Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Algemene info Halloween 2014
En hoe zit het met de Characters en de parade , blijven ze bij het kasteel staan? En gaat de Halloween parade nog door?

- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
nog veel te vroeg om dit zeker te wetenThomas schreefCOLONEn hoe zit het met de Characters en de parade , blijven ze bij het kasteel staan? En gaat de Halloween parade nog door?![]()
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Oké ,jammer
mijn volgende bezoekje is 26 oktober!!
:) ben wel nog nooit met Halloween geweest.. Iemand ervaring
Wanneer komen de villains naar de plaats met dat zwaard bij het kasteel? 
Enkele info die DLRP Express de wereld instuurde :
Ze blijven voortbouwen aan de bestaande zaken van de voorbije drie jaar: het Harvest en het Not So Scary thema komen dus terug.
De decoraties blijven gelijk, de spoken van de Main Street inwoners komen terug en ook de pompoenen zijn weer van de partij: zowel op de daken, de Mickeyhoofdjes in de tuinen van het kasteel als de pompoenmannen in Frontierland. Als nieuwigheden krijgen we extra fotopunten met de Main Street USA spoken en een aanpassing van het bord aan Main Street Station.
De grootste nieuwigheid dit jaar is dat de Disney Villains de animaties zullen domineren. Hun rendez-vous blijft op La cour du Château, maar het wordt hernoemd naar “Maleficents' Court”. Hiervoor krijgen we een nieuw bramendecor rond Excalibur en vormt het zo de perfecte fotolocatie voor negen Disney Villains: Maleficent, Jafar, Captain Hook, Facilier, Cruella, Gaston, Sneeuwwitjes heks en de Queen of Hearts. Muzikanten vullen de sfeer aan met hun favoriete Disney Villains liedjes. De Villains mogen we ook ’s morgen verwachten tijdens een “Défilé” met muzikanten op Central Plaza.
Mickey’s Halloween Celebration krijgt dus ook een nieuwe wagen. Op die wagen zullen we 5 Disneyfiguren zien: de drie biggetjes, Clarabelle en Horace. Als begeleidende dansers krijgen we het thema “Bos” met paddenstoelen en bomen. Daisy opent nu de parade met een volledig nieuw kostuum.
Minnie komt ook terug met haar kledij atelier in haar “heksen-fashionista” kostuum. Maar dit jaar wordt ze af en toe vervangen door niemand minder dan: Stitch! Ook Jack & Sally zijn terug van de partij bij Phantom Manor met een aangepast decor. En ook Bonbons Goofy en Duffy zien we terug.
Ze blijven voortbouwen aan de bestaande zaken van de voorbije drie jaar: het Harvest en het Not So Scary thema komen dus terug.
De decoraties blijven gelijk, de spoken van de Main Street inwoners komen terug en ook de pompoenen zijn weer van de partij: zowel op de daken, de Mickeyhoofdjes in de tuinen van het kasteel als de pompoenmannen in Frontierland. Als nieuwigheden krijgen we extra fotopunten met de Main Street USA spoken en een aanpassing van het bord aan Main Street Station.
De grootste nieuwigheid dit jaar is dat de Disney Villains de animaties zullen domineren. Hun rendez-vous blijft op La cour du Château, maar het wordt hernoemd naar “Maleficents' Court”. Hiervoor krijgen we een nieuw bramendecor rond Excalibur en vormt het zo de perfecte fotolocatie voor negen Disney Villains: Maleficent, Jafar, Captain Hook, Facilier, Cruella, Gaston, Sneeuwwitjes heks en de Queen of Hearts. Muzikanten vullen de sfeer aan met hun favoriete Disney Villains liedjes. De Villains mogen we ook ’s morgen verwachten tijdens een “Défilé” met muzikanten op Central Plaza.
Mickey’s Halloween Celebration krijgt dus ook een nieuwe wagen. Op die wagen zullen we 5 Disneyfiguren zien: de drie biggetjes, Clarabelle en Horace. Als begeleidende dansers krijgen we het thema “Bos” met paddenstoelen en bomen. Daisy opent nu de parade met een volledig nieuw kostuum.
Minnie komt ook terug met haar kledij atelier in haar “heksen-fashionista” kostuum. Maar dit jaar wordt ze af en toe vervangen door niemand minder dan: Stitch! Ook Jack & Sally zijn terug van de partij bij Phantom Manor met een aangepast decor. En ook Bonbons Goofy en Duffy zien we terug.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Leuke update!
Ben benieuwd welk pakje Stitch dan aan zal hebben.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007
Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
klinkt erg goed! vrees dat we er dit jaar niet bij kunnen zijn wegens werk jammer
ik hoop volgend jaar
ik hoop volgend jaar
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Weeral een verbetering tegenover vorig jaar. Leuk dat Minnie ook afgewisseld wordt met Stitch. Ook leuk dat ze achter het kasteel het thema van Maleficent gaan nemen, ben er wel benieuwd naar.
Een extra wagen bij Mickey's Halloween Celebration was nodig. Vond het vorig jaar een prachtige cavalcade maar wel vrij kort met maar 2 floats, met 3 heb je het al weer iets uitgebreider, al had ik toch op 4 gehoopt zodat je toch al een redelijke cavalcade zou hebben. Wel super dat ze er weer zeldzamere figuren inbrengen zoals de drie biggetjes.
Clarabelle ermee op is ook een goede zet, alleen vind ik dat ze in de plaats van haar iemand anders hadden moeten nemen op de parade te openen, Daisy en Donald waren super op hun float, vind het raar dat zij daar nu wordt afgehaald en dan de parade moet openen.
Een extra wagen bij Mickey's Halloween Celebration was nodig. Vond het vorig jaar een prachtige cavalcade maar wel vrij kort met maar 2 floats, met 3 heb je het al weer iets uitgebreider, al had ik toch op 4 gehoopt zodat je toch al een redelijke cavalcade zou hebben. Wel super dat ze er weer zeldzamere figuren inbrengen zoals de drie biggetjes.
Clarabelle ermee op is ook een goede zet, alleen vind ik dat ze in de plaats van haar iemand anders hadden moeten nemen op de parade te openen, Daisy en Donald waren super op hun float, vind het raar dat zij daar nu wordt afgehaald en dan de parade moet openen.
Wat bedoel je met bramendecor , wat is dat? Leuke updates!!!
Vraag me af of het de gewone maleficent zal zijn of de filmmaleficent ...
DoornstruikenThomas schreefCOLONWat bedoel je met bramendecor , wat is dat? Leuke updates!!!![]()

Denk dat je wel de gewone Maleficent mag verwachten. De film Maleficent is slechts éénmaal in Amerika gezien tijdens een speciaal event. En gelukkig maar! De echte blijft voor mij de tekenfilmversie!!Thomas schreefCOLONVraag me af of het de gewone maleficent zal zijn of de filmmaleficent ...
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Wow, zo Tof met dat decor!!
zou het wel eens tof vinden om de filmversie te zien , maar ben al superslim met de ECHTE maleficent (tekenversie)