Thanks!Dragy schreefCOLON In september moet je niets speciaals verwachten, dan is het namelijk laagseizoen en maken ze de overgang van zomer naar Halloween.
De winkel in het Disneyland Hotel zit net voor de lobby op het eerste verdiep (waar de ingang is voor beide restaurants). Als je voor het hotel (en de parkingang) staat ga je rechts binnen, neem je de lift naar het eerste verdiep en loop je verder de gang in, dan vind je het winkeltje aan je linkerkant.
Ik geloof dat je enkele WDCC beelden zult vinden in The Disney Galery (Disney Village) en ook wel in het Disneyland Hotel winkeltje. Ook staan er enkele beelden vooraan in Harrington's Fine China & Porcelains in Main Street USA. Al is het aanbod wel redelijk beperkt.
Was ik al een beetje bang voor. Volgens mij sloten vroeger (en dan heb ik het over +/- 10 jaar geleden) de periodes wel op elkaar aan. Of heb ik dat verkeerd?
Ik ben erg benieuwd naar de winkel in het Disneyland Hotel! Moet ik nog ergens verantwoorden wat ik kom doen, of kan ik zo doorlopen? Enig idee of je met een shareholderscard korting krijgt op de WDCC beelden?

[/u