Hallo Allemaal,
Sinds vanmiddag lid maar fan van DLRP sinds de opening! Vader van drie kleine Disneyfans. En we komen in februari voor de 19e keer naar het park. Leuk ok hier op de hoogte te blijven!
Sent from my iPad using Tapatalk
Stel jezelf voor!
Hallo allemaal,
Ik ben Max, al jarenlang fan van zowel Disney als pretparken. Voor oktober staat mijn tiende keer DLRP gepland, en meteen ook de tweede keer dit jaar
Vroeger ben ik zo nu en dan actief geweest op dlrpfans, goed om te zien dat er meer mensen zijn die daar zaten en nu hierheen zijn gekomen
.
Ik hoop hier veel leuke verhalen te lezen (en te schrijven uiteraard), mijn eerste indrukken zijn in ieder geval goed
Ik ben Max, al jarenlang fan van zowel Disney als pretparken. Voor oktober staat mijn tiende keer DLRP gepland, en meteen ook de tweede keer dit jaar
Vroeger ben ik zo nu en dan actief geweest op dlrpfans, goed om te zien dat er meer mensen zijn die daar zaten en nu hierheen zijn gekomen
Ik hoop hier veel leuke verhalen te lezen (en te schrijven uiteraard), mijn eerste indrukken zijn in ieder geval goed
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
- GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40
Warme Welkom aan onze nieuwe leden!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Hallo,
Ik ben myriam en ben 23 jaar.
Ik kom al in Disney sinds ik net 1 jaar was, en ook meerdere keren in het jaar.
Heb altijd fijne herinneringen aan het park, en kan dan ook niet wachten om er terug te keren dit jaar.
Ben ook 1 malig in WDW geweest ook super geweest die 2 weken.
Ik ben tot nu toe alleen met me ouders, oom en tante geweest.
En ga dit jaar op 9 November voor het eerst alleen samen met een vriendin naar Disneyland.
Super spannend en kan niet wachten, heb mijn jaarkaart via post besteld en al binnen gehad.
Dus dit ben ik, en ben super blij met dit forum.
Zoveel informatie en leuke mensen die je willen helpen.
Alvast allemaal bedankt voor het beantwoorden voor eventuele vragen die ik stel.
Groetjes Myriam (huge disney fan)
Ik ben myriam en ben 23 jaar.
Ik kom al in Disney sinds ik net 1 jaar was, en ook meerdere keren in het jaar.
Heb altijd fijne herinneringen aan het park, en kan dan ook niet wachten om er terug te keren dit jaar.
Ben ook 1 malig in WDW geweest ook super geweest die 2 weken.
Ik ben tot nu toe alleen met me ouders, oom en tante geweest.
En ga dit jaar op 9 November voor het eerst alleen samen met een vriendin naar Disneyland.
Super spannend en kan niet wachten, heb mijn jaarkaart via post besteld en al binnen gehad.
Dus dit ben ik, en ben super blij met dit forum.
Zoveel informatie en leuke mensen die je willen helpen.
Alvast allemaal bedankt voor het beantwoorden voor eventuele vragen die ik stel.
Groetjes Myriam (huge disney fan)
It's kind of fun to do the impossible

Hoi!
Ik ben Deborah, 26 jaar oud en helemaal fan van Disney Parijs. Ik werk bij een reisbureau, dus kan er met een leuke korting heen
Ik ga aankomende december voor de 6de keer nu naar Disney toe en het voelt echt als thuis komen!
Ik ben Deborah, 26 jaar oud en helemaal fan van Disney Parijs. Ik werk bij een reisbureau, dus kan er met een leuke korting heen
Welkom op Café Mickey, deborah88!!! 
Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
- Miss Ariel
- Member

- BerichtenCOLON 1806
- GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37
Welkom iedereen op dit magisch leuke forum
@
ik raad het zoveel mensen aan dat ik gewoon gratis zou moeten gaan 
@
kan ik ook ergens korting krijgen door samenwerking met een reisbureau wegens alle goede reclame die ik voor Disney in mijn kapsalon doe?deborah88 schreefCOLONHoi!
Ik ben Deborah, 26 jaar oud en helemaal fan van Disney Parijs. Ik werk bij een reisbureau, dus kan er met een leuke korting heenIk ga aankomende december voor de 6de keer nu naar Disney toe en het voelt echt als thuis komen!
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Hoi! Ik heet Stéphanie ben 19jaar en kom uit België. Ik ben in mijn leven al een ongeveer een 15tal keren naar Disneyland geweest en ga er in Januari weer naartoe. Mijn lievelings Disneyfilms zijn Belle en het beest, Frozen, Rapunzel, Alice in wonderland, Toy story, De aristokatten, en zo kan ik eigenlijk nog uren doorgaan
. Mijn favoriete Disney characters is Stitch (zelf mijn hondje noemt zo
). Ik zou ook nog willen meedelen dat ik eigenlijk frans spreek en dat er daardoor misschien wat schrijffouten in mijn reacties zullen staan maar ik doe mijn best!
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
Welkom hoor! Je Nederlands is beter dan mijn frans 

- D-Tekenaar
- Member

- BerichtenCOLON 12207
- GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49
Welkom aan alle nieuwe members
En een speciale bienvenue aan Stéphanie .
U Nederlands is inderdaad heel goed geschreven !
Aan Prins Adam : Ik heb hetzelfde probleem
- Prins Adam
- Beheerder

- BerichtenCOLON 9221
mss handig om dingen te vertalen voor forumD-Tekenaar schreefCOLONWelkom aan alle nieuwe members