De lobby van het Art of Animation Resort bevat een leuke kroonluchter, gemaakt van sketches. Onlangs kwam actrice Jodi Benson (de stem van Ariel in "The Little Mermaid") langs om op één van de panelen haar handtekening te zetten.
Art of Animation Resort
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
ik wil zooooooo graag in dit resort verblijven als wij naar Disney world zouden gaan!!
wil natuurlijk in de ariel kamer blijven
iemand al ervaringen met dit resort? met name de ariel kamer?
wil natuurlijk in de ariel kamer blijven
iemand al ervaringen met dit resort? met name de ariel kamer?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
-
BibiTotoLover
- Member

- BerichtenCOLON 763
- GeregistreerdCOLON 26 Mrt 2014, 11:48

Weet iemand of je die douchegordijnen online aan kan schaffen?
Waiting for the day we'll meet. 
Onlangs eerde het Art of Animation Resort Pat Carroll (de stem van Ursula in The Little Mermaid) door haar één van de 77 animatie storyboards te laten handtekenen, die samen een prachtige luster vormen.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
heel cool filmpje!
vind het leuk dat ze dat doen
als wij ooit gaan si er geen discussie over het hotel
dit si HET hotel!!!!
iemand hier al geweest of vrienden van jullie?
hoe is het daar? lijkt me zo geweldig!!!!!
als wij ooit gaan si er geen discussie over het hotel
dit si HET hotel!!!!
iemand hier al geweest of vrienden van jullie?
hoe is het daar? lijkt me zo geweldig!!!!!
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Het is er geweldig!!!! Ik was er 8 dagen in de zomer van 2013.
Alles is helemaal in stijl. In je hotel zijn voelt alsof je in een attractie loopt. 3 grote zwembaden, prima restaurant. En de kamers..... daar wil elke Ariel-fan slapen.
Alles is helemaal in stijl. In je hotel zijn voelt alsof je in een attractie loopt. 3 grote zwembaden, prima restaurant. En de kamers..... daar wil elke Ariel-fan slapen.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B
In 2013 8 dagen in WDW Art of Animation geweest.

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
cool!! ik wil ik wil ik wiledisney schreefCOLONHet is er geweldig!!!! Ik was er 8 dagen in de zomer van 2013.
is het ver lopen van je kamer naar de zwembaden en restaurant enzo?
is het zwembad tot laat open?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Het zwembad is altijd open, alleen na een bepaalde tijd is er geen lifeguard meer aanwezig en dus op eigen verantwoordelijkheid. Als er onweer is moet je het water uiteraard uit. En laat in de avond verwacht men dat je wat stiller doet in het water.
Ik vond het lopen meevallen. Je leest op sommige fora dat het 20 minuten open is. Dat is echt niet waar. Minuut of 5 naar het uiteinde. Als je 's avonds moe bent voelt het wat langer. Maar dan nog is het park zo mooi waar je doorheen loopt dat het niet uitmaakt.
Ik vond het lopen meevallen. Je leest op sommige fora dat het 20 minuten open is. Dat is echt niet waar. Minuut of 5 naar het uiteinde. Als je 's avonds moe bent voelt het wat langer. Maar dan nog is het park zo mooi waar je doorheen loopt dat het niet uitmaakt.
Vanaf 2002 t/m 2016 totaal 83 dagen naar Disneyland Parijs. Meerdere keren in Santa Fé, Explorer, Residhome, Kyriad, Ibis en B&B

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
wauw thanks voor deze info!! het lijkt me zo'n prachtig mooi hoteledisney schreefCOLONHet zwembad is altijd open, alleen na een bepaalde tijd is er geen lifeguard meer aanwezig en dus op eigen verantwoordelijkheid. Als er onweer is moet je het water uiteraard uit. En laat in de avond verwacht men dat je wat stiller doet in het water.
waar was jouw kamer gelegen? kon je er ontbijt nemen? waaruit bestond dit?
welk vervoer was er naar de parken? hoe ver is het naar Magic kingdom?
( je mag me altijd pm bericht met alle info sturen
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ontbijt kan je in alle WDW hotels halen in soort van Self-service restaurant volgens mij en er is zowat alles te krijgen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- Prins Erik
- Member

- BerichtenCOLON 103
- GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22
Dit lijkt me veruit het hotel met het meeste Disneysfeer. (Hoe is jullie ervaring ivm disneysfeer in andere hotels?)
Gelukkig valt het in de goedkope prijsklasse zodat het haalbaar is voor ons.
Zelf ben ik erg fan van Cars en The Lion King, dus ik ben zeer onder de indruk van dit hotel. Ik wil er graag mijn vakantie doorbrengen. Qua kamer spreekt de Cars kamer mij het meeste aan. De Nemo en vooral de Lion King kamer vind ik persoonlijk wat aan de drukke kant.
Maar aangezien we met 2 zijn en ook omdat mijn vriendin enorme fan is van Ariel gaan we waarschijnlijk in The little mermaid room verblijven.
Zelf ben ik erg fan van Cars en The Lion King, dus ik ben zeer onder de indruk van dit hotel. Ik wil er graag mijn vakantie doorbrengen. Qua kamer spreekt de Cars kamer mij het meeste aan. De Nemo en vooral de Lion King kamer vind ik persoonlijk wat aan de drukke kant.
Maar aangezien we met 2 zijn en ook omdat mijn vriendin enorme fan is van Ariel gaan we waarschijnlijk in The little mermaid room verblijven.
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
vandaag onze hotels voor onze eerste WDW trip geboekt!!
3 nachten Art of animation Ariel kamer!!!!!!!!!!! ben helemaal blij!!
( andere 10 nachten all sports resort voor de uk actie gedaan )
augustus 2016 kan ik het hotel met eigen ogen bekijken en door wandelen!!! ik heb er al zin in!!
3 nachten Art of animation Ariel kamer!!!!!!!!!!! ben helemaal blij!!
augustus 2016 kan ik het hotel met eigen ogen bekijken en door wandelen!!! ik heb er al zin in!!
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ben heel benieuwd naar de vele foto'sMiss Ariel schreefCOLONvandaag onze hotels voor onze eerste WDW trip geboekt!!![]()
3 nachten Art of animation Ariel kamer!!!!!!!!!!! ben helemaal blij!!![]()
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
pas maar op wat je wenst, ik ben een japanner volgens mijn vriendPrins Adam schreefCOLONBen heel benieuwd naar de vele foto'sMiss Ariel schreefCOLONvandaag onze hotels voor onze eerste WDW trip geboekt!!![]()
3 nachten Art of animation Ariel kamer!!!!!!!!!!! ben helemaal blij!!![]()
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Disneysfeer is voor iedereen andersPrins Erik schreefCOLONDit lijkt me veruit het hotel met het meeste Disneysfeer. (Hoe is jullie ervaring ivm disneysfeer in andere hotels?)