Soms ben je dan best lang bezigPuppyLikesYou schreef:Pfft nou als ik zonder muziek erin te zitten kom ga ik gewoon nogmaals! Net zo lang tot ik Aerosmith hoor! argh! haha
[Gesloten] Rock 'n' Roller Coaster starring Aerosmith
- judoka Jol
- Member

De laaste keer dat ik in dlp heb ik deze 2 maal gedaan. maar ik vind het nog steeds niks
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
- PuppyLikesYou
- Member

Is het waard, Aerosmith is zulke goeie muziek!Jeroen schreef:Soms ben je dan best lang bezigPuppyLikesYou schreef:Pfft nou als ik zonder muziek erin te zitten kom ga ik gewoon nogmaals! Net zo lang tot ik Aerosmith hoor! argh! haha
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
- Prins Adam
- Beheerder

Hebben we ook al eens gehadmarijndz schreef:Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Al wel meerdere keren gehad, en gezien. Wel vreemd, zit je nog meer gespannen in het karretje "wanneer komt het nou???" En BAF weg ben jePrins Adam schreef:Hebben we ook al eens gehadmarijndz schreef:Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Hebben we ook al een keer gehad maar bij ons werkte de muziek niet !marijndz schreef:Is het vaker dat het karretje later word geschoten, wand toen ik er zaterdag in zat had het bord al afgeteld en de muziek stond al meer dan een minuut aan?
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- Prins Adam
- Beheerder

Disneyland Paris Rock N Rollercoaster
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Prins Erik
- Member

Deze zomer echt wel vaak gedaan. Stond telkens met maar 5 minuten wachttijd. Ratatouille slorpte al het publiek op leek het wel :p
meerdere dagen 3x na elkaar gedaan. Ik blijf het een geweldige achtbaan vinden! Zowel met als zonder muziek. Maar uiteraard is met muziek beter
meerdere dagen 3x na elkaar gedaan. Ik blijf het een geweldige achtbaan vinden! Zowel met als zonder muziek. Maar uiteraard is met muziek beter
Ik vind m zonder muziek echt boring!Prins Erik schreef:Deze zomer echt wel vaak gedaan. Stond telkens met maar 5 minuten wachttijd. Ratatouille slorpte al het publiek op leek het wel :p
Juist het mee schreeuwen met de muziek is tof
- Mouseketeer
- Member

Die doorgang is de "chicken exit", ingang voor invaliden, nooduitgang en gang voor backstage.DLRP Gids schreef:Dan moeten ze ofwel de huidige wachtrij dan in twee splitsen, ofwel de single riders langs de uitgang naar binnen laten. Er is daar een deur die op het instapperon uitkomt.
Daar zullen ze geen Single Rider Line van maken.