Café Mickey Meet 2014 in de Efteling

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

inderdaad al een mooie lijst!
misschien wordt het inmiddels tijd om te inventariseren wie er mee wil eten. met zo'n grote groep zal er vast ergens wat gereserveerd moeten worden.

wij zouden het liefst aan het einde van de dag wat willen eten. tussen de middag met een hele groep eten kost in de praktijk vaak veel tijd. en soms ook moeilijk af te stemmen gezien wachttijden bij attracties e.d. Dan is effe snacken / broodje eten vaak praktischer lijkt ons.

of we eind van de dag gezamenlijk wat eten in het park, of (vlakbij) buiten het park, maakt ons niet zoveel uit.

maar we passen ons aan, aan wat de meerderheid wil.

of heeft het cafe-mickey team al een idee?
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Online is er in elk geval mogelijkheid om te reserveren voor Polles keuken smiddags of om 16u30. Wel is het dan idd zo dat een groot deel van de dag we in een restaurant gaan zitten...

Er is ook nog Ravelijn waar er kan gereserveerd worden om 18u, is wel vooraf te betalen bij reserveren! Prijs is 29.95 euro

Wijzelf overnachten in dit hotel en ook daar is er een restaurant!
http://www.restauranthoteldelakei.nl/restaurant/

Of zijn er mensen die in de buurt nog iets anders weten? Liefst wel niet te ver...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Een beetje googelen en ik vind deze nog

Onbeperkt wokken met of zonder drank, is handig omdat iedereen dezelfde prijs betaald!

http://www.wokplanet.nl/Menu/Prijzen_Al ... rangement/

Of onbeperkt tapas bestellen aan tafel

http://www.steakhousegrillig.nl/index.php

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Mijn voorkeur gaat naar Ravelijn of Grillig tapas buiten het park

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

samen eten is wel leuk natuurlijk, ik moet alleen zien dat ik terug thuis raak dan met de trein,
ik kan wel meerijden vanuit antwerpen met een lief meisje hier ;)
maar moet zien dat ik nog een trein heb vanuit antwerpen naar aalst :)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Die tapas klinkt ook wel lekker. Moet alleen ff kijken of dat haalbaar is voor mij, moet de dag erna ook nog een dagje Efteling en uit eten betalen.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Klinkt goed allemaal. Ik hoor het wel wat het gaat worden :)
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Ik blijf dit opvolgen. Wij gaan met nog een ander koppel en weet niet wat die van plan zijn. Wanneer willen jullie iets weten. Als we meegaan maakt het voor ons niet veel uit waar.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Prins Adam schreefCOLONMijn voorkeur gaat naar Ravelijn of Grillig tapas buiten het park
Idem hier!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
pinocchio
Member
Member
BerichtenCOLON 146
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 00:52

zowel de wok als de tapas lijkt ons prima. zo te zien is bij het tapas restaurant geen drank inbegrepen in het arrangement, bij de wok wel (voor sommigen is zo'n vast bedrag handig).
eten bij raveleijn is op zich ook prima, al vond ik de vorige keer dat je meer betaalt voor de entourage dan voor het eten zelf.... :)

ik zie bij grill-ig wel wat gemengde recensies. sommigen zijn laaiend enthousiast, sommigen vinden het "magnetron-opwarmmaaltijden".. ach na een dag eftelingen gaat alles er in denk ik....

misschien dat het cafemickey team alvast even contact zoekt met beide bedrijven of er überhaupt plek is voor een dergelijke groep op de meeting-dag. anders moeten we sowieso naar alternatieven kijken.
last year: 23-26 sept 2016: Disneyland Half Marathon Weekend, Inaugural Party, Cafe Mickey Meets, 5k, Halve Marathon, Dream Castle, upcoming: 21-24 sept 2017: Half marathon weekend, 5k,10k,HalfMarathon, Bibbidi-Bobbidi-Boo-challenge, Hotel Cheyenne
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Heb ondertussen contact opgenomen met die Tapas bar, lijkt mij het leukste om eens te doen!

Afbeelding
Afbeelding
Nancke
Member
Member
BerichtenCOLON 109
GeregistreerdCOLON 29 Aug 2012, 08:43

Ben net eens gaan piepen op de site en dit lijkt me een heel goede keuze Prins Adam
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Nancke schreefCOLONBen net eens gaan piepen op de site en dit lijkt me een heel goede keuze Prins Adam

is ook maar 1.5 km van Efteling :p dus zelfs te voet te doen voor ons

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

De Grill-ig heeft al laten weten dat er zeker nog plaats is!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Idd :) Voor wie het nog niet wist het gaat dus over dit restaurant http://www.steakhousegrillig.nl/

En we zouden Tapas eten; deze zijn, deze kan je onbeperkt bestellen en worden aan tafel bedient!
Prijs inc. desserten tapas is 26.5 euro per persoon! Er is zeker voor iedereen wat lekkers bij.

Men vraag hoelaat we willen gaan, ik zou kiezen voor 19u, want de Efteling sluit om 18u en Aquanura zal om 18u15 zijn.

Wie zou er meegaan?

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar