Disney's Kerstseizoen 2014

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
desidinges
Member
Member
BerichtenCOLON 77
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2012, 11:58

Dragy schreefCOLON
  • Ontmoet Anna en Elsa (als enige) in het Princess Pavilion
Hoe bedoel je "als enige"? Zijn zij de enige prinsessen in het paviljoen?? Want alle andere prinsessen hebben we allang, dus daarvoor gaan wij niet meer naar het paviljoen...
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Na uren wachten eindelijk aan de beurt zijn en dan bij Doornroosje aankomen ipv Anna en Elsa. Wat een ellende! Wel leuk dat ze eindelijk te meeten zijn, en Merida ook. Vrees voor extreem lange rijen, beide locaties hebben geen capaciteit haha

Edit: Oh alleen een Anna en Elsa meet. Staan ze dan samen aan beide kanten? Of heb je pech en meet jrle 1 van de 2 ?!
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
pixiedust
Member
Member
BerichtenCOLON 6
GeregistreerdCOLON 12 Dec 2011, 00:09

Oh god dat kleine prinsessen paviljoentje, als ze Elsa en Anna daar te zien zijn. Ze gaan de boel afbreken.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Yep, enkel Anna en Elsa zullen te zien zijn in het paviljoen... De andere prinsessen maken dus plaats voor Frozen. Als je slechts één te zien of twee is nog niet duidelijk.

Misschien kan de Disney magie wel zorgen dat je zowel Anna en Elsa samen kan ontmoeten, door gebruik te maken van 4 vriendjes ;). Zo zou de rij ook heel wat sneller vooruit gaan!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Dragy schreefCOLONEnkele nieuwigheid die er zitten aan te komen voor het Kerstseizoen 2014 in Disneyland Parijs:
  • Ontmoet Anna en Elsa (als enige) in het Princess Pavilion
  • Ontmoet Merida bij Casey's Corner.
  • Tussen "le Théâtre du Château" en "le Château de la Belle au Bois Dormant" komt er een show met de Disney Prinsessen.
Het blijkt dus dat de Disney Prinsessen deze kerst een grote rol zullen spelen. Natuurlijk komt het entertainment van vorig jaar terug en mogen we een volwaardige Kerstparade verwachten (zoals je hier al kon lezen).

Alles blijft natuurlijk onder voorbehoud, maar in augustus mogen we al enig officieel nieuws verwachten!

Bron: Dlrp Express
o my goshhhhhhhhhhhhh dit meen je niet!!! ik moet gaaaaaaaaaaaaan dan
staat helemaal niet op de planning maar dit moet dan gewoon
wil hen zoooooooooo graag zien!!!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Tabi
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 01 Jul 2014, 11:53

Ook bij de kleine prinses hier zou dat HET moment
zijn van onze trip in november!! Vooral Elsa:)
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Wacht gespannen af , ben op 20 en 21 december weer in dlp.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Hopelijk kleden ze de meet 'n greet van Anna en Elsa wel wat aan en veranderen ze de gewone achtergronden van het Princess Pavillion zodat we leuke foto's krijgen zoals deze:
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Leuke foto! :)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
DLP1204
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 30 Jul 2014, 19:49

OMG!!! Als dit echt zo gaat zijn.... Ik ga dit jaar voor de allereerste keer met kerst (ook eerste keer mijn Annual Pass kopen :p ) En dan al onmiddellijk zo een uitbreiding...? Ik moet beginnen een datum te zoeken!!! :p
All our dreams can come true, if we have the courage to pursue them -Walt Disney-

Afbeelding

Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Zou Disney Dreams of Christmas terugkeren of een nieuwe variant? Ik vond 'm wel leuk, maar tussengedeelte te langdradig. Begin en einde vond ik best wel oké. Hopelijk werken ze aan een verbeterde versie met het budget dat vrij komt door Magic On Parade te laten wegvallen.
Ik vond het thema 'Dreams of Winter' wel heel toepasselijk en de outro met 'Glow' zeer sfeervol.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Hij komt terug en heb horen waaien dat het wat aangepast wordt!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

lijkt me wel leuk, was wel een leuke show.
vond de gewone dreams beter maar de kerst versie paste goed bij het seizoen
zeker met Olaf en Elsa erin ;)

is er al meer nieuws ivm het progamma??
Merida??? Anna en Elsa??
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Ik twijfel nog want ik hoor geen goeie dingen over het helloween en kerst seizoen buiten dit forum !

Ik ga normaal elk jaar voor mijn examens naar DLRP .
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

juniordisneyfan schreefCOLONIk twijfel nog want ik hoor geen goeie dingen over het helloween en kerst seizoen buiten dit forum !

Ik ga normaal elk jaar voor mijn examens naar DLRP .

wat bedoel je? dat het terug minder zou zijn dan de vorige jaren? zou een slechte zet zijn.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar