Werken in DLP? Kijk even hier!

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ik duim mee voor je :thumbs:
thanks voor deze info. het zou misschien voor mijn vriend zijn, moet het formulier nog eens goed bekijken maar is er een max leeftijd? mijn vriend is 28 en niet de allerbeste danser. maakt hij dan nog kans op iets?
ik zou natuurlijk met hem mee gaan naar de auditie voor steun en het wat mee te maken. ben je er een hele dag mee bezig?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314
GeregistreerdCOLON 15 Okt 2013, 21:54

Ik zal er zeker weer zijn om het te proberen! :D Hopelijk haal ik de dans ronde, heb nog niks aan mijn dans kunnen doen ivm inschrijvingen maar wie weet! xD
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Lief, thanks RoseRaven en Miss Ariel!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

PuppyLikesYou schreefCOLONIk zal er zeker weer zijn om het te proberen! :D Hopelijk haal ik de dans ronde, heb nog niks aan mijn dans kunnen doen ivm inschrijvingen maar wie weet! xD
sucses!!! :thumbs:

ik ga zeker met mijn vriend mee, lijkt me leuk om eens helemaal te beleven dus wie weet waag ik mezelf er ook wel aan :lol: gewoon voor de lol
hoeveel mensen halen de dansronde?
*Magical Bucketlist*
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2014, 22:10

Weet iemand toevallig hoe je het gemakkelijkst vanaf het Centraal Station naar de Amsterdam Dance Center kunt komen? Ben voorheen alleen naar de audities geweest bij de Dutch Studios, dus ik heb geen idee welke tram etc ik nu exact moet nemen :P
P-C

Kijk eens op 9292.nl ???
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

Miss Ariel schreefCOLON
PuppyLikesYou schreefCOLONIk zal er zeker weer zijn om het te proberen! :D Hopelijk haal ik de dans ronde, heb nog niks aan mijn dans kunnen doen ivm inschrijvingen maar wie weet! xD

ik ga zeker met mijn vriend mee, lijkt me leuk om eens helemaal te beleven dus wie weet waag ik mezelf er ook wel aan :lol: gewoon voor de lol
Het is niet toegestaan om te kijken, aanhang moet buiten wachten. En het kan heel lang duren, dus ik zou zeggen, doe gewoon lekker mee! ;-) Als je afvalt moet je wel de zaal verlaten, maar dan kan je gewoon beneden zitten wachten.
What else is life but being near you? Do they suspect? Oh, to be given to you; you to me. I will be faithful to you. True. -Pocahontas
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

PuppyLikesYou schreefCOLON
Miss Ariel schreefCOLON

Het is niet toegestaan om te kijken, aanhang moet buiten wachten. En het kan heel lang duren, dus ik zou zeggen, doe gewoon lekker mee! ;-) Als je afvalt moet je wel de zaal verlaten, maar dan kan je gewoon beneden zitten wachten.
ow oke. lijkt me een goed idee ;) wat moet je ervan verwachten?
*Magical Bucketlist*
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

Voor diegenen die met de trein gaan check even dit bericht, er wordt in het weekend van de auditie aan het spoor gewerkt. Dat gaat hem voor mij niet worden vrees ik...

http://www.ns.nl/werktrajecten/detail.f ... _13_14_sep
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

Zijn er vandaag mensen naar de Disney Auditie geweest in Amsterdam? Zo ja, hoe was het?
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

RoseRaven schreefCOLONZijn er vandaag mensen naar de Disney Auditie geweest in Amsterdam? Zo ja, hoe was het?
Hier ben ik ook heel erg benieuwd naar!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

Ik was er gister weer bij! :-)
Helaas ook weer bij die dans ronde afgevallen, :/
Het ging wel een stuk beter dan de 1ste keer, maarja, helaas was het niet goed genoeg.

Nu ik verhuisd ben kan ik gaan kijken naar danslessen, ooit kom ik er wel! :thumbs:
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806

PuppyLikesYou schreefCOLONIk was er gister weer bij! :-)
Het ging wel een stuk beter dan de 1ste keer, maarja, helaas was het niet goed genoeg.

Nu ik verhuisd ben kan ik gaan kijken naar danslessen, ooit kom ik er wel! :thumbs:
knap :thumbs: fijn dat het al beter ging als de vorige keer
volgende keer weet je ben je weer wat meer geoefend en dan lukt het vast wel ;)
*Magical Bucketlist*
RoseRaven
Member
Member
BerichtenCOLON 80

PuppyLikesYou schreefCOLONIk was er gister weer bij! :-)

Jammer PuppyLikesYou dat je weer in de dansronde bent afgevallen, maar in ieder geval heb je de animatie ronde wederom gehaald en ben je weer een ervaring rijker! Was het druk trouwens?

Veel succes met je danslessen mocht je ze gaan doen :thumbs:
Gebruikers-avatar
PuppyLikesYou
Member
Member
BerichtenCOLON 314

@RoseRaven: Dankje! Het was overigens echt totaal niet druk, nog geen 100 man, denk dat we met zn 70waren ofzo?
Ze waren wel erg streng, veel mensen vielen al af bij de animatie ronde, bij de dans ging best wel wat door, dus ik hoopte stiekem wel dat het van mij goed genoeg zou zijn, alleen was het dat helaas niet :p

Dusja, dan maar eens kijken of ik op dansles kan ofzo! o:
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar