Inside Out

Alles over de Pixar films.
*Kitty*
Moderator
Moderator

Pixar onthult de plotdetails van Inside Out

Tot nu toe werden alle plotdetails van de Pixar's volgende film "Inside Out" geheim gehouden. Maar maandag, toen de studio de korte inhoud van Pete Docter's-film onthulde, werd bekend dat de sterrencast zich vooral zal richten op emoties.

Zoals reeds vermeld op de officiële Pixar-site zal de film zich focussen op vijf emoties: Fear (gespeeld door Bill Hader), Anger (door Lewis Black), Joy (vertolkt door Amy Poehler), Asco (door Mindy Kaling gebracht) en Sadness (die gespeeld zal worden Phyllis Smith). Zij allen strijden tegen elkaar om de controle te krijgen in de geest van het jonge meisje, Riley.

"Pete Docter neem het publiek mee naar unieke en fantasierijke plaatsen. In 2015 zal hij ons naar de meest bijzondere plaats leiden van allen, namelijk de geest van een 11-jarige genaamd Riley.

Opgroeien kan een hobbelige weg zijn, en dit is zeker ook geen uitzondering voor Riley. Zij wordt ontworteld uit haar thuisstad Midwest wanneer haar vader een nieuwe baan aanneemt in San Francisco. Net als iedereen laat Riley zich leiden door haar emoties - Joy, Fear, Anger, Asco en Sadness, die allen in Headquarters leven (het controlecentrum in Riley's geest), van waaruit zij haar helpen en adviseren door haar alledaagse leven. Wanneer Riley, en haar emoties, zich moeten aanpassen aan de nieuwe situatie in San Francisco, ontstaat er onrust in de hoofdkwartieren. Hoewel Joy, de belangrijkste emotie van Riley, alles positief probeert te bekijken, gaan de andere emoties in conflict met elkaar omdat ze niet met de nieuwe stad, huis en school kunnen omgaan."

Inside Out zou vanaf 20 juni 2015 te zien zijn op het scherm.

Afbeelding

Bron: Variety
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
calimero
Member
Member

Oke, ben beneiuwd hoe dit gaat uitpakken. Kan me er nog niet veel bij voorstellen. Maar is pixar dus zal wel goed komen.
Mulan
Member
Member

Klinkt erg leuk, vind ik!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Maria
Member
Member

Ben benieuwd!
I'm just a reviewer! Let me do my thing!
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Lava, een muzikaal liefdesverhaal, is de #Pixar kortfilm die #InsideOut zal vooraf gaan in de zalen!
Afbeelding

Bron: Walt Disney België
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Your First Look at Pixar’s Lava In Motion

http://blogs.disney.com/insider/2014/08 ... almedia|||

Afbeelding
Afbeelding
calimero
Member
Member

http://www.imdb.com/title/tt2096673/

Trailer van Inside out is er. Leuk!!!!

Trailer toegevoegd (prins adam)
*Kitty*
Moderator
Moderator

Disney/Pixar heeft ondertussen ook de eerste teaser poster uitgegeven van Inside Out:

Afbeelding

Bron: Stitchkingdom
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Nieuwe affiche

Afbeelding

En de vlaamse trailer

Academy Award®-winnende regisseur Pete Docter (“Monsters & Co” & “Up”) neemt ons in Disney-Pixar's "Inside Out" mee naar de meest uitzonderlijke locatie van allemaal: in ons eigen hoofd.

Opgroeien is niet altijd even makkelijk en dat geldt ook voor Riley, die opgroeit in de Midwesten van Amerika tot haar vader een nieuwe job krijgt in San Francisco en ze moet verhuizen. Net als ieder van ons wordt Riley geleid door haar emoties – Plezier (Amy Poehler), Angst (Bill Hader), Woede (Lewis Black), Afkeer (Mindy Kaling) en Verdriet (Phyllis Smith).

Afbeelding
Afbeelding
stitchie
Member
Member

IK ben ook zeer benieuwd naar deze film
Dragy
Moderator
Moderator

Een (erg) korte kennismaken met de figuren uit Inside Out:

Fear

Sadness

Joy

Disgust

en Anger
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
stitchie
Member
Member

Na deze trailer te hebben gezien twijfel ik nog steeds over deze film, hij is wel lachen.. Maar toch mis ik iets
Dragy
Moderator
Moderator

En dit is de Vlaamse versie van de laatste nieuwe Inside out trailer.

DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
BibiTotoLover
Member
Member

Ik kijk echt heel erg uit naar deze film.
Vooral omdat ik laatst tijd erg veel bezig ben, met wat er nou precies in mijn hoofd omgaat, is het super dat deze film gaat verschijnen. :D
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
Prins Adam
Beheerder
Beheerder

Inside Out (2015) - "Puppy Bowl" Special look

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Disney/Pixar animation Studio's”