elke w schreef:@kitty : leuke spullen, maar de subtiele hint had hij blijkbaar toch niet begrepen [WINKING FACE]?
Nee, helaas!!! Zal nu verplicht nog een nieuw tripje moeten inlassen
elke w schreef:@kitty : leuke spullen, maar de subtiele hint had hij blijkbaar toch niet begrepen [WINKING FACE]?
Ja, idd!! Die konden wij gewoon niet laten liggen, ze zullen een leuk plaatsje in onze keuken krijgenLaura schreef:Zijn dat blikschilderijen van Ratatouille? Wat gaaf!

die zilveren mickey bolletjes zijn eigenlijk naamkaarthouders maar ik vind ze gewoon leuk om neer te zetten voor de sier haha.Laura schreef:Leuke aankopen Ricardo! Had je een foto van de Phantom Manor aankopen? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar. En wat zijn die zilveren Mickey bolletjes voor de pins? Speciale pinhouders? Ik had ze nog niet eerder gezien

ja dit is een nieuwe serie. ze hebben ook de DeLorean van Back to the Future.Dragy schreef:Amai Ricardo, serieuse aanwinsten! Voor mij springt de Lego Ghostbusters er toch uit :p

Veel geduld moeten hebben, veel gezaag en geklaag in de Disneywinkels, MAAR eindelijk ook Minnie kunnen bemachtigen 
Hebben we ook mee!! Vorige keer Mickey en nu MinnieJulieBogaerts1990 schreef:Veel geduld moeten hebben, veel gezaag en geklaag in de Disneywinkels, MAAR eindelijk ook Minnie kunnen bemachtigen