Ik heb The Wild, Peter en de Draak, Melody Time, Heksen en bezemstelen, Keizer Kuzco en Piratenplaneet gekocht.
Nu nog Chicken Little, Meet the Robinsons en een dvd van Belle en het beest om een stickertje aan de zijkant te plakken ik heb nu de 2-Disc Deluxe Uitvoering en daar kan ik beter geen sticker opplakken dan loop ik de kans dat het kartonnen hoesje kapot gaat.
Laatste aankopen
- Prins Adam
- Beheerder

Foto?kizzy schreef:Net olafkousen gekocht voor de kinderen
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- PuppyLikesYou
- Member

@Kizzy: Ohh waar kan je die kopen!?
Hebben ze ook tot 35?? 
Had zelf nog bij de H&M gekeken voor die Mickey schoenen van 20euro, helaas was er geen 36 meer.. 37 gepast maar echt veeeels te groot, durf ze ook niet te bestellen in 36.. haha.
Had zelf nog bij de H&M gekeken voor die Mickey schoenen van 20euro, helaas was er geen 36 meer.. 37 gepast maar echt veeeels te groot, durf ze ook niet te bestellen in 36.. haha.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
M'n allereerste WDCC is aangekomen! Dit is wel zeker mijn absolute favoriet in mijn collectie nu. Nu nog kijken hoe ik haar wil neerzetten (voorlopig staat ze onder een stolp).

To live... To live, would be an awfully big adventure.
Wow, hansolo!!! Wat moooooooooi! Superschattig!!! Zou hier ook wel een leuk plaatsje vindenhansolo schreef:M'n allereerste WDCC is aangekomen! Dit is wel zeker mijn absolute favoriet in mijn collectie nu. Nu nog kijken hoe ik haar wil neerzetten (voorlopig staat ze onder een stolp).
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney

deze kon ik niet weerstaan!