Toekomstplannen voor Disneyland Paris

Allerlei info Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

@InsideDLParis: @d_logEN @CafeFantasia We won't reveil the list of experiences yet. But there will be 10 updates for DLP and 2 for WDS over the next 3 years"

Edit Dragy: post verplaatst
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

allez we zijn benieuwd :)

is natuurlijk te zien wat zij als een update zien he :)
bvb star tours 2, is dat een update in hun ogen of een nieuwe attractie.

star tours, space mountain, pirates, phantom manor zijn er enkele, kan zo meteen nie denken wat ze nog kunnen updaten, iets nieuws in de plaats van captain eo?
hm updates in de parade en dreams?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Monster-E schreefCOLON@InsideDLParis: @d_logEN @CafeFantasia We won't reveil the list of experiences yet. But there will be 10 updates for DLP and 2 for WDS over the next 3 years"
Dat zijn er wel heel veel!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Waarschijnlijk zullen ze het vervangen van een decorstuk hier en daar ook een update noemen ;)
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dat zijn er wel heel veel.
Zo groot zullen ze ook wel niet uitvallen !!!!! :goofy:
Gebruikers-avatar
lodyvink
Member
Member
BerichtenCOLON 19
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2012, 12:17

Nieuwe show ipv Animagique... ?

Misschien nieuwe show voor de stuntshow? Of eindelijk Armagedon weg...? Veel mogelijkheden voor de studios!!
Gebruikers-avatar
TheReal_BDLS
Member
Member
BerichtenCOLON 44
GeregistreerdCOLON 31 Jul 2014, 21:38

Toen ik er op 16juli was zagen we een man of 5 keurig in het kostuum aan het park staan met plannen in hun handen das was juist als je binnen kwam aan de rechter kant van disney hotel iets na 8u in de morgen ? Meschien willen ze het hotel uitbreiden? Toen we naar de show van mcqueen keken zag ik ook dat ze aan het bouwen warzn achter het decor ?
Next Disney Trip 07-08-09 Juli 2015

Follow me on instagram @TheReal_BDLS

Disneyland Paris '99 Hotel Cheyenne
Disneyland Paris '04 Hotel New York
Disneyland Paris '14 Hotel Santa Fé
Disneyland Paris '15 Hotel Cheyenne / Santa Fé
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Op 8 december was er een meeting met de aandeelhouders waar nieuwe CEO Tom Wolber aanwezig was om vragen te beantwoorden. ED92 was er ook bij. De meeting is te lezen op Disney and More.

http://disneyandmore.blogspot.be/2014/1 ... paris.html

De aandeelhouders stelden enkele vragen, waaronder een paar erg kritische en dit zijn interessante antwoorden:

- De CEO wil verder met de gemaakte onderhoudsplannen van de parken en de hotels, maar deze moeten sneller klaar zijn.

- Hij vindt het Walt Disney Studios Park en Disney Village niet compleet en hier moet opnieuw geïnvesteerd worden. Maar deze twee compleet maken zal niet lukken in drie jaar, voor de 25e verjaardag.

- Ze willen de Magic Bands naar Parijs halen, maar omdat het een enorme investering is ligt de prioriteit eerst bij het verhogen van de kwaliteit van het resort.

- Ze geven toe dat Kerstmis dit jaar magerder is dan enkele jaren geleden (minder decoratie, geen koor, geen kleine shows) maar ze werken eraan om het beter te maken.

- Volgend jaar een nieuwe show in Videopolis. Er komen binnenkort nieuwe aankondigingen van meer nieuwe shows voor volgend jaar.

- Een nieuwe cafetaria en rustruimtes voor de Cast Members om ook hen iets te bieden.

- Ze willen af van bevroren producten in de restaurants. Vroeger kwam bijna alles uit de diepvriezer maar men wil nu verse producten gaan gebruiken. Ze doen dit al bij Bistrot Chez Remy en dit is momenteel het nummer 1 restaurant van het resort. Dit moet dus werken.
Hij zei "Als je de toekomst van Disneyland Paris catering wil zien dan moet je kijken naar Chez Remy".

- Met de release van de nieuwe Star Wars film wil Disneyland Paris ook zijn rol spelen. Er komt een Jedi Academy en de CEO voegde toe dat ze beter kunnen.

- Meer kleine shows en veranderingen in de characters tijdens de Halloween-party volgend jaar.

- Nieuwe websites. Men werkt ook aan een website waar abonnementhouders de hotelprijzen zonder toegangstickets kunnen zien en boeken.

- Shareholders Club blijft bestaan maar de toelatingseisen worden herbekeken. Men denkt aan een minimum van 900 aandelen om toe te treden in plaats van de huidige 100.

- Ze erkennen dat er meer capaciteit moet komen in de parken en dat de huidige attracties efficiënter moeten werken, zoals bijvoorbeeld Big Thunder Mountain waar het nu een uur duurt om hem te herstarten na een storing. Alle attracties en hun systemen moeten gemoderniseerd worden en dat zit in hun nieuwe visie.

- Er moeten terug shows en meer meet&greets komen.

- De toegangsprijs moet niet omhoog maar er zijn teveel promoties.

- De eerste volle zaterdag waren er veel restaurants in onderhoud, de tweede zaterdag hebben ze alle beschikbare restaurants open gedaan en meer characters in het park gestuurd om zo guest flow te optimaliseren en de tevredenheid te verhoren. Men heeft gezien dat dit werkt.

- Er komt nog meer structureel onderhoud aan gebouwen en attracties, zoals men nu de hele Main Street doet en begonnen is met Frontierland.

- Ratatouille is een groot succes, 1 miljoen bezoekers in 4 maanden.

- De rehabs van Big Thunder Mountain en Space Mountain zullen erg grondig zijn, binnenkort komt hierover een aankondiging. (Men verwacht lange sluitingen van beide attracties)

- Veel gekende problemen, zoals de geisers in Frontierland, zouden tegen 2017 hersteld moeten zijn.

- Hij concludeert dat binnen 4 jaar Disneyland Paris klaar moet zijn met een 100% operationeel park en net als nieuw.

Bron Themepark.nl

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Klinkt goed! :)

Ben benieuwd hoe dit zich allemaal gaat vormen de komende jaren.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550

Mich€l schreefCOLONKlinkt goed! :)

Idd, het klinkt erg mooi!
Nu hopen dat ze het waar kunnen maken...

Wat betreft de aandelen is het wel een forse stijging....
(900 vs 100 nu)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Monster-E schreefCOLON
Mich€l schreefCOLONKlinkt goed! :)

Idd, het klinkt erg mooi!
Nu hopen dat ze het waar kunnen maken...

Wat betreft de aandelen is het wel een forse stijging....
(900 vs 100 nu)
De prijs van de aandelen is nu ook al veel lager.... en eigenlijk maar goed zo wordt het clubje niet te groot denk ik!

Wel is het zo dat voor bestaande leden de voorwaarden blijven volgens mij

Afbeelding
Afbeelding
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550

Prins Adam schreefCOLON De prijs van de aandelen is nu ook al veel lager.... en eigenlijk maar goed zo wordt het clubje niet te groot denk ik!

Wel is het zo dat voor bestaande leden de voorwaarden blijven volgens mij
O, ik zou het zeker niet erg vinden, het maakt de club idd stuk exclusiever.

Ik weet de historie niet zo goed qua aandeelrpijzen, maar eerder had je maar 20 aandelen nodig, nu 100 (dus dat is 5x zoveel) en wellicht over een tijdje 9x zoveel als nu...
Wpunt
Member
Member
BerichtenCOLON 2
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2014, 19:28

De verhoging naar 900 aandelen hadden we kunnen zien aankomen gezien de herkapitalisatie vanuit WDC in Q1 van 2015. Iedereen die meelift op dat aanbod heeft automatisch de benodigde 900 stuks in bezit, maar zal daarvoor wel even geld moeten offeren ;-).
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Echt toffe plannen , maar ja het blijft de vraag kunnen ze winst uit dit park halen ( binnen 10 jaar ) ?
Of staan we binnen 5 jaar weer met een geld probleem ? Wie zal het zeggen , iemand een glazen bol ?

Maar ik voel dat het de goede kant opgaat en dat komt volgens mij ook groten deels door de nieuwe CEO .

Wel raar dat er niets staat van het WIFI in de parken maar daar zal die Fast-Pass + wel iets mee te maken hebbben .
DisneyBoyke
Member
Member
BerichtenCOLON 76
GeregistreerdCOLON 07 Nov 2014, 18:14

hopelijk gaan deze plannen door en komen er inderdaad meer shows, hopelijk horen we daar snel wat meer over zoals ze zeggen.

verder, een site waar jaarpashouders kunnen boeken, dat moest er al jaren zijn vind ik, kan toch niet zo moeilijk zijn, ze willen het nu doen, maarja zoals alles daar kan dat ook nog maanden of jaren duren :p
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar