Crush's Coaster
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ziet er mooi uit maar ik vrees dat het voor de rest niet gaat helpenjuniordisneyfan schreefCOLONNieuwe ingang crush coaster
Bron : Discoverthemagic
Verstuurd vanaf mijn ALCATEL ONE TOUCH 5036X met Tapatalk
wij hebben zondag gewoon een drama wachtrij gehad daar. er is daar sowieso weinig leuks in de wachtrij te zien waardoor deze extra lang lijkt te duren, dan is het stuk onder het afdak onoverzichtelijk en dicht bij elkaar waardoor je bijna omdraait als je het ziet en met een hitte van 29 graden wil je er eigenlijk gewoon niet in staan maar ja wilden er graag in dus maar goed drinken en zn tweeen praten. stonden een 40min al te wachten en toen werd er iets ongeroepen, nou als het frans al slecht verstaanbaar word gezegt volgt het engels waar iedereen doorheen praat en er nog wat boe geroep bij. er was dus iets mis. na zo'n 20min lijkt het gemaakt te zijn. er zijn ook al wat mensen weggegaan. 30min later is er weer iets mis hetzelfde liedje weer. op een gegeven moment opgelost. we staan binnen in de hoek onderaan de trap en je raad het al. er is WEER iets mis!! iets met de karretjes zelf dus weer extra wachten. nou op een gegeven moment eindelijk ad beurt wordt je geacht supersnel in te stappen, altijd haast daar en das niet fijn vind ik. in en uit stap baan is gewoon te kort maar oke. zaten we erin is het zo voorbij natuurlijk, gelukkig hadden we niet vast gezeten maar kijken we daarna op onze klok en hebben we maar liefst 3uur in de rij gestaan!!! dit si toch schandalig?! zo'n groot bedrijf die niet eens ervoor kan zorgen dat je binnen 2u zkr in een attractie zit
ik weet echt niet ofdat ik dit nog ga doen, ben erg teleurgesteld hierin en zie geen verbetering op komst
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Wow 3 uur is wel heel lang! Ikzelf zou allang uit die rij zijn gestapt, hoe gaaf de attractie ook is. Ik waardeer je doorzettingsvermogen!Miss Ariel schreefCOLON wij hebben zondag gewoon een drama wachtrij gehad daar. er is daar sowieso weinig leuks in de wachtrij te zien waardoor deze extra lang lijkt te duren, dan is het stuk onder het afdak onoverzichtelijk en dicht bij elkaar waardoor je bijna omdraait als je het ziet en met een hitte van 29 graden wil je er eigenlijk gewoon niet in staan maar ja wilden er graag in dus maar goed drinken en zn tweeen praten. stonden een 40min al te wachten en toen werd er iets ongeroepen, nou als het frans al slecht verstaanbaar word gezegt volgt het engels waar iedereen doorheen praat en er nog wat boe geroep bij. er was dus iets mis. na zo'n 20min lijkt het gemaakt te zijn. er zijn ook al wat mensen weggegaan. 30min later is er weer iets mis hetzelfde liedje weer. op een gegeven moment opgelost. we staan binnen in de hoek onderaan de trap en je raad het al. er is WEER iets mis!! iets met de karretjes zelf dus weer extra wachten. nou op een gegeven moment eindelijk ad beurt wordt je geacht supersnel in te stappen, altijd haast daar en das niet fijn vind ik. in en uit stap baan is gewoon te kort maar oke. zaten we erin is het zo voorbij natuurlijk, gelukkig hadden we niet vast gezeten maar kijken we daarna op onze klok en hebben we maar liefst 3uur in de rij gestaan!!! dit si toch schandalig?! zo'n groot bedrijf die niet eens ervoor kan zorgen dat je binnen 2u zkr in een attractie zit
ik weet echt niet ofdat ik dit nog ga doen, ben erg teleurgesteld hierin en zie geen verbetering op komst
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Hebben zelf ook al voor gehad dat hij 2 keer stuk ging toen we in de wachtrij stonden! Dat dit nu nog niet opgelost is...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Het nieuwe bord is geplaatst

Bron DLP Welcome

Bron DLP Welcome

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
dank je wel. het was best vreselijk maar je wil dan zo graag maar daarna voelt het eigenlijk ook minder fijn omdat je zo lang hebt moeten wachten. doet veel af maarjaJo_ schreefCOLONWow 3 uur is wel heel lang! Ikzelf zou allang uit die rij zijn gestapt, hoe gaaf de attractie ook is. Ik waardeer je doorzettingsvermogen!Miss Ariel schreefCOLON wij hebben zondag gewoon een drama wachtrij gehad daar. er is daar sowieso weinig leuks in de wachtrij te zien waardoor deze extra lang lijkt te duren, dan is het stuk onder het afdak onoverzichtelijk en dicht bij elkaar waardoor je bijna omdraait als je het ziet en met een hitte van 29 graden wil je er eigenlijk gewoon niet in staan maar ja wilden er graag in dus maar goed drinken en zn tweeen praten. stonden een 40min al te wachten en toen werd er iets ongeroepen, nou als het frans al slecht verstaanbaar word gezegt volgt het engels waar iedereen doorheen praat en er nog wat boe geroep bij. er was dus iets mis. na zo'n 20min lijkt het gemaakt te zijn. er zijn ook al wat mensen weggegaan. 30min later is er weer iets mis hetzelfde liedje weer. op een gegeven moment opgelost. we staan binnen in de hoek onderaan de trap en je raad het al. er is WEER iets mis!! iets met de karretjes zelf dus weer extra wachten. nou op een gegeven moment eindelijk ad beurt wordt je geacht supersnel in te stappen, altijd haast daar en das niet fijn vind ik. in en uit stap baan is gewoon te kort maar oke. zaten we erin is het zo voorbij natuurlijk, gelukkig hadden we niet vast gezeten maar kijken we daarna op onze klok en hebben we maar liefst 3uur in de rij gestaan!!! dit si toch schandalig?! zo'n groot bedrijf die niet eens ervoor kan zorgen dat je binnen 2u zkr in een attractie zit
ja dat denk ik dan ook! ze zouden beter het ding sluiten, plat gooien en opnieuw bouwen en dan met of 2 tracks of meer karretjes achter elkaar en een andere track want dit WERKT NIET!!!!!Prins Adam schreefCOLONHebben zelf ook al voor gehad dat hij 2 keer stuk ging toen we in de wachtrij stonden! Dat dit nu nog niet opgelost is...
sorry moest effe
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Zaterdag was de single riders line dus voor eerst in werking. Je komt het gebouw binnen en de lijn eindigd aan de uitstPkant. Als er dus een single rider bij geplaatst word moet de persoon van af de instapkant meteen gaan zitten ipv door schuiven.
De wachttijd voor de single rider line waren zaterdag ook laaannnggggg.... Scheelde maar 10 min et de gewone rij. Op bord worden beide tijden aagegeven. Single was 60 gewoon was 70 min. Veel mensen snapte single rider line niet maar zagen wel de 10 min verschil tussen linker ingang en rechter ingang van nieuwe strandhuisje zeg maar. CM bij de single rider line zal wel schoor zijn geweest aan einde van de dag
van al het uitleggen dat mensen uit elkaar zouden worden gehaalt en niet samen in een bakje zouden zitten. Zou handig zijn als disney de single rider line meteen op de plattegrond uitlegt net als de fast pass scheelt hoop heen en weer geschuif voor de ingang en norse mensen. Bij rattatouille hebben ze dadelijk ook een single rider line dus genoeg om effe uit te leggen.
De wachttijd voor de single rider line waren zaterdag ook laaannnggggg.... Scheelde maar 10 min et de gewone rij. Op bord worden beide tijden aagegeven. Single was 60 gewoon was 70 min. Veel mensen snapte single rider line niet maar zagen wel de 10 min verschil tussen linker ingang en rechter ingang van nieuwe strandhuisje zeg maar. CM bij de single rider line zal wel schoor zijn geweest aan einde van de dag
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
oei kinkt nog niet al een veel beter systeem maar mss moeten de mensen nog wat wennen zoals bij het pavilion. hopelijk wordt het met de tyd beter voor iedereencalimero schreefCOLONZaterdag was de single riders line dus voor eerst in werking. Je komt het gebouw binnen en de lijn eindigd aan de uitstPkant. Als er dus een single rider bij geplaatst word moet de persoon van af de instapkant meteen gaan zitten ipv door schuiven.
De wachttijd voor de single rider line waren zaterdag ook laaannnggggg.... Scheelde maar 10 min et de gewone rij. Op bord worden beide tijden aagegeven. Single was 60 gewoon was 70 min. Veel mensen snapte single rider line niet maar zagen wel de 10 min verschil tussen linker ingang en rechter ingang van nieuwe strandhuisje zeg maar. CM bij de single rider line zal wel schoor zijn geweest aan einde van de dagvan al het uitleggen dat mensen uit elkaar zouden worden gehaalt en niet samen in een bakje zouden zitten. Zou handig zijn als disney de single rider line meteen op de plattegrond uitlegt net als de fast pass scheelt hoop heen en weer geschuif voor de ingang en norse mensen. Bij rattatouille hebben ze dadelijk ook een single rider line dus genoeg om effe uit te leggen.
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Weet iemand of je inmiddels ook met een rolstoel in de attractie mag? Uit de mindervalidenfolder begrijp ik van wel mits je zelfstandig in kunt stappen en enkele stappen kunt lopen maar 3 jaar geleden stond er dat je er sowieso niet in mocht. Get. lijkt me een leuke/ mooie attractie dus zou hem graag zien in december.
Madammeke
Madammeke
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Probleem is dat da bakjes doorlopen tijdens het instappen denk ikMadammeke schreefCOLONWeet iemand of je inmiddels ook met een rolstoel in de attractie mag? Uit de mindervalidenfolder begrijp ik van wel mits je zelfstandig in kunt stappen en enkele stappen kunt lopen maar 3 jaar geleden stond er dat je er sowieso niet in mocht. Get. lijkt me een leuke/ mooie attractie dus zou hem graag zien in december.
Madammeke

Een rolstoelgebruiker mag er in mits deze zelfstandig een trap af kan ivm evacuatie en ook zelf het karretje in kan zonder dat deze stil word gezet. En dan gaan ze toch onverwacht snel door instapplatform
calimero schreefCOLONZaterdag was de single riders line dus voor eerst in werking. Je komt het gebouw binnen en de lijn eindigd aan de uitstPkant. Als er dus een single rider bij geplaatst word moet de persoon van af de instapkant meteen gaan zitten ipv door schuiven.
De wachttijd voor de single rider line waren zaterdag ook laaannnggggg.... Scheelde maar 10 min et de gewone rij. Op bord worden beide tijden aagegeven. Single was 60 gewoon was 70 min. Veel mensen snapte single rider line niet maar zagen wel de 10 min verschil tussen linker ingang en rechter ingang van nieuwe strandhuisje zeg maar. CM bij de single rider line zal wel schoor zijn geweest aan einde van de dagvan al het uitleggen dat mensen uit elkaar zouden worden gehaalt en niet samen in een bakje zouden zitten. Zou handig zijn als disney de single rider line meteen op de plattegrond uitlegt net als de fast pass scheelt hoop heen en weer geschuif voor de ingang en norse mensen. Bij rattatouille hebben ze dadelijk ook een single rider line dus genoeg om effe uit te leggen.
Zo zie nog maar eens dat de mensen bij crush enkel kijken naar de wachttijd en niet of ze in de normale of single rij staan aan te schuiven.
Crush heeft gewoon veel te weinig wagentjes en/of de capaciteit is veel te klein .
Eigenlijk schande dan zo'n bedrijf dit allemaal niet in de hand heeft of krijgt ,ook die pannes.
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Er zal ook wel een stukje veiligheid in zitten , bij de piraten attractie botsen de booten vaak tegen elkaar om dat het niet goed vooruit gaat / te veel karretjes op de baan zijn . Als die karretjes van crush coaster tegen 60 km per uur moeten afkomenmarc schreefCOLONcalimero schreefCOLONZaterdag was de single riders line dus voor eerst in werking. Je komt het gebouw binnen en de lijn eindigd aan de uitstPkant. Als er dus een single rider bij geplaatst word moet de persoon van af de instapkant meteen gaan zitten ipv door schuiven.
Zo zie nog maar eens dat de mensen bij crush enkel kijken naar de wachttijd en niet of ze in de normale of single rij staan aan te schuiven.
Crush heeft gewoon veel te weinig wagentjes en/of de capaciteit is veel te klein .
Eigenlijk schande dan zo'n bedrijf dit allemaal niet in de hand heeft of krijgt ,ook die pannes.
Ga hem dit weekend na jaren van attractie vrees eens proberen .
Sent from my iPad using Tapatalk
Single Riders Line is ook niet gegarandeerd dat het sneller gaat. 9 van de 10 keer wel, maar bij Crush Coaster lijkt het niet echt te werken haha 
Er zijn nieuwe borden geplaatst in de wachtrij van Crush's Coaster! Doet me denken aan de wachtrij van de Finding Nemo Musical in Disney's Animal Kingdom!

Foto's: DLP-Photos

Foto's: DLP-Photos
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)

[/u