Stuntshow zou worden vervangen naar een show rond de “Agents of SHIELD” en Armageddon zou een attractie van de “Fantastic Four” worden.

- Toevoeging van “Toy Story Midway Mania” in Toy Story Playland eind 2018.
- Frontlot & Disney Studio 1 zal een re-styling krijgen om de sfeer van de Disney Studios uit 1930 terug op te roepen.

NA 2017-2018:
- Introductie van Halloween & Kerstseizoen in het Walt Disney Studios Park en de terugkeer van “Disney’s California Dream”, een festival die jaren terug in het Disneyland Park te zien was tijdens de maand september.
- Een nieuw theater naast It’s A Small World met 2000 plaatsen om een show 365 dagen per jaar te kunnen opvoeren.
- Star Wars-Land in Discoveryland
- Soarin’ Over the Horizon in Adventureland, naast Indiana Jones.
- Jack Sparrow toevoegingen op Adventure Isle/Pirates of the Caribbean.
- E-ticket attractie rond the Avengers in de Walt Disney Studios. Vergelijkbaar met de Harry Potter attractie in de Universal Studios van Orlando, maar hier met 3D bril. Dit nieuwe gedeelte zou ook een hotel krijgen, waar het hotel gedeeltelijk in het park zal liggen zoals Disney’s Hotel MiraCosta in Tokyo Disney Sea
- Hollywood Boulevard in het Walt Disney Studios Park krijgt een verlenging en zal een echte straat worden, met een tram zoals in Disney’s California Adventure met shows, met op het einde een nieuw plein. Er is ook sprake om de Hollywood bergen na te bouwen.
- De laatste uitbreidingen voor het Walt Disney Studios Park zou een kopie worden van Avatar Land uit Disney’s Animal Kingdom in Walt Disney World.

Artikel : http://www.pixiedust.be/nieuws/nieuws.html
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Er is op Twitter al bevestigd dat dit hele artikel complete onzin is.
Echter heeft Pixiedust de fout gemaakt niet eerst het na te checken voor het online te zetten.
99% van dit artikel is onzin, de overige 1% wisten we al maar de data ervan is niet juist.
De persoon waar het artikel oorspronkelijk van komt heeft enkel alle brainstorm wensen van fan accounts gepakt en die opgesomd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
pixiedust
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2011, 00:09

Mag ik U er op wijzen dat Pixiedust en dat is ik....geen fouten heeft gemaakt. En dat er wel degelijk vermeld is dat het om "GERUCHTEN" gaat. En het is eerder een vertaling van een artikel van op een site, niet iets wat ik zelf heb uitgevonden. En waarom is het zo slecht om daarover te spreken, het is toch leuk te babbelen over toekomstplannen.

"World of Disney" was ook ooit een gerucht die jaren heeft aangesleept, maar toch staat hij er intussen. Hoeveel jaren terug werd er gesproken over een LEGO toevoeging in Disney Village, toen waren er ook veel mensen die zeiden....oooh...da's geen waar, allemaal uit de lucht gegrepen, maar intussen is de LEGO winkel er wel. Van Toy Story Playland net hetzelfde, toen er iemand op internet zei dat er "kermis"achtige attracties zouden komen in WDS, brak de hel los...maar intussen staat het er ook.

En als Disneyland Paris kenner is er bijna niets die ik niet voor mogelijk hou. Ride van de Avengers en zo mss wel, kopie van Avatarland geloof ik ook iets minder in. Soarin' in Adventureland ook beetje raar...maar de rest lijkt mij allemaal zeer mogelijk.

Je weet sowieso dat WDS backlot niet zal blijven zoals het nu is. En in wat zouden ze het anders veranderen dan in Marvel ???

