Algemeen Vragen Topic

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Moderator schreefCOLON
kizzy schreefCOLONWeet er iemand of er tijdens pasen iets speciaal voorzien is in de parken/village en/of hotels?
Neen, in de parken niet, soms in Disney Village wel.
Inderdaad, vorig jaar was er in de Village een Easter egg hunt. Een soort doolhof waar de kinderen eieren konden rapen :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Marrrlou
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2014, 18:38

Hooi!

Voor mijn 21e verjaardag wil ik een tripje plannen naar Disneyland Paris!
Het plan is nu om met een 3 daagse busreis te gaan in combinatie met 1 dag disneyland.

De openingstijden van september zijn nog niet bekend.. iemand enig idee tot hoe laat (verwacht) het park open zal zijn? hoe zit dit met de voorgaande jaren? kan me hier eigenlijk weinig van herinneren haha.

Ook het schema van de onderhoud van de attracties is nog niet bekend voor eind september.. vorig jaar was helaas Phantom Manor dicht (dit wisten we al van te voren..) tijdens ons bezoek. Nou hoop ik dat ie dit jaar wel open is. Is er een soort terug komend schema voor het onderhoud? dat ze elk jaar rond dezelfde periode dezelfde attracties aanpakken?
We gaan terug in dezelfde periode en ik zou Phantom Manor HEEEEEEEEEEL graag dit keer WEL willen bezoeken!

alvast bedankt :D
A Spoonful of sugar helps the medicine go down
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Marrrlou schreefCOLONHooi!

Het plan is nu om met een 3 daagse busreis te gaan in combinatie met 1 dag disneyland.

De openingstijden van september zijn nog niet bekend.. iemand enig idee tot hoe laat (verwacht) het park open zal zijn? hoe zit dit met de voorgaande jaren? kan me hier eigenlijk weinig van herinneren haha.

Ook het schema van de onderhoud van de attracties is nog niet bekend voor eind september.. vorig jaar was helaas Phantom Manor dicht (dit wisten we al van te voren..) tijdens ons bezoek. Nou hoop ik dat ie dit jaar wel open is. Is er een soort terug komend schema voor het onderhoud? dat ze elk jaar rond dezelfde periode dezelfde attracties aanpakken?
We gaan terug in dezelfde periode en ik zou Phantom Manor HEEEEEEEEEEL graag dit keer WEL willen bezoeken!

De openingsuren van september vorig jaar en andere oude openingsuren vind je hier:http://www.dlrpmagic.com/calendar/month ... s/2013/09/
Verschil dit jaar is dat de Studio's tot 7 september open zullen zijn tot 21u, want het nieuwe restaurant bij Ratatouille is tot dan ook open tot 20u30.

Ivm sluiting Phantom Manor denk ik als je eind september gaat de kans erin zit dat deze gesloten is. Ze doen voor Halloween nog eens onderhoud daar volgens mij...
Archief sluitingen attracties: http://www.dlrpmagic.com/calendar/closu ... -for-2013/

Met welke busmaatschappij zou je reizen? En vanwaar?
Mss heb je hier iets aan! http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =28&t=1362
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Marrrlou
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2014, 18:38

Prins Adam schreefCOLON
Marrrlou schreefCOLONHooi!

De openingsuren van september vorig jaar en andere oude openingsuren vind je hier:http://www.dlrpmagic.com/calendar/month ... s/2013/09/
Verschil dit jaar is dat de Studio's tot 7 september open zullen zijn tot 21u, want het nieuwe restaurant bij Ratatouille is tot dan ook open tot 20u30.

Ivm sluiting Phantom Manor denk ik als je eind september gaat de kans erin zit dat deze gesloten is. Ze doen voor Halloween nog eens onderhoud daar volgens mij...
Archief sluitingen attracties: http://www.dlrpmagic.com/calendar/closu ... -for-2013/

Met welke busmaatschappij zou je reizen? En vanwaar?
Mss heb je hier iets aan! http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... =28&t=1362
Thnx voor de info!
Er is momenteel een actie van actievandedag dat je voor €109,- de 3 daagse busreis naar Parijs hebt met 1 dag entree tot één van de twee parken. Geloof dat de officiële organisatie travelon is.. De opstapplaats is in Eindhoven, maar er zijn er meerdere in Nederland.

Is er al een datum bekend van de start van het halloween seizoen?
A Spoonful of sugar helps the medicine go down
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Marrrlou schreefCOLON Thnx voor de info!
Er is momenteel een actie van actievandedag dat je voor €109,- de 3 daagse busreis naar Parijs hebt met 1 dag entree tot één van de twee parken. Geloof dat de officiële organisatie travelon is.. De opstapplaats is in Eindhoven, maar er zijn er meerdere in Nederland.

Is er al een datum bekend van de start van het halloween seizoen?
Yep, die kan je hier vinden! :)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
wdeb
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 12:37

ik weet niet waar ik mijn vraag moet posten dus dan doe ik hem maar hier. Wanneer wij naar Disney gaan is handtekeningen jagen een leuk onderdeel van de trip. wij hebben al vele standaard handtekeningen boekjes, die je in de winkel koopt en ook een aantal zelf gemaakte. Nu gaan we volgende maand weer en ik wil een leuk/apart handtekeningen boekje voor mijn kinderen maken. Heeft iemand nog leuke ideeën? groetjes Wendy
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Scrapbooken! Ik heb zelf een eigen handtekeningenboekje gescrapt, digitaal, met mijn eigen foto's.
Hier wat voorbeeldjes:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

De kaft:

Afbeelding

Afbeelding

Blanco pagina's voor figuren die er niet in staan:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Oh super!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Wat een ontzettend leuk en creatief idee, Annet! Het digitale handtekeningen boek :D
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Dankje! Digitaal gemaakt, maar natuurlijk wel gewoon af laten drukken :P
wdeb
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 12:37

in welk programma heb je dat gedaan?
Ziet er erg leuk uit!
zo iets bedoel ik dus!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Photoshop.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596

Wooow, schitterend die pagina's!! De figuren vinden dit waarschijnlijk nog eens zo leuk om jouw boekje te tekenen. Echt prachtig gedaan!!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415

Je krijgt inderdaad ook nog eens extra leuke handtekeningen en reacties, en het is leuker om thuis nog eens door te bladeren :)
Gebruikers-avatar
TheChriissBand
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 29 Mrt 2012, 07:52

Ik heb jullie hulp nodig!

Ik ben op school bezig met een crossmediale campagne te bedenken voor Disneyland Paris. Hiervoor heb ik gegevens nodig over de leeftijdscatagorieën die het park bezoeken. Ik kan dit niet zomaar vinden. Heeft een van jullie misschien cijfers hierover? Oude cijfers mag ook.

Alvast bedank!
Afbeelding
Afbeelding
24x Disneyland Paris - Blog en Webshop: My Mickey Shaped Heart
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar