Disney's Halloween Party
Top! Bedankt 
@Wezz
Je kan er indd max 5 kopen maar..........ze willen dan wel het liefst ook 5 jaarpasnummers hebben, afgelopen week deden ze nogal moeilijk over 2 kaartjes, 7 cm's, 3 telefoontjes en 40 minuten later had ik dan eindelijk mijn 2 tickets, ze kwamen dus steeds allemaal om een 2de jaarpasnummer vragen bij City Hall, had ik dus niet bij he want dochter lief woont tijdelijk in Spain en heeft haar jaarpas bij toen gaf ik Nadja haar Dreampas en dat was niet goed omdat ze minderjarig is
............uiteindelijk toch de 2 kaartjes te pakken........wat een ellende!! 
Je kan er indd max 5 kopen maar..........ze willen dan wel het liefst ook 5 jaarpasnummers hebben, afgelopen week deden ze nogal moeilijk over 2 kaartjes, 7 cm's, 3 telefoontjes en 40 minuten later had ik dan eindelijk mijn 2 tickets, ze kwamen dus steeds allemaal om een 2de jaarpasnummer vragen bij City Hall, had ik dus niet bij he want dochter lief woont tijdelijk in Spain en heeft haar jaarpas bij toen gaf ik Nadja haar Dreampas en dat was niet goed omdat ze minderjarig is

DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Aan de telefoon vroeg de cm ook of we allemaal een jaarpas hadden en moesten we de namen en voornamen doorgeven van ons allemaal, nochtans staan deze namen niet op de tickets hoor, deze staan allemaal op dezelfde naam.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Oh echt zijn ze zo moeilijk? Ik heb momenteel geen jaarpas, maar laat m'n zusje binnenkort in Disney tickets kopen. Ben benieuwd hoe moeilijk ze dan gaan doen, kan ook m'n oude pasnummer meegevenyolayo schreef:@Wezz
Je kan er indd max 5 kopen maar..........ze willen dan wel het liefst ook 5 jaarpasnummers hebben, afgelopen week deden ze nogal moeilijk over 2 kaartjes, 7 cm's, 3 telefoontjes en 40 minuten later had ik dan eindelijk mijn 2 tickets, ze kwamen dus steeds allemaal om een 2de jaarpasnummer vragen bij City Hall, had ik dus niet bij he want dochter lief woont tijdelijk in Spain en heeft haar jaarpas bij toen gaf ik Nadja haar Dreampas en dat was niet goed omdat ze minderjarig is............uiteindelijk toch de 2 kaartjes te pakken........wat een ellende!!
Of ze koopt de volgende dag een exta ticket op haar eigen pas, je mag er toch 5 per jaarpas? Ik snap niet waarom ze zo moeilijk doen. Heb nog nooit alle anderen hun pasnummers door moeten geven via de telefoon
Via telefoon gedaan en werd totaal niet moeilijk gedaan. Moesten wel even a vragen hoevele precies je er per jaarkaart mag kopen. Moets inderdaad alle namen opgeven maar daar is niks van terug te vinden op de kaartjes zelf.
- Prins Adam
- Beheerder

Van de Facebook van Pixiedust.be
- Tijdens de Halloween Soirée/Party 2014, zouden er shows komen op "echte" podia zoals Videopolis & Castle Stage ipv op kleinere plaatsen met beperkte zichtbaarheid zoals Captain Hook's Galley vorig jaar.
(reported by @DLPWelcome)
- Tijdens de Halloween Soirée/Party 2014, zouden er shows komen op "echte" podia zoals Videopolis & Castle Stage ipv op kleinere plaatsen met beperkte zichtbaarheid zoals Captain Hook's Galley vorig jaar.
(reported by @DLPWelcome)
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

- DisneyGeek
- Member

@rapunzel1 ja dat kan. Mijn vriend was 2 weken geleden in disney en hij heeft ze daar gehaald. Als je jaarkaart hebt zijn ze volgens mij 28,70 per ticket. Anders 41 euro
- Prins Adam
- Beheerder

Je kan ze online nog kopen via deze link:Ayladdin schreef:Wie gaat niet naar halloween maar heeft wel tickets gekocht?
Wil ze graag overlopen
Nederland
Belgie
Gewoon doorklikken en avondhappenings kiezen bovenaan
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier

- Miss Ariel
- Member

kan je de Halloween party tickets ook met je jaarpas korting online kopen of via de telefoon?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*
niet online wel via nl reserveerlijn. Of aan de kassa.
- Miss Ariel
- Member

als je telefonisch reserveerd krijg je ze via mail of liggen ze dan ergens klaar?calimero schreef:niet online wel via nl reserveerlijn. Of aan de kassa.
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
*Magical Bucketlist*
*Magical Bucketlist*

[/u