Wachtrijen voor de meet & greets
- Disneymaniacus
- Member

Ik ben het volledig eens met sofie1977; het zou van de gekke zijn als alleen kinderen maar recht zouden hebben op een foto met de characters. De Disney Parken zijn voor jong en oud en dat is inclusief de characters.
Jah ik heb daar minder begrip voor als er veel kinderen achter u staan te wachten voor hun favoriete figuur en dan plots niet op de foto kunnen omdat er veel volwassen ook op willen. Leg dit eens uit aan een kind? Toen wij een week ontbijt hebben gehad met de disney-figuren vormt dat geen probleem ze maken tijd voor iedereen. Maar bij deze meet & greets is de tijd beperkt en dan vind ik dat er geen volwassen mogen wachten als er nog kinderen achter u staan. Is gewoon mijn mening.sofie1977 schreef:Ik ga als volwassene ook niet op de foto met characters, enkel tijdens de brunch waar ze toch genoeg tijd nemen voor alle tafels, maar volwassenen hebben evenveel recht op een foto met een Disney-character als kinderen in mijn ogen... Er zijn rijen en wie er in de rij staat en zijn beurt afwacht, krijgt een foto; is dat een kind of een volwasseneHomer80 schreef:Vorige week in de studio's hebben wij ook gebruik gemaakt van deze wachtrijen. Onze 2 kinderen hebben zo met verschillende figuren op de foto kunnen staan. Alleen ben ik wel van mening dat volwassenen hier niet in thuis horen. Er stonden héél veel kinderen (meisjes) te wachten op Ariël, op een gegeven moment zegt een castmember nog 5 minuten. Dit betekende voor vele meisjes dat ze niet op de foto konden aangezien de rij nog te groot was. Verschillende volwassenen nemen dan nog de tijd om op de foto te staan en vinden het op dat moment niet nodig om de kinderen te laten voorgaan. Gevolg vele kinderen waren aan het wenen, ontgoocheld.
Ik vind laat in alle tijden de kinderen voor en schuif nadien aan als volwassen!!!!
Volwassen hebben toch ook het recht om met deze characters op de foto te gaan?Homer80 schreef:Jah ik heb daar minder begrip voor als er veel kinderen achter u staan te wachten voor hun favoriete figuur en dan plots niet op de foto kunnen omdat er veel volwassen ook op willen. Leg dit eens uit aan een kind? Toen wij een week ontbijt hebben gehad met de disney-figuren vormt dat geen probleem ze maken tijd voor iedereen. Maar bij deze meet & greets is de tijd beperkt en dan vind ik dat er geen volwassen mogen wachten als er nog kinderen achter u staan. Is gewoon mijn mening.sofie1977 schreef:Ik ga als volwassene ook niet op de foto met characters, enkel tijdens de brunch waar ze toch genoeg tijd nemen voor alle tafels, maar volwassenen hebben evenveel recht op een foto met een Disney-character als kinderen in mijn ogen... Er zijn rijen en wie er in de rij staat en zijn beurt afwacht, krijgt een foto; is dat een kind of een volwasseneHomer80 schreef:Vorige week in de studio's hebben wij ook gebruik gemaakt van deze wachtrijen. Onze 2 kinderen hebben zo met verschillende figuren op de foto kunnen staan. Alleen ben ik wel van mening dat volwassenen hier niet in thuis horen. Er stonden héél veel kinderen (meisjes) te wachten op Ariël, op een gegeven moment zegt een castmember nog 5 minuten. Dit betekende voor vele meisjes dat ze niet op de foto konden aangezien de rij nog te groot was. Verschillende volwassenen nemen dan nog de tijd om op de foto te staan en vinden het op dat moment niet nodig om de kinderen te laten voorgaan. Gevolg vele kinderen waren aan het wenen, ontgoocheld.
Ik vind laat in alle tijden de kinderen voor en schuif nadien aan als volwassen!!!!
Wij doen dit ook als we naar Disney gaan hoor. We betalen hier namelijk zelf ook voor en schuiven aan zoals het hoort...
Akkoord kinderen willen dit ook en hebben een "zekere" voorrang , maar waarom zouden volwassenen niet mogen aanschuiven omdat er kinderen staan???
Kvind dat de cm die rij op tijd moet afsluiten, dan sta je ook niet zomaar aanteschuiven, want is idd wel zeer vervelend als je al staat aanteschuiven en het bijna jouw beurt is, dat ze dan zeggen dat het gedaan is, wij hebben dit vorig jaar tegengekomen, gelukkig was het een pauze dat ze namen, want de dochter (net 3) was ontroostbaar, toen ze uiteindelijk terug kwamen was ze wel super content
En volwassenen hebben evenveel recht op een foto dan kinderen, maar kinderen kunnen dit minder goed plaatsen, zo zijn mijn kinderen er nog steeds van overtuigd dat het de 'echte' figuren zijn
En volwassenen hebben evenveel recht op een foto dan kinderen, maar kinderen kunnen dit minder goed plaatsen, zo zijn mijn kinderen er nog steeds van overtuigd dat het de 'echte' figuren zijn
Akkoord!kizzy schreef:Kvind dat de cm die rij op tijd moet afsluiten, dan sta je ook niet zomaar aanteschuiven, want is idd wel zeer vervelend als je al staat aanteschuiven en het bijna jouw beurt is, dat ze dan zeggen dat het gedaan is, wij hebben dit vorig jaar tegengekomen, gelukkig was het een pauze dat ze namen, want de dochter (net 3) was ontroostbaar, toen ze uiteindelijk terug kwamen was ze wel super content
Knettergek! Als ze achter me staan, betekend dit dat ze later waren en dus ook later aan de beurt zijn! Hoezo moet je aan een kind uitleggen dat ze niet voor mogen dringen? Zo zit de wereld niet in elkaar en met janken hoef je je zin niet te krijgen. Te laat is te laat.. Ik heb liever deze échte rijen waarin volwassenen ook aan de beurt komen, dan het duw- en trek- werk waarbij je als volwassene vaak word genegeerd. Volwassenen hebben net zo veel recht om met een character op de foto te gaan.Homer80 schreef: Jah ik heb daar minder begrip voor als er veel kinderen achter u staan te wachten voor hun favoriete figuur en dan plots niet op de foto kunnen omdat er veel volwassen ook op willen. Leg dit eens uit aan een kind? Toen wij een week ontbijt hebben gehad met de disney-figuren vormt dat geen probleem ze maken tijd voor iedereen. Maar bij deze meet & greets is de tijd beperkt en dan vind ik dat er geen volwassen mogen wachten als er nog kinderen achter u staan. Is gewoon mijn mening.
Misschien is in jouw voorbeeld Ariel wel jeugdsentiment voor die volwassenen, toen waren die kleuters nog niet eens geboren! Ookal hebben ze totaal geen reden nodig om in de rij te staan.. Zou toch bizar zijn als ik een kwartier sta te wachten voor een foto en de laatste 5 minuten gaan in, ik dan maar m'n plekje moet afstaan en 20 kleuters voorlaten omdat het zo zielig is. Disney is voor alle leeftijden!
And that really grinds my gears!
-
BibiTotoLover
- Member

^Ik ben het helemaal met je eens, Wezz! 
Waiting for the day we'll meet. 
Ben het wel met Kizzy eens, dat de wachtrijen optijd afgesloten moeten worden. Zo komt iedereen in de rij aan de beurt en heb je ook geen teleurgestelde gezichten. Ze zijn goed opweg door rijen te maken, maar het is zonde als je een kwartier in de rij staat en niet aan de beurt komt. Sluit dan de rij af, zoals ze in WDW doen. Maar kinderen voorlaten? Nóóit van m'n leven haha
Inderdaad, als ze (zoals in de Amerikaanse parken) de rijen op tijd sluiten, krijgt iedereen de kans om er nog mee op te foto te gaan en krijg je geen tranen of ontevreden bezoekers. Kind of volwassene maakt dan niet uit, wat sowieso geen verschil maakt eigenlijk. Een volwassene kan evenveel genieten van een characterfoto als een kind (misschien zelfs nog meer in sommige gevallen...).
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Maleficent
- Member

Ik lees hier verschillende dingen en ik ben het lang niet met alles eens. Zelf ben ik geen 'kindervriend' en ik vind dat ik/alle andere volwassenen net zoveel recht hebben op een foto met de characters als de kinderen. We komen allemaal voor hetzelfde en betalen allemaal een hoop geld om überhaupt in het park te komen. Er geld gewoon "Wie het eerst komt, wie het eerst maalt."
De kinderen van tegenwoordig beginnen allemaal al heel gauw te huilen als het even niet gaat zoals zij willen. Ouders werken daar net zo hard aan mee. Gelukkig is daarom nu ook een 'wachtrij' gemaakt.. Op je beurt wachten. Zal niet alleen in Disney zo zijn, maar ook de rest van je leven.
De kinderen van tegenwoordig beginnen allemaal al heel gauw te huilen als het even niet gaat zoals zij willen. Ouders werken daar net zo hard aan mee. Gelukkig is daarom nu ook een 'wachtrij' gemaakt.. Op je beurt wachten. Zal niet alleen in Disney zo zijn, maar ook de rest van je leven.
Serena
Non omnis moriar
Infinity annual pass holder
-
Ramona1981
- Member

Ik ben zelf moeder van 2 dochters en ik ben het met wezz en maleficent eens. Ik zie het wel iets genuanceerder omdat ik het voor de hele kleintjes idd wel heel sneu vindt. Maar je kunt niet alles krijgen in het leven en daar hoort ook teleurstelling bij. Als ik zo in de omgeving kijk krijgen de meeste kinderen van alles zodat de kinderen maar tevreden blijven. En dat zie je tijdens een bezoekje naar Disney ook.
-
juniordisneyfan
- Member

Ja daar krijg ik het van kinderen die huilen ! Zelf doe ik niet echt aan meets , maar vind dat iedereen moet wachten ( wat kinderen niet geweldig vinden ) . Bij de parade kleintjes van voor grote erachter ( vind ik ) . Vind het wachten ( zonder stomme momenten ) en het voor je laten staat tijdens de parade een vorm van respect . Hopelijk komt er een leuk systeem van Disney . Ouders zouden dit moeten aanleren ( geduld ) .
Sent from my iPad using Tapatalk
Sent from my iPad using Tapatalk
Haha! Grappig 
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Ik ben ook van mening dat volwassenen en kinderen gelijke rechten hebben in Disneyland, we zijn allemaal jong van hart daar tenslotte.
Met de parade laat ik kleintjes wel altijd voor me staan, kan er alleen niet tegen als de ouders dan verwachten dat ze ook voor mij mogen staan. Dan had je toch echt, net als ik, eerder moeten komen.
Maar goed, dat was een korte off topic detour, hopelijk blijft het wachtrijen systeem toch een beetje actief want ik moet vaak toch wel ff tot 10 tellen tussen al het gedrang.
Met de parade laat ik kleintjes wel altijd voor me staan, kan er alleen niet tegen als de ouders dan verwachten dat ze ook voor mij mogen staan. Dan had je toch echt, net als ik, eerder moeten komen.
Maar goed, dat was een korte off topic detour, hopelijk blijft het wachtrijen systeem toch een beetje actief want ik moet vaak toch wel ff tot 10 tellen tussen al het gedrang.
- Miss Ariel
- Member

Disney is for everyone!!!
en voor iedereen geld dezelfde regel : te laat = te laat, jammer volgende keer beter
heb dit de eerste keer met Ariel gehad, ik was te laat en mocht niet meer mee op de foto.
werd me wel duidelijk gezegt wat ik wel het minste vind dat de cm kan doen.
met de nieuwe rijen is dit overzichtelijker voor de cm en de mensen en dus veel beter
heb ook al enkele keren kindjes voor me laten staan bij de parade, vind ik geen probleem
maar niet de hele familie!! en heb ook al gehad dat ik netjes bij Ariel stond te wachten en voorgekropen werd door wel 5 a 10 kindjes omdat zij niet op hun beurt konden wachten en niet in bedwang werden gehouden. heb tot 1000 moeten tellen!!! gelukkig stond ik naast de cm en die gaf op een moment aan Ariel aan dat ik de volgende zou zijn en ze heeft ook rustig de tijd genomen voor mij.
kreeg nog een merci vd cm
maar vreselijkste meet ooit!!
en voor iedereen geld dezelfde regel : te laat = te laat, jammer volgende keer beter
heb dit de eerste keer met Ariel gehad, ik was te laat en mocht niet meer mee op de foto.
werd me wel duidelijk gezegt wat ik wel het minste vind dat de cm kan doen.
met de nieuwe rijen is dit overzichtelijker voor de cm en de mensen en dus veel beter
heb ook al enkele keren kindjes voor me laten staan bij de parade, vind ik geen probleem
maar niet de hele familie!! en heb ook al gehad dat ik netjes bij Ariel stond te wachten en voorgekropen werd door wel 5 a 10 kindjes omdat zij niet op hun beurt konden wachten en niet in bedwang werden gehouden. heb tot 1000 moeten tellen!!! gelukkig stond ik naast de cm en die gaf op een moment aan Ariel aan dat ik de volgende zou zijn en ze heeft ook rustig de tijd genomen voor mij.
kreeg nog een merci vd cm
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*