Stel jezelf voor!
Hey Dudes & Dudettes!
Ik ben Erik, 29 jaar, wonend op de Veluwe en werk in de gehandicapten zorg.
Mijn huisje word door kinderen van vrienden al benoemd als "Cars-House," en als ze op bezoek zijn geweest, kan ik alles weer opruimen...
Jaco is iig mijn grote Disney-Mattie, en het word weer tijd dat we samen die kant op gaan...
Iig groot liefhebber van: Stitch, Robin Hood, Peter Pan en Doctor Facelier en, en, en,... de rest eigenlijk ook!
Ik ben Erik, 29 jaar, wonend op de Veluwe en werk in de gehandicapten zorg.
Mijn huisje word door kinderen van vrienden al benoemd als "Cars-House," en als ze op bezoek zijn geweest, kan ik alles weer opruimen...
Jaco is iig mijn grote Disney-Mattie, en het word weer tijd dat we samen die kant op gaan...
Iig groot liefhebber van: Stitch, Robin Hood, Peter Pan en Doctor Facelier en, en, en,... de rest eigenlijk ook!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Welkom Erik !
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Tinkerbelletje
- Member

- BerichtenCOLON 1375
- GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29
Welkom Erik, veel plezier hier op het forum 
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Welkom op Café Mickey, Mulan, HomuHomy en Monster-E!!! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Hallo allemaal,
Zojuist mezelf aangemeld, dus zal me maar netjes voorstellen
Mijn naam is Michel, 26 jaar en woon in Noord-Brabant (NL). Mijn eerste bezoek aan, toen nog Euro Disney, was in 1995. Later volgde een bezoek in 1997, 2001, 2003, 2011 en twee bezoeken in 2013. Sinds vorig jaar een jaarkaart (Dream) gekocht. Binnenkort toch maar weer eens een keer een weekendje terug om deze te verlengen (alleen lastig om iemand mee te krijgen
(alleen is ook maar alleen) , dus als iemand mee wil...
)
Verder verzamel ik veel van Disney (misschien wel te veel
). Onder andere boeken over Disney, Strips, DVD's/Blu-Ray's, CD's van Disneyland en nog van alles en nog wat.
Groeten,
Michel
Zojuist mezelf aangemeld, dus zal me maar netjes voorstellen
Mijn naam is Michel, 26 jaar en woon in Noord-Brabant (NL). Mijn eerste bezoek aan, toen nog Euro Disney, was in 1995. Later volgde een bezoek in 1997, 2001, 2003, 2011 en twee bezoeken in 2013. Sinds vorig jaar een jaarkaart (Dream) gekocht. Binnenkort toch maar weer eens een keer een weekendje terug om deze te verlengen (alleen lastig om iemand mee te krijgen
Verder verzamel ik veel van Disney (misschien wel te veel
Groeten,
Michel
Zeker een fijn gevoel om zo'n jaarkaart te hebbenelke w schreefCOLONWelkom Michel! Fijn gevoel he, zo'n jaarpas! Hopelijk kan je snel opnieuw gaan!