Op nummer 1 staat absoluut Main Street. Als ik in Disney zou zijn en zou de hele dag alleen maar door Main Street kunnen lopen, zou ik dat prima vinden. Als je in de verte dat kasteel ziet liggen.. Dat geeft voor mij zó erg dat echte Disney gevoel. Het kasteel, de mooie winkeltjes, de muziek.. Geweldig!
Maar als ik heel eerlijk ben, vind ik gewoon elk plekje in Disney fantastisch. Er zijn plekjes waar ik wat minder vaak kom, maar ik blijf alles geweldig vinden. Er valt voor mij ook nog steeds zoveel te ontdekken!
Jouw favoriet plekje in Disneyland park?
Eigenlijk is bij mij de ingang, of beter nog, voor de ingang favoriet! Als je dan aan komt en er bijna bent...
Maar ik houd ook erg van de avontuurlijke sfeer rondom PotC, en de stilte en spanning bij Phantom Manor.. Het gezellige Main Street vind ik ook prachtig. Eigenlijk te veel om op te noemen!
Maar ik houd ook erg van de avontuurlijke sfeer rondom PotC, en de stilte en spanning bij Phantom Manor.. Het gezellige Main Street vind ik ook prachtig. Eigenlijk te veel om op te noemen!
1 als je vanaf het terras bij Hakuna Matata kijkt naar het schip en de boom
2 mainstreet
3 frontierland
2 mainstreet
3 frontierland
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Mijn favoriete plekje is toch wel Discoveryland
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
- TheReal_BDLS
- Member

- BerichtenCOLON 44
- GeregistreerdCOLON 31 Jul 2014, 21:38
#1 Fantasyland
#2 Main Street
#3 Adventureland
#2 Main Street
#3 Adventureland
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015
Follow me on instagram @TheReal_BDLS
Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Follow me on instagram @TheReal_BDLS
Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Als ik me gewoon op een bankje zet op Central Plaza en volledig rondom mij kan kijken, naar elk land, dan pas heb ik echt het gevoel, DIT IS MAGISCH! Vooral het kasteel is en blijft mijn grote favoriet 
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

- MinnieMouse98
- Member

- BerichtenCOLON 11
- GeregistreerdCOLON 09 Aug 2014, 16:28
1. Main Street (uitzicht op het kasteel is zooooooooo magisch!)
2. Fantasyland
3. Frontierland
2. Fantasyland
3. Frontierland
*I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter - Walt Disney*
Main Street - Ik vind het gewoon een super sfeer en vind het een perfecte plek om even te gaan zitten, iets klein te eten en even op rust te komen van al die attracties enzo. MS is voor mij eigenlijk altijd een soort van pauze.
Frontierland - Eigenlijk vooral omdat Thunder Mountain daar staat, is mijn favoriete plek. En de sfeer daar is ook gewoon geweldig.
De ingang - Gewoon zo'n leuk gevoel!
Frontierland - Eigenlijk vooral omdat Thunder Mountain daar staat, is mijn favoriete plek. En de sfeer daar is ook gewoon geweldig.
De ingang - Gewoon zo'n leuk gevoel!
To live... To live, would be an awfully big adventure.
- Fantillusion
- Member

- BerichtenCOLON 567
- GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54
Zeker weten Mainstreet! Het gevoel als je het kasteel weer ziet...
Om even te zitten / uit te rusten staan de Arcades bij mij ook heel hoog trouwens
Om even te zitten / uit te rusten staan de Arcades bij mij ook heel hoog trouwens
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
I would have no inkling of how precious life can be
-
cinderella6
- Member

- BerichtenCOLON 8
- GeregistreerdCOLON 07 Feb 2015, 13:20
De ingang, vooral het overbekende "Welcome " bezorgd mij bij elk bezoek even kippenvel .....
En op een bankje met uitzicht op het kasteel, al dan niet genietend in het zonnetje , van de geweldige sfeer!
Fantasyland en Frontierland kan je ons ook regelmatig vinden, de sfeer is Tja, gewoon Geweldig !
En op een bankje met uitzicht op het kasteel, al dan niet genietend in het zonnetje , van de geweldige sfeer!
Fantasyland en Frontierland kan je ons ook regelmatig vinden, de sfeer is Tja, gewoon Geweldig !
- MermaidLagoon
- Member

- BerichtenCOLON 164
- GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36
Oh, ik vind dit heel moeilijk! Er zijn zo veel plekken in het park waar ik oprecht van kan genieten. Zo vind ik het echt heerlijk om bij Casey's een hotdog te eten met uitzicht op het Kasteel; is altijd weer even een besef momentje van 'oh ja, ik ben er echt!'. Verder vind ik het gebied rondom Pirates Of The Caribbean fantastisch, vooral als het schemert. Maar ook de overdekte weg van Main Street naar Frontierland vind ik geweldig, net als het gebied rondom Phantom Manor. En het gebied rondom het kasteel in Fantasyland... Ik kan eeuwig door blijven gaan haha!
Als ik voor het eerst weer binnenkom en ik zie het kasteel weer, krijg ik echt kippenvel. Daarnaast ben ik het liefste in adventure en frontierland. Ik kan daar me al vermaken Door er alleen maar rond te lopen [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
- PuppyLikesYou
- Member

- BerichtenCOLON 314
- GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54
Juist omdat ik er al 10jaar niet meer geweest ben, heeft toch het kasteel, main street en het labyrinth van alice in wonderland altijd de meeste indruk op me gehouden!
Ik ben benieuwd hoe dat zal zijn als ik er weer geweest ben 
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas