Ratatouille: The Adventure!

Alles over het Walt Disney Studios Park.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Dat is wel heel snel .
Slecht materiaal of slordig werk ,wie zal het zeggen.
Maak ook niet uit dat ze het maar snel repareren ,zonde zo'n dure attractie.
juniordisneyfan
Member
Member
BerichtenCOLON 221
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2012, 16:37

Zo duur en dan dit :( !
Steek de schuld niet aan DLRP maar aan de bezoekers !
Mensen die er op gaan staan of zitten op warme dagen .

Sent from my iPad using Tapatalk
digikl
Member
Member
BerichtenCOLON 94
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 18:34

juniordisneyfan schreefCOLONZo duur en dan dit :( !
Steek de schuld niet aan DLRP maar aan de bezoekers !
Mensen die er op gaan staan of zitten op warme dagen .
Je zou natuurlijk ook kunnen stellen dat Disney het had moeten voorzien dat mensen erop gaan zitten, een kinderwagen er al eens tegenaan rijdt of dat het weer in Parijs niet altijd even aangenaam is voor een steen...
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Vandaag was ratatouille gesloten wegens technische problemen, smorgens niet open gegaan en toen wij rond 14u in het park vertrokken was deze nog steeds dicht, of hij daarna nog open gegaan is weet ik natuurlijk niet. Was wel beetje jammer omdat wij vandaag pas de studios gingen doen, maar ach dan wel terug in ons volgend tripje. Gelukkig hebben wij hem deze zomer toch al gedaan.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Om 20.30 deed die het weer. 10 min. Single rij
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Wij zijn zondag rond 3 uur in de rij gaan staan toen we zagen dat hij het weer deed. Op het bord stond een wacht tijd van 120 minuten, maar we hebben uiteindelijk iets meer dan een uur gewacht. Viel me erg mee. Hij was het wachten in ieder geval wel waard :)
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550

Vandaag: gewone rij 40 mn
Ik heb ik 10 minuten 2 rondjes gemaakt door single rij te pakken!
Gebruikers-avatar
Berry
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2014, 15:58

Dinsdag laatst geweest en stond terug de hele voormiddag in gesloten wegens een technisch defect.. Ging in de late namiddag terug open maar we zijn er niet meer geraakt :)
Dream pas Infinity Pass since 2008

2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Vanmorgen gedaan. Was gesloten door technisch probleem maar op het pleintje stond een kleine rij en besloten aan te schuiven na 10min. Mochten we in de wachtrij en na 10 min ofzo zaten we in de attractie. Deze is naar mijn mening super! Toen ik em later wou doen nog eens lag ie er weer uit.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

In the backstage area of Walt Disney Imagineering

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MinoKB
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 18 Sep 2014, 17:35

Leuk filmpje, maar niet heel veel wijzer van geworden :-P
Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

weet iemand of je met een disabled card voorrang krijgt bij ratatouille? en of er een kind van 2 jaar op schoot mee mag?
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Gebruikers-avatar
Prins Erik
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 17 Sep 2014, 16:22

We zijn deze zomer geweest en Ratatouille meerdere keren gedaan. Super attractie.

Het is onze ervaring dat je deze het beste tegen sluitingstijd kan doen. Dan zijn de wachtrijen namelijk een pak korter. Ook heb je kans dat als de fastpassen niet meer binnen mogen, ze de rij splitsen en het achterste deel van de rij via de fastpass rij laten gaan.
Gebruikers-avatar
daan1973
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 22 Feb 2011, 15:47

Prins Erik schreefCOLONWe zijn deze zomer geweest en Ratatouille meerdere keren gedaan. Super attractie.

Het is onze ervaring dat je deze het beste tegen sluitingstijd kan doen. Dan zijn de wachtrijen namelijk een pak korter. Ook heb je kans dat als de fastpassen niet meer binnen mogen, ze de rij splitsen en het achterste deel van de rij via de fastpass rij laten gaan.
Ik heb een disabled person kaart omdat ik me in een rolstoel verplaats! vraag niet om fastpass of iets dergelijks.. gaat mij vooral of ik daar via een speciale ingang naar binnen moet.
DLRP:
mei 1996, mrt.1997, aug.1998, dec.1998, mrt.2000, aug.2001, feb.2004, okt.2004, mrt.2006,
mei 2008, mei 2009, mei 2010, mrt.2011, jun.2011, okt.2011, nov 2011
next trip april/mei 2012
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550

daan1973 schreefCOLON
Prins Erik schreefCOLONWe zijn deze zomer geweest en Ratatouille meerdere keren gedaan. Super attractie.

Ik heb een disabled person kaart omdat ik me in een rolstoel verplaats! vraag niet om fastpass of iets dergelijks.. gaat mij vooral of ik daar via een speciale ingang naar binnen moet.
Volgens mij geeft Prins Erik gewoon een algemene reactie op de Ratatouille en niet zozeer op jouwn antwoord...
Beetje geduld mag best.

Ik heb geen idee hoe het verder zit, ik weet wel dat er een speciale rat-mobiel is voor mensen in een rolstoel.
Volgens mij moet je je gewoon melden bij de uitgang en zullen ze je daar verder helpen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar