Stel jezelf voor!
- Maleficent
- Member

- BerichtenCOLON 37
- GeregistreerdCOLON 11 Apr 2014, 08:30
Is het misschien niet leuk om er een klein fotootje bij te doen van jezelf??? Vaak geeft een nickname toch een bepaald beeld van iemand. Ben toch wel benieuwd wie er achter de nickname verscholen gaat...
Serena
Non omnis moriar
Infinity annual pass holder
Maleficent schreefCOLONIs het misschien niet leuk om er een klein fotootje bij te doen van jezelf??? Vaak geeft een nickname toch een bepaald beeld van iemand. Ben toch wel benieuwd wie er achter de nickname verscholen gaat...
But a villain never shows his/her true identity
~1000ste lid van caféMickey~
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
"Do you find me enchanting or do I posess real beauty?": the evil queen
Welkom!Esther-Disney schreefCOLONHallo allemaal!
Ik ben Esther, 30 jaar en helemaal dol op alles van Disney.
Ik heb een zoontje van 3 jaar en zwanger van onze 2e.
We zijn zo'n 15x in Disneyland Parijs geweest (vroeger jaarkaart gehad) en 1x naar Orlando. Dat is mijn droom om dat nogmaals te beleven.
Sinds Dlrpfans.be gesloten was ben ik op zoek geweest naar een ander leuk forum en dit zag er gezellig uit.
Ik ben vrijdag jarig en kreeg gisteren een dagtripje van m'n man voor 17 mei naar Disneyland Parijs!!
We gaan meestal 1x per jaar en dan meerdere dagen maar ik ben zo misselijk al mijn zwangerschap dat we maar 1 dagje aandurven. Hoe dan ook; ik heb er enorm zin in dankzij jullie leuke foto's en updates!
Tot spreeks!
Esther
- Esther-Disney
- Member

- BerichtenCOLON 332
- GeregistreerdCOLON 28 Apr 2014, 15:48
Dat denk ik ook ja!*Kitty* schreefCOLONEsther-Disney schreefCOLONHallo allemaal!
Ik ben Esther, 30 jaar en helemaal dol op alles van Disney.
Ik heb een zoontje van 3 jaar en zwanger van onze 2e.
We zijn zo'n 15x in Disneyland Parijs geweest (vroeger jaarkaart gehad) en 1x naar Orlando. Dat is mijn droom om dat nogmaals te beleven.
Sinds Dlrpfans.be gesloten was ben ik op zoek geweest naar een ander leuk forum en dit zag er gezellig uit.
Ik ben vrijdag jarig en kreeg gisteren een dagtripje van m'n man voor 17 mei naar Disneyland Parijs!!
We gaan meestal 1x per jaar en dan meerdere dagen maar ik ben zo misselijk al mijn zwangerschap dat we maar 1 dagje aandurven. Hoe dan ook; ik heb er enorm zin in dankzij jullie leuke foto's en updates!
Tot spreeks!
Esther
Welkom, Esther-Disney!!! Alvast hééééél véééél plezier in Disneyland (ik ben zeker dat de Disney-vitaminetjes je deugd zullen doen).
Even de misselijkheid uitschakelen zou fijn zijn na 4 maanden.
Enneh, net toch even gek gedaan; we hebben nog 1 nacht DC geboekt met 2 dgn park erbij, HEEEEEERLIJK!
Laatste trip in augustus. Het was een magisch jaar!
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
LadyLevaenen schreefCOLONMaleficent schreefCOLONIs het misschien niet leuk om er een klein fotootje bij te doen van jezelf??? Vaak geeft een nickname toch een bepaald beeld van iemand. Ben toch wel benieuwd wie er achter de nickname verscholen gaat...
Daarom heb ik mezelf als Avatar :'D vondt het wel handig, haha!
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Hoi hoi,
ik ben ook nieuw hier op dit leuke, gezellige en informatieve forum.
ik heet Angelique en ook wij zijn enorme disneyfans.
Zomers ga ik altijd alleen met mijn moeder een week naar disney. Gezellig een moeder/dochter vakantie want ook mijn mams is disneyfan, wij doen dit al sinds 1995 en genieten elk jaar weer een week in disney samen. Mannen thuis en wij opstap
afgelopen jaar ook voor het eerst met kerst geweest en we besloten om dat ook om het jaar te doen naast onze zomertrips.
leuk dat jullie zo'n mooi site hebben opgezet, mijn complimenten.
Groetjes Angelique
ik ben ook nieuw hier op dit leuke, gezellige en informatieve forum.
ik heet Angelique en ook wij zijn enorme disneyfans.
Zomers ga ik altijd alleen met mijn moeder een week naar disney. Gezellig een moeder/dochter vakantie want ook mijn mams is disneyfan, wij doen dit al sinds 1995 en genieten elk jaar weer een week in disney samen. Mannen thuis en wij opstap
leuk dat jullie zo'n mooi site hebben opgezet, mijn complimenten.
Groetjes Angelique
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015
en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 
hotel sequoia lodge.
Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014
DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
hotel sequoia lodge.
Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014
DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Angelique! Leuk he zo een uitstapje met je moeder, wij deden dit ook 1 keer maar dan met beide mama's erbij het was een echte leuke trip!
En heel erg bedankt voor het complimentje :p
En heel erg bedankt voor het complimentje :p
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Wim!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier