Jouw favoriete Character(foto)

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
oOKellOo
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2014, 16:46

Miss Ariel schreefCOLON@oOKellOo: heel leuke foto's! hoe krijg je de handtekeningen op je eigen foto's gezet?
ik heb men hele handtekeningenboekje ingescand, de lijnen wat opgepoetst en ze op mijn foto's geplaatst met photoshop :)

D-Tekenaar schreefCOLONOh oOkellOo je hebt Genie die wil ik al heel lang !
is al een paar jaar geleden, was toen 's middags in cafe mickey gaan eten en hij was daar. hbe hem maar 1x daar gezien, dus heb geluk gehad :thumbs:
Afbeelding

Volgende uitstapjes:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

BibiTotoLover schreefCOLON^Wat leuk! :D
& ook een erg leuke foto natuurlijk. :)

Volgens mij is dat Knabbel, die met dat donkere neusje heet zo, die met het iets bollere neusje en meer rood/bruin van kleur is geloof ik Babbel. :?: :sorc:

Edit; ik had het goed. fftjes opgezocht in de Duckipedia van Donald Duck.nl
Knabbel heeft een zwarte neus en is meestal wat verstandiger dan Babbel. Ook staan zijn knaagtanden in het midden van zijn mond. De neus van Babbel is rood en zijn tanden staan uit elkaar. Babbel is wat meer een losbol.

Amerikaanse vrouw heeft me ooit ezelsbruggetje geleerd. Chip(knabbel) heeft een zwarte neus net als een chocolade chip, een donker chocolaatje. Sind dien haal ik ze nooit meer door elkaar. Chip komt ook altijd eerder als je beide ineen zin gebuikt dus chip and Dale.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

oOKellOo schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON@oOKellOo: heel leuke foto's! hoe krijg je de handtekeningen op je eigen foto's gezet?
ik heb men hele handtekeningenboekje ingescand, de lijnen wat opgepoetst en ze op mijn foto's geplaatst met photoshop :)

D-Tekenaar schreefCOLONOh oOkellOo je hebt Genie die wil ik al heel lang !
is al een paar jaar geleden, was toen 's middags in cafe mickey gaan eten en hij was daar. hbe hem maar 1x daar gezien, dus heb geluk gehad :thumbs:
ow cool gedaan!! ik ben jaloers op genie!! ik wist niet dat in cafe Mickey andere figuren als de classic kwammen
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
oOKellOo
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Jul 2014, 16:46

Miss Ariel schreefCOLONow cool gedaan!! ik ben jaloers op genie!! ik wist niet dat in cafe Mickey andere figuren als de classic kwammen
ja ik wist het ook niet. heb toen dezelfde dag daar genie, hook, tijgertje en dan de klassiekers ( mickey, goofy, ... ) gezien. was wel eens leuk die verandering. heb stitch er ook 2x gezien 's avonds maar toen was ik er zelf niet gaan eten.
Afbeelding

Volgende uitstapjes:

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

calimero schreefCOLON
BibiTotoLover schreefCOLON^Wat leuk! :D
& ook een erg leuke foto natuurlijk. :)

Volgens mij is dat Knabbel, die met dat donkere neusje heet zo, die met het iets bollere neusje en meer rood/bruin van kleur is geloof ik Babbel. :?: :sorc:

Edit; ik had het goed. fftjes opgezocht in de Duckipedia van Donald Duck.nl
Knabbel heeft een zwarte neus en is meestal wat verstandiger dan Babbel. Ook staan zijn knaagtanden in het midden van zijn mond. De neus van Babbel is rood en zijn tanden staan uit elkaar. Babbel is wat meer een losbol.

Amerikaanse vrouw heeft me ooit ezelsbruggetje geleerd. Chip(knabbel) heeft een zwarte neus net als een chocolade chip, een donker chocolaatje. Sind dien haal ik ze nooit meer door elkaar. Chip komt ook altijd eerder als je beide ineen zin gebuikt dus chip and Dale.
Ah zo heb ik er ook één gemaakt voor Perla en Suzy(de muisjes uit Assepoester)
Ze komen vaak voor in Fantasyland. Nu Perla haar jurk is paars en die van Suzy is zeegroen en zo onthou ik het ik heb het eens bedacht toen ik in een fotoboek van me keek. Voor chip en Dale heb ik trouwens ook een andere CHIP heeft 1 tand en DALE heeft er 2 .Hier zie je het in de naam een I is maar een beentje en een A heeft twee beentjes
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Afbeelding
2011: Knuffelen met White Rabbit

Afbeelding
2013: Duffy bewondert mijn shawl, haha :)
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Thomas
Member
Member
BerichtenCOLON 244
GeregistreerdCOLON 03 Dec 2013, 21:07

Leuke foto's :)

Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

Wow erg leuk gedaan :-) ,heb je het zelf gemaakt of via de computer?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Leuk he zo'n boekje, krijg ook altijd superleuke reacties :)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

superleuke foto's iedereen!! :thumbs:
prachtig hoe de Disney magie van een foto spat :P

supermooi boekje!!! wil zoiets ooit ook maken
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

marijndz schreefCOLONWow erg leuk gedaan :-) ,heb je het zelf gemaakt of via de computer?
Thanks! Ik heb het zelf gemaakt, via een digitaal fotoalbum programma (Albelli). Ik heb een harde schijf vol met achtergronden, elementen, lettertypes, etc. Dus wanneer je iets spelt, doe je dat ook echt per letter! :P Kost wat tijd, maar dan heb je ook wat! Maar er zijn ook kant en klare pagina's op internet te vinden.
oOKellOo schreefCOLONleuk boekje :D ben eigenlijk zeer benieuwd naar de andere pagina's :D
@Kell zal zsm nog een paar pagina's laten zien, maar was niet van plan alle 78 te fotograferen :p

Updated: het waren 88 pagina's! In dit topic had ik nog 2 foto's staan. Als ik hier teveel foto's ervan plaats, raakt het een beetje off topic ook denk ik
http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... aph#p31970
Laatst gewijzigd door 3 op Laura, in totaal 18 keer gewijzigd.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Annet schreefCOLONLeuk he zo'n boekje, krijg ook altijd superleuke reacties :)
Jaaa! Jij bracht me op het idee om er 1 te maken! Heel blij mee :) ook veel leuke reacties van castmember gehad "This can make you rich! Booming business!" :p

Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ja haha herkenbaar: this is much cooler than the ones we sell here! Cruella vond dat ik maar op de creative department moest gaan werken :P
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531

Annet schreefCOLONJa haha herkenbaar: this is much cooler than the ones we sell here! Cruella vond dat ik maar op de creative department moest gaan werken :P
Aah, gaaf! Ik heb nog geen handtekening van 'face characters', dus heb alleen nog non-verbale reacties gehad. Maar de 1e was van Mickey, en dat was meteen erg leuk! Ik moest van hem steeds door blijven bladeren, na 6 pagina's wilde hij pas zelf een handtekening zetten. En wat ik ook tegen de CM zei, je hebt als volwassene soms een extra'tje nodig om op te vallen, om een foto te kunnen scoren.

Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Mooi gedaan!!

Ben zelf ook bezig een handtekeningen boekje toemaken. Meerendeel is al af. Na de mijne wil ik er nog twee makenmaar dan wel iets minder characters er in want zijn voor twee kleine vriendjes als we met halloweennaar Parijs gaan. Moet dus nog effedoor werken want is allemaal handwerk.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar