Het WDS kleine verbouwingstopic
- Prins Adam
- Beheerder

Ben benieuwd of het er iets anders gaat uitzien
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

"@PeterdeGooyert: So I hear contracts are signed for Star Tours 2 and Toy Story Mania in Disneyland Paris."
"@PeterdeGooyert: With Toy Story Mania going in behind RC Racer and Animagique being replaced by something Pixar, that area of the WDS will become Pixar land."
"@PeterdeGooyert: With Toy Story Mania going in behind RC Racer and Animagique being replaced by something Pixar, that area of the WDS will become Pixar land."
- Prins Adam
- Beheerder

Studio tram tour staat terug in de weg 
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

-
juniordisneyfan
- Member

Studio tram tours hoe langer de baan hoe meer karretjes ze kunnen inzetten = meer capaciteit ?
Laten we hopen dat het er komt ! Want heb een attractie in phantasialand die me aan die van Toy Story laat denken maar dan met muizen . ( Mickey Mouse the ride :p )
Sent from my iPad using Tapatalk
Laten we hopen dat het er komt ! Want heb een attractie in phantasialand die me aan die van Toy Story laat denken maar dan met muizen . ( Mickey Mouse the ride :p )
Sent from my iPad using Tapatalk
Hoppa, Studio Tram Tour weg (trekt nu toch al op niets meer), en plaats maken voor iets nieuws!
Vind het bizar dat er in Animagique iets van pixar zou komen, om zo'n Pixarland te creeëren, want dan staat de (nog maar net gerefurbde) Flying Carpets in de weg... Mogen ze van mij deze dan gewoon in Adventureland plaatsen, waar hij eigenlijk hoort.
Vind het bizar dat er in Animagique iets van pixar zou komen, om zo'n Pixarland te creeëren, want dan staat de (nog maar net gerefurbde) Flying Carpets in de weg... Mogen ze van mij deze dan gewoon in Adventureland plaatsen, waar hij eigenlijk hoort.
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Dragy schreef:Hoppa, Studio Tram Tour weg (trekt nu toch al op niets meer), en plaats maken voor iets nieuws!
Studio tram tour zeer zeker NIET weg, flying carpets verplkaatsen zal meer dan waarschijnlijk heel veel geld kosten
-
juniordisneyfan
- Member

flying carpets zal wel nog niet snel verplaats of verwijderd word , want die is pas redelijk vernieuwd .
Hopelijk gaat die ooit weg ! Want in het Disneyland Park hebben we ongeveer het zelfde ( Dumbo ) .
Hopelijk gaat die ooit weg ! Want in het Disneyland Park hebben we ongeveer het zelfde ( Dumbo ) .
Ik denk dat bovengenoemde attracties een deel van het gezicht van beide parken uit maken , zo is althans toch mijn meningjuniordisneyfan schreef:flying carpets zal wel nog niet snel verplaats of verwijderd word , want die is pas redelijk vernieuwd .
Ik persoonlijk vindt dat beide bovengenoemde attracties een deel van het gezicht van beide parken uitmaken. En derhalve mogen ze zeker niet weg ook al zijn het nu niet bepaald attracties voor volwassenen maar eerder voor kindeeren.juniordisneyfan schreef:flying carpets zal wel nog niet snel verplaats of verwijderd word , want die is pas redelijk vernieuwd .
-
paterdave2
- Member

En dan moet Orbitron ook zeker weg want dat is ook ongeveer dezelkde atractie??juniordisneyfan schreef:flying carpets zal wel nog niet snel verplaats of verwijderd word , want die is pas redelijk vernieuwd .
Ik denk dat voor alle 3 gewoon een bestaansrecht is.
Flying carpets was eigenlijk voor adventureland bedoeld maar ik vind de beslissing om hem naar de studio's te halen een slime zet.
3 redelijk dezelfe atracties lijkt mij iets wat teveel overkill.
Zo kunnen mensen die wel naar de studio's gaan en niet naar disneyland park ook genieten van dit soort atractie
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music