Hoe laat moet je daar dan zijn?D-Tekenaar schreefCOLONIk heb het gisteren nog eens gevraagd hier .
Tickets kosten 75 € en inbegrepen zijn de pin en de oortjes .
En ze brengen je persoonlijk naar een afgezet stukje voor het kasteel
Dreams! The Night Time Show

Ik persoonlijk zou het zonde van het geld vinden. We staan normaal altijd links of rechts van het middenplein op de stoep en daar heb je prima zicht.op de stoep kun je goed over de mensen op de weg heen kijken en ik ben ook niet supergroot, 1.70cm. Toen wij er 2 weken geleden 6 dagen waren hebben we dreams 3 keer bekeken waarvan 2 keer op het middenplein en 1 keer helemaal voorraan voor het kasteel, het was die dag erg regenachtig ( helaas de hele week op 2 dagen na ) en het was dus ook heel rustig bij dreams. Ik vond persoonlijk dat we mooier zicht hadden op het middenplein dan helemaal voorraan. Vooral de laserlichten op het water vond ik wat verderweg beter en mooier zichtbaar dan helemaal voorraan. Ook heb je een mooier overzicht over het geheel en ook dat vond ik helemaal voorraan minder.
maar dit is een persoonlijke ervaring.
maar dit is een persoonlijke ervaring.
Volgend geboekte disneytrip 04-08-2015 / 09-08-2015
en 16-12-2015 t/m 20-12-2015 
hotel sequoia lodge.
Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014
DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
hotel sequoia lodge.
Last disneytrip 05-08-2014 / 10-08-2014
DLP ( 23 )
WDW ( 0 ) staat hoog op het verlanglijstje.......
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
- GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37
Bij ons de laatste keer zaten ze gewoon al te wachten 2 uur voor begin !
Tegenover het jaarkaart kantoor moest je niet wachten en zag je nog goed .
Helaas willen ze het hier thuis niet meer zien .
In november word het hopen op een betere dreams versie van de kerst met minder toy story en de notenkraker ( zang met Olaf )
Sent from my iPad using Tapatalk
Tegenover het jaarkaart kantoor moest je niet wachten en zag je nog goed .
Helaas willen ze het hier thuis niet meer zien .
In november word het hopen op een betere dreams versie van de kerst met minder toy story en de notenkraker ( zang met Olaf )
ik ben benieuwd hoe laat de show eind januari is. Ik hoop zo hem weer te zien. echt een kippenvel moment voor mij en de boys zitten de hele show met open mond te kijken
1997, 1998, 1999, 2000, 2001, 2003, 2004, 2006, 2008, 2010, 2012 2x 2013 2x ,2015 ,2017, 2021 en 2022, 2023 totaal 19x.
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
januari 2014 was de show in de week om 19u en op zaterdag om 21u en zondag om 20u. In de kerstvakantie dagelijks om 22u
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- judoka Jol
- Member

- BerichtenCOLON 148
- GeregistreerdCOLON 01 Apr 2013, 15:57
Ik vind het een mooie show jammer genoeg kon ik hem maar 2 keer zien tot nu toe.
Vanaf 1997 minstens 1 keer per jaar naar Disneyland Parijs. In 2000 en 2003 naar Walt Disney World te Orlando. En in 2007 naar Disney Resort te Anahem.
-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
Er word gewerkt aan de projectors van Disney Dreams , ze willen het minder laten opvallen .
( Zoals de waterschermen een paar jaar geleden )

Bron : InsideDLParis
( Zoals de waterschermen een paar jaar geleden )

Bron : InsideDLParis
Waren me nog nooit opgevallen om eerlijk te zeggen. Wat een grote dingen eigenlijk. Ook wel logisch.
Het is net niet de bedoeling dat het een half open dak is eh. Ze zijn er momenteel aan aan het werken en zoals je op de eerste foto ziet is het een heel dak. een 'half' dak zal je enkel zien als de show speelt (maar dan moet je net niet naar de projectors kijken :p).
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Ook bij het kasteel wordt nog steeds Dreams materiaal verborgen met nieuwe rotsen

Bron InsideDLParis

Bron InsideDLParis
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

-
juniordisneyfan
- Member

- BerichtenCOLON 221
Ik hoop dat Disney Dreams binnenkort niet meer dagelijks is ! Het kasteel begint er weer vuil te zien !
Dreams en het klimaat zijn niet makkelijk om het te onderhouden !
- Mouseketeer
- Member

- BerichtenCOLON 1507
- GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00
Dreams is sowieso tot eind september 2015 nog dagelijks te zien.juniordisneyfan schreefCOLONIk hoop dat Disney Dreams binnenkort niet meer dagelijks is ! Het kasteel begint er weer vuil te zien !
Maar ook daarna zal het de komende jaren nog niet verdwijnen.

[/u