Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
DjoeN
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2014, 18:27

Terug,

Vandaag regende het pijpenstelen en de straten stonden blank, om 11 uur was het nog aan het gieten, gewoon beslist om van de "chambres d'hotes" recht naar huis te rijden, want we hadden geen goesting om met natte voeten rond te lopen (de andere schoenen waren nog niet helemaal droog van de dag voordien)

Ratataouille was Super, maar laat ik je wel vertellen dat na 2 keer een deel van het effect verloren gaat omdat je al weet wat er gaat gebeuren en hoe het ongeveer werkt, waardoor een deel van de magie verloren gaat.

In elk geval, door het weer, de opening van Ratatouille, heb ik gisteren op attracties gezeten waar ik anders voor pas, wegens te lang wachten!, dit in beide parken, DLP was de gemiddelde wachtrij, 10/15/20 of 30 minuten :) DMS iets langer maar zoals al vermeld "Crush Coaster was 30/45 minuten wat echt kort is tegenover een andere dag.

Gelukkig heb ik me ook verzekerd van een limited editie Ratatouille openings pin (Nr: 0058/1000)

Afbeelding

[EDIT]
Voor de Rider Switch, dit moet je binnen aanvragen als je uit de karretjes komt aan de laatste persoon die achter zo een balie zit voor je naar buiten gaat.
Kris85
Member
Member
BerichtenCOLON 23
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 09:02

Wij zijn gisteren ook geweest! We liepen om 10.30 uur de studio's binnen, waar er bij crush al lichte rijvorming van ratatouille was. Gelukkig liep het ineens door, maar telde zij wel koppen die door mochten lopen. Rij was 120 min. Maar dankzij onze hotel fastpassen konden we zo doorlopen. Na 15 minuten wachten was het onze beurt en met 1 woord: ge-wel-dig!!!!! Echt een topper, maar ook zeker geschikt voor kleinere kinderen. Onze dochter is 3,5 jaar. Later op de dag werd het voor ons gevoel al wat rustiger in het ratatouille gebied

Sent from my iPhone using Tapatalk
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Is ratatouille de nieuwe hype ?
Afbeelding
De attractie ligt even uit .

Crush coaster is maar 25 min .

Foto : Disneylandparisfans op Twitter

Sent from my iPad using Tapatalk
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Sodeknetter!! Vanaf daar een wachtrij?? Hoe lang wachten is dat wel niet? Uurtje of 3?
Gebruikers-avatar
Jaco
Member
Member
BerichtenCOLON 208
GeregistreerdCOLON 13 Jun 2012, 09:21

Gezellig druk? :P
To infinity and beyond!
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 16:00

Wow wat een rij :-) hoop in augustus toch wel een fastpass te scoren....
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015 :-) en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 :-)
hotel sequoia lodge.

Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014

DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

€32m boost predicted for Disneyland Paris

Afbeelding

A leading City analyst has forecast that Disneyland Paris will receive a €32m (£25m), ($43.5m) increase in revenue due the new Ratatouille: L’Aventure Totalement Toquée de Remy (Ratatouille: The Adventure) attraction which opened to Guests at the resort on Thursday.

Although Disneyland Paris is Europe’s most-visited tourist attraction, attendance slipped 6.9% last year to 14.9m leaving Euro Disney S.C.A. with a €27.5m operating loss on a revenue of €1.3bn.

“My global estimate is that they could have a rebound on the attendance in the second half of 2014 mainly due to Ratatouille,” said one analyst. “I am estimating an operating result in the black at €4.5m.”

The French comprise 51% of all the visitors to Disneyland Paris followed by 14% from the United Kingdom. “A lot of the decrease in attendance is because of the macro economic situation,” said the analyst, adding that “last year they were impacted by the macro of course and not very good weather in Q4. This year I assume a bit of a rebound in attendance.”

The Single biggest shareholder of Euro Disney S.C.A. is the Walt Disney Company, which has a 39.8% stake, with 10% owned by Prince Al-Waleed bin Talal bin Abdulaziz al Saud, the Saudi business magnate, investor, and philanthropist, and 5% owned by money manager Invesco. The remainder is floated on the Paris Euronext exchange.

Despite the drop in attendance last year, occupancy at the resorts hotels was still 79.3% close to the average of 80.3% for hotels in Paris over the same period.

Euro Disney’s next major boost is expected to come in 2016 when it will open the new leisure complex, Villages Nature, in partnership with France’s leading holiday apartment rental company Pierre et Vacances.

“The occupancy is high and Villages Nature will boost it,” the analyst added. “Maybe it will help also the operating result but we have to wait for that.”

Bron: @SalonMickeyBlog (Twitter)
Gebruikers-avatar
angelique
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 16:00

Weet iemand vanaf hoellaat de fastpass beschikbaar is? Wij verblijven elk jaar in sequoia lodge maar we gaan nooit naar de extra 2 uurtjes s'ochtends omdat we tot laat in het park zijn. We gaan meestal pas rond 10.00/10.30 uur richting de parken. Zijn de fastpas ook al om 8.00 uur beschikbaar of pas om 10.00 uur wanneer het park voor iedereen opent. Wel handig om te weten zodat we eventueel nog een fastpass voor ratatouille kunnen nemen deze zomer want 3+uren in de rij vind ik toch wel erg lang :-)
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015 :-) en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 :-)
hotel sequoia lodge.

Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014

DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Fastpass kan je pas vanaf 10u nemen en er zijn geen magische uren in Studio's
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
lindavdende
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 25 Jun 2014, 06:06

Kan je als er zo'n lange rij staat, nog wel bij de ingang komen om je fastpass te gebruiken?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Reclame voor Ratatouille!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bron InsideDLParis

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
DisneyDemelza
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 04 Jul 2014, 18:34

Ik kan niet wachten!!! Nog ehhh... 4 nachtjes slapen!!!
Gebruikers-avatar
Elysia
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2013, 17:39

Wij waren zondag en maandag in Disneyland Parijs.
Ik had eigenlijk niet verwacht Ratatouille te kunnen doen, omdat ik al rekening had gehouden met gigantische rijen.
Opzich viel dit mee, maar zondag was dit toch nog 90 minuten en maandag 120 minuten.
Vind ik zelf toch iets te lang.
Maar toen zag ik dat het in de single rider wachtrij maar 20 minuten was, dus mooi dat gedaan.
Wat een ontzettende leuke attractie!
Ben er zondag 2 keer in geweest en maandag nog maar een keer.
Ik geloof dat ik een nieuwe favoriete attractie heb :D

Overigens stonden de mensen met een fastpass ongeveer even lang in de rij (hoogstens 5 minuten korter).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Theme Park Worldwide - The Show - 15th July 2014

Ratatouille: The Adventure!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rapunzel1
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2014, 21:57

Wij zijn als Dreampasshouder nog voor de grote opening in de attractie kunnen gaan! Wow, we waren meteen verkocht en hebben er dan ook het maximum uitgehaald voor de grote opening. We waren ook getuige van het grote defect oor de opening, net op het moment dat we binnen gingen kunnen met een fastpass en al een nieuwe op zak hadden :-(
Gelukkig, 190 min wachttijd was ons net iets te lang... Het zal allicht een tweede Crush worden, met andere woorden: je moet er iets voor over hebben!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar