Character nieuwtjes
- PrinsesEnya
- Member

Voor mij is het wel goed nieuws! Dacht ik...
Ik wordt een beetje bang van de horrorstories van lang wachten in de brandende zon. Maar goed, ik heb nog nooit Rapunzel ontmoet en zij is mijn meest favoriete personage. Meerdere tripjes langs de Princess Pavilion mochten niet baten. Deze zomer ga ik in DLP werken dus ik denk dat ik de wachtrij met flessen water, een goed boek en een petje op ga trotseren. Hoewel ik dan wel een beetje bang ben voor als het gaat tegenvallen... :O
- Miss Ariel
- Member

dan zou ik zeggen ga ervoor!!PrinsesEnya schreef:Voor mij is het wel goed nieuws! Dacht ik...Ik wordt een beetje bang van de horrorstories van lang wachten in de brandende zon. Maar goed, ik heb nog nooit Rapunzel ontmoet en zij is mijn meest favoriete personage. Meerdere tripjes langs de Princess Pavilion mochten niet baten. Deze zomer ga ik in DLP werken dus ik denk dat ik de wachtrij met flessen water, een goed boek en een petje op ga trotseren. Hoewel ik dan wel een beetje bang ben voor als het gaat tegenvallen... :O
er is wel een leuke achtergrond en er worden photopass foto's genomen
probeer zo vroeg mogelijk aan te sluiten en dan is het afwachten, goed drinken, foto's trekken,etc
iemand anders kan dan al fast pass voor een ander atrractie halen
voor mij was 1x genoeg maar vind gewoon ook dat ze een langere set moet krijgen,
dan voelen mensen zich niet zo verplicht om zo vroeg al te wachten etc
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Suzy en Perla!!! Zo jaloers!!
:):) wil ze zo graag nog eens zien!! 
Verzonden vanaf mijn iPad met behulp van Tapatalk
- Miss Ariel
- Member

wij waren erg verbaasd om ze buiten de auberge te zien hahaThomas schreef:Suzy en Perla!!! Zo jaloers!!:):) wil ze zo graag nog eens zien!!
in het dinsey hotel tijdens la descente en de inventions gespot
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- Miss Ariel
- Member

hierbij de tweede foto

*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
Wat vinden jullie van Maleficent haar nieuwe kostuum?

Bron: Disney News

Bron: Disney News
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Lelijk, dacht eerst dat een fan was die voor Halloween verkleed was...
En ze is ineens niet meer groen. Moet denk meer lijken op hoe ze is in de film Maleficent.
Dan zijn ze daar toch serieus de mist mee ingegaan ! :p jammer. Je zou bij een verandering toch verbetering moeten zien..calimero schreef:En ze is ineens niet meer groen. Moet denk meer lijken op hoe ze is in de film Maleficent.
The only predictable thing in life is it's unpredictability'
- Miss Ariel
- Member

ik ben er niet weg van, vond diegene dat ze had beter eerlijk gezegt*Kitty* schreef:Wat vinden jullie van Maleficent haar nieuwe kostuum?
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
- D-Tekenaar
- Member

Haar hoed doet me een beetje denken aan een anderen versie van haar in één van de Amerikaanse parken

bron: @InsideDLParis
Edit: Prins Adam verplaatst naar DLP topic (gaat over nieuwe jurk van Sneeuwwitje in Parijs
- Miss Ariel
- Member

Sinds een paar dagen en na Assepoester is Belle en Ariel het de beurt van Aurore en Blanche Neige om te hun nieuwe jurken dragen in Disneyland Paris
Bron : https://www.facebook.com/Charactersphotosblog
zag ik vandaag verschijnen. leuk dat Aurora een roze jurk nu heeft, is eens afwisseling
raar dat zowel Aurora als Sneeuwwitje ineens hun nieuwe jurk hebben en de rest 1 voor 1 werd gedaan
maar ik vind het wel mooi en leuk, misschien voor de parade gedaan?

Bron : https://www.facebook.com/Charactersphotosblog
zag ik vandaag verschijnen. leuk dat Aurora een roze jurk nu heeft, is eens afwisseling
raar dat zowel Aurora als Sneeuwwitje ineens hun nieuwe jurk hebben en de rest 1 voor 1 werd gedaan
maar ik vind het wel mooi en leuk, misschien voor de parade gedaan?

*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
-
disneyfan17
- Member

Ik vindt ze geweldig eindelijk de eerste vijf prinsessen in hun nieuwe jurken leuk zo naast elkaar maar is Ariël al gespot hebben ze er een foto van gemaakt het zijn mijn favoriete prinsessen

[/u