[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith

Alles over het Walt Disney Studios Park.
Jeroen
Member
Member

PuppyLikesYou schreef:Pfft nou als ik zonder muziek erin te zitten kom ga ik gewoon nogmaals! Net zo lang tot ik Aerosmith hoor! argh! haha
Soms ben je dan best lang bezig :D
Afbeelding
judoka Jol
Member
Member

De laaste keer dat ik in dlp heb ik deze 2 maal gedaan. maar ik vind het nog steeds niks
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
PuppyLikesYou
Member
Member

Jeroen schreef:
PuppyLikesYou schreef:Pfft nou als ik zonder muziek erin te zitten kom ga ik gewoon nogmaals! Net zo lang tot ik Aerosmith hoor! argh! haha
Soms ben je dan best lang bezig :D
Is het waard, Aerosmith is zulke goeie muziek! :thumbs:
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
marijndz
Member
Member

Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

marijndz schreef:Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
Hebben we ook al eens gehad
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Laura
Member
Member

Prins Adam schreef:
marijndz schreef:Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
Hebben we ook al eens gehad
Al wel meerdere keren gehad, en gezien. Wel vreemd, zit je nog meer gespannen in het karretje "wanneer komt het nou???" En BAF weg ben je :P
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Tigerlily
Member
Member

Hebben we ook al een keer gehad maar bij ons werkte de muziek niet !
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Disneyland Paris Rock N Rollercoaster

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
marc
Member
Member

zeer goede video
Prins Erik
Member
Member

Deze zomer echt wel vaak gedaan. Stond telkens met maar 5 minuten wachttijd. Ratatouille slorpte al het publiek op leek het wel :p
meerdere dagen 3x na elkaar gedaan. Ik blijf het een geweldige achtbaan vinden! Zowel met als zonder muziek. Maar uiteraard is met muziek beter :lol:
Monster-E
Member
Member

Prins Erik schreef:Deze zomer echt wel vaak gedaan. Stond telkens met maar 5 minuten wachttijd. Ratatouille slorpte al het publiek op leek het wel :p
meerdere dagen 3x na elkaar gedaan. Ik blijf het een geweldige achtbaan vinden! Zowel met als zonder muziek. Maar uiteraard is met muziek beter :lol:
Ik vind m zonder muziek echt boring!
Juist het mee schreeuwen met de muziek is tof :D
vercruz
Member
Member

zonder muziek vind ik er persoonlijk ook niet zoveel aan. net die muziek en lichtshow maakt em speciaal
JohanD
Member
Member

Volgens DisneyLanBery op Twitter wordt er in 2016 ook bij de Rock n Roller Coaster een single riders line geïnstalleerd
DLRP Gids
Member
Member

Dan moeten ze ofwel de huidige wachtrij dan in twee splitsen, ofwel de single riders langs de uitgang naar binnen laten. Er is daar een deur die op het instapperon uitkomt.
Mouseketeer
Member
Member

DLRP Gids schreef:Dan moeten ze ofwel de huidige wachtrij dan in twee splitsen, ofwel de single riders langs de uitgang naar binnen laten. Er is daar een deur die op het instapperon uitkomt.
Die doorgang is de "chicken exit", ingang voor invaliden, nooduitgang en gang voor backstage.
Daar zullen ze geen Single Rider Line van maken.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Walt Disney Studios Park”