Het is intussen duidelijk voor DLP dat de mensen meer entertainment willen. Dus een groot theater bouwen met veel zitjes is niet zo raar. Dan moeten ze minder shows opvoeren en kunnen ze toch veel mensen bereiken. Ze deden net hetzelfde met het podium die jaren op Central Plaza heeft gestaan. Ze bereikten met slechts enkele shows veel meer mensen dan in ieder bestaand theater, shows op te voeren voor een kleiner aantal mensen. Ook zoals bij Disney's Spring Promenade, ze doen hem 5 keer denk ik en ze bereiken er heel veel mensen mee doordat de show van de Castle Stage tot op Central Plaza uitgestrekt is. Ook de extra Cavalcades die er zijn en er nog gaan bijkomen in de seizoenen, net hetzelfde principe.

Star Wars Land is iets wat ik er zeker zie komen in DLP. Ik zou geen reden kunnen bedenken waarom niet. Financieel...dat kan het vertragen, maar het komt er zeker. Ze hebben Lucas film niet gekocht om enkel nog een paar films te maken, en de merchandise van Star Wars loopt zeer goed en het aanbod groeit ieder jaar.

Een ZOMER seizoen in DLP. Zie ik zeker ook voor mogelijk, want sinds dat het Disneyland Park langer open is het hele jaar door en dat Dreams ook het hele jaar door te zien is, is er eigenlijk geen zomerseizoen meer. En die oudere man (weet zijn naam niet) die er verantwoordelijk voor is voor de entertainment, komt van een gelijkaardige job in TOKYO dacht ik, dus daar is er ook altijd iets te doen iedere seizoen, altijd iets te beleven. En volgens mij wilt hij deze methode ook in DLP toepassen.

“Toy Story Midway Mania” heeft Philippe GAS al eens vermeld in een interview, dacht ik.

Dat er ook seizoenen gaan komen zoals Kerst in de Studios, was al bekend. De renovaties waren ook al bekend en worden al voor een deel uitgevoerd. Terugkeer van Disney's California Dream...waarom niet? Ik heb dit in het Disneyland Park nog gezien, had helemaal een Hollywood / Amerikaans sfeertje met zelfs een fotolocatie met de Hollywood letters, past perfect in WDS. En aangezien ze al in hun eigen archieven gedoken zijn om het Flower Festival opnieuw vanonder het stof te halen en er een Spring Festival van te maken, hebben ze misschien nog wel naar meerdere dingen uit het verleden gekeken.

Is het nog altijd allemaal ZO gek nu ??
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Nee ik denk echt dat er een kern van waarheid in het artikel zit. Avatarland is misschien wat ver gezocht, of een soortgelijke attractie zoals Forbidden Journey. Only time will tell.

Geruchten zijn er, dat is een feit! En het worden geruchten genoemd dus het is geen onzin. Onzin zou zijn om dit te bevestigen en zeggen dat dit écht allemaal gebouwd gaat worden. Een aantal dingen zouden héél goed kunnen en de geruchten komen toch ergens vandaan.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Denk ook dag er sommige dingen kunnen waar zijn , bv. Anna & Elsa , met al het succes van FROZEN ! :)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Denk dat hier wel een paar dingen van waar kunnen zijn ! Zeker de onderhouden .
Maar toch het meeste is gewoon zever !
Gebruikers-avatar
nide77
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2012, 16:17

waarheid of niet, dromen kan nooit kwaad.
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Dit is een bericht wat geplaatst is door:Geoffrey Von Ruffenach op zijn facebook. Ik zou zeggen kijk maar eens hier: http://www.independentguidebooks.com/bl ... -from-2014 en op http://disneyandmore.blogspot.nl/2014/0 ... plans.html

Disney and more is volgens mij niet de kleinste jongen op disney nieuws gebied. Zoals er ook bij magicforum is gemeld, waar dit topic ook veel negatieve reakties kreeg, zoals in het bericht staat gaat dit om geruchten. Aangezien er meerdere mensen in de disney wereld het zelfde melden en er een deel bronnen zi vergeleken zal hier zeker een groot deel waarheid in zitten.
Ook zoals Allain al meld alles tot 2017 is iets wat we wel moeten verwachten. de rest is veel nog "Blue Sky" projects, dus daar kan nog een hoop aan veranderen.
Mouseketeer schreefCOLONEr is op Twitter al bevestigd dat dit hele artikel complete onzin is.
Echter heeft Pixiedust de fout gemaakt niet eerst het na te checken voor het online te zetten.
99% van dit artikel is onzin, de overige 1% wisten we al maar de data ervan is niet juist.
De persoon waar het artikel oorspronkelijk van komt heeft enkel alle brainstorm wensen van fan accounts gepakt en die opgesomd.

Sorry hoor, maar alles wat op Twiiter staat is ook echt zeker??????
Ik geloof eerder de boven gelinkte websites dan een vaag twitterbericht, zelfs als het bericht van disney is zal ik dat met een hoop argwaan zien want diseny wil natuurlijk niet dat hun plannen op straat komen te liggen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Waarheid zit er altijd in , hoeveel dat zal afwachten zijn wat er allemaal komt.
Dat zal ook afhangen van de situatie.
Afwachten is de boodschap , en sociale media ,daar heb ik nog nooit veel geloofd.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Er gaan meer en meer geruchten rond dat tegen de 25ste verjaardag een aantal attracties een grondige onderhoudsbeurt en update gaan krijgen! (5-10 tal)

Op het lijstje zouden staan: Phantom Manor, Star Tours, Pirates, Big Thunder Mountain, It's a small world en Space Mountain!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Prins Adam schreefCOLONEr gaan meer en meer geruchten rond dat tegen de 25ste verjaardag een aantal attracties een grondige onderhoudsbeurt en update gaan krijgen! (5-10 tal)

Op het lijstje zouden staan: Phantom Manor, Star Tours, Pirates, Big Thunder Mountain, It's a small world en Space Mountain!
Dit is leuk nieuws! Zo moet er niet altijd iets nieuws bijgebouwd worden. Bestaande attracties updaten blijft een goeie zet! Meest kijk ik uit naar Star Tours 2.0!! Pirates zal wel toevoeging zijn van Jack Sparrow, BTM zal waarschijnlijk vergelijkbaar zijn met update in DLC en IASW zal misschien Disneycharacters krijgen. Space Mountain keert terug naar de beginjaren (met nieuwe karretjes), ben wel benieuwd wat ze met Phantom Manor gaan doen (misschien ook interactieve wachtrij zoals in WDW?). De toekomst zal het uitwijzen! :stitch:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Als ze Phantom Manor gaan aanpassen dan zullen ze hoogstwaarschijnlijk de ''Floating Madame Leota'' invoeren en wellicht de schaduw pianospeler uit de muziekkamer veranderen en wellicht meer visuele effecten. Voor mij hoeven ze eigenlijk niet de wachtrij te gaan veranderen in meer interactief, past totaal niet bij de sfeer van Phantom Manor.

Kijk wel vooruit naar alle nieuwe ontwikkelingen in het park en attracties!
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Eerst zien dan geloven.. Ik ben meer van de nieuwe rides, dan updates! Disneyland Park heeft gewoon een nieuwe attractie en meer capaciteit nodig. Ik heb liever 1 Splash Mountain erbij dan slechte updates!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Donald Dutch
Member
Member
BerichtenCOLON 25
GeregistreerdCOLON 29 Mei 2014, 13:09

Ik ben het eens met Wezz hierboven, Disneyland Park heeft een nieuwe attracties en meer capaciteit nodig. Graag zou ik een verbeterde versie van de Little Mermaid darkride in Parijs zien, of een waterattractie als Splash Mountain of Grizzly River Run Rapids Ride in Disney California Adventure. Daarnaast vraag ik me af of we voor de 25e verjaardag een nieuwe parade mogen verwachten...
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Donald Dutch schreefCOLONIk ben het eens met Wezz hierboven, Disneyland Park heeft een nieuwe attracties en meer capaciteit nodig. Graag zou ik een verbeterde versie van de Little Mermaid darkride in Parijs zien, of een waterattractie als Splash Mountain of Grizzly River Run Rapids Ride in Disney California Adventure. Daarnaast vraag ik me af of we voor de 25e verjaardag een nieuwe parade mogen verwachten...
In ieder geval geen avondparade. ;)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